مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دلیل اختلال بیشتر امروز اینترنت نسبت به روزهای گذشته

مخابرات ما- وزارت ارتباطات دلیل اختلال بیشتر امروز اینترنت نسبت به روزهای گذشته را اعلام کرد

مخابرات ما-  به نقل از دیجیاتو، از ظهر امروز برخی کاربران با اختلال اینترنتی گسترده‌تری نسبت به روزهای قبل روبرو شدند و حالا وزارت ارتباطات دلیل این موضوع را اعلام کرده است. به گفته سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، برخی لینک‌های اینترنت بین‌الملل که ورودی‌شان از ارمنستان بوده در خاک کشور گرجستان قطع شده است. در اطلاعیه کوتاه رگولاتوری تأکید شده که پهنای باند مورد نیاز در دیگر مسیرها تأمین شده است.

اختلالات اینترنتی هنوز برای برخی کاربران وجود دارد و رادار ابر آروان همچنان اختلال‌های زیادی را در شبکه اینترنت کشور نشان می‌دهد. با این حال وزارت ارتباطات اعلام کرده پهنای باند بین‌الملل کشور در حال حاضر دو برابر نیاز کاربران کشور است و‌ وضعیت ارتباطی کشور در شرایط پایدار قرار دارد.

 

1433900cookie-checkدلیل اختلال بیشتر امروز اینترنت نسبت به روزهای گذشته

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. خسته دل کهنه کار می گوید

    این هم از دیپلماسی ایران با آذربایجان سرچشمه می گیرد انحصار خرید پهنای اینترنت که در دست وزارتخانه باشد اینطوری می شود و به کسی هم پاسخ درستی نمی دهد وزارتخانه که دم از رفع انحصار می زند انحصار خرید و توزیع پهنای باند را حذف کند شرکت مخابرات می تواند از طریق بیش از چندین استان مرزی پهنای باند وارد و توزیع نماید اصلا دیگر فلسفه وجودی شرکت ارتباطات زیرساخت از بین رفته باید تشکیلات خود را واگذار کند به مخابرات ایران و هزینه ای که از وجود شرکت زیرساخت به مردم و جامعه تحمیل می شود تا ۷۰ درصد کاهش یابد

  2. خدیجه می گوید

    بدرک کاش مخابرات نابود بشه

  3. خوزستان می گوید

    سلام ازواریزی چه خبر

  4. ناشناس می گوید

    بابا از خجالت بمیرید
    بازهم از حقوق خبری نیست

  5. حیدر می گوید

    باسلام و خسته نباشید
    اگر زحمتی نیست لیست مراکز درمانی طرف قراداد دانا را منتشر کنید باتشکر

نظرات بسته شده است.