شما نوشته اید – پاسخگویی ۱۱۸ برای چند منطقه مشکلات زیادی ایجاد کرده
مخابرات ما- معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران برای کاهش هزینه های پاسخگویی در ۱۱۸ به طرم متمرکزسازی روی آورده است.یعنی پاسخگویان یک استان، به مشترکین چند استان اطراف پاسخ می دهند.
این طرح در ظاهر مزایای زیادی دارد اما یک پاشنه آشیل پیوسته آن را به نقطه بحران وارد می کند، زبان یا لهجه پاسخگو!
پاسخگویی که در کردستان است توان درک سریع سوال و یا نیاز مشترک آذربایجانی را ندارد و … آنچه می خوانید نظر یکی از اعضای سایت و شاغل در ۱۸۸ است.
هژار
۱۴۰۲/۰۴/۱۱ در ۱۰:۳۳ ق.ظ.
سلام، مشکل مخابرات یک طرف ،مشکل ۱۱۸ طرف دیگر الان یک ساله سیستم را منطقه ای کردن، من که کرد زبانم چه گناهی کردم که بایستی استانهای تبریز و زنجان و اردبیل رو جواب بدم بدون اینکه ذره ای متوجه بشم مشترک چی میخواد
همش بایست بپرسی چی میخوای، چی گفتی، کجا، چی فرمودی و … آخر سر هم با اعصابی داغون و بدنی مثل مرده متحرک شبفتمون رو تموم میکنیم
واقعا کی تصمیم میگیره نمیدونم
آه وناله بچه های ۱۱۸خراسان رضوی تاابد،نثار مسئولان مخابرات استان…
اهای مردم دنیا گله دارم گله دارم . من از دست خدا هم گله دارم ، گله دارم .
۲۰ سال ۲۳سال ۲۵ سال ۲۷ سال ۳۰ سال
باز نشست شدن این نیروی های خصوصی
چرا چرا چرا اخه چرا
باید با ده تومن هفت تومن هشت تومن حقوق بگیریم
آی خدا کجایی
چقدر تو بی وفایی
با ما خصوصیا نمی سازی
ای خدا
آی خدا
آی خدا
مگر ما زحمت نکشیدیم تو ای سیستم
آی خدا
آی خدا
آی خدا
سلام، دقیقا مشکل مارو بیان کردن، من از استان فارس نه لهجه گیلان و مازندران و نه لهجه ایلام رو میدونم نه آدرساشونو متوجه میشم، چجوری بتونم راهنماییشون کنم،واقعا معضلی شده برای ما،ولی کو گوش شنوا،مسئولین نه دلشون برای مردم میسوزه نه ما اپراتورها،، فقط به فکر جیب خودشونن
کلی کارمند هنوز حقوقشون رو نگرفتن اونوقت شما تنها فکر و ذکرت اعضای سایت و شرکتی هستش؟یعنی دیگه هیچ مشکلی جز مشکل این شخص وجود نداره که تیترش کردی؟
شما لطفا اول ادبیات نوشتاری خودتون را درباره نیروهای شرکتی تغییر بدهید و دوم اینکه شما بدون درنظر گرفتن تیتر صفحه پیامی که دوست دارید رامیفرستید باید رویه مطرح کردن مشکل را از همان نیروهای شرکتی آموزش ببینید که دقیقا در صفحه مربوط به خودشان اعتراض نوشته اند.سوم آیا شما به عنوان نیروی رسمی (که قول میدهم حداقل از خود بنده سابقه کار کمتر وتحصیلات پایین تری دارید)چه گلی به سر مخابرات زده ای به این بچه ها نزدند؟ بیزحمت لطف میکنید دقیقا بفرمایید الان مشغول چه خدمتی هستید و دقیقا از هشت ساعت چند ساعت کار مفید (برعکس بچه های شرکتی که به علت ماهیت کارشان باید هشت ساعت مفید کار کنند )دارید که انتظار دارید فقط و فقط مشکل شخص شما مطرح شود؟! متاسفانه بیماری خود برتر بینی کاذب در بعضی از کارمندان رسمی وجود داشته و دارد و آن شاالله نخواهد بود….
سلام ،من هم اپراتوژ ۱۱۸ استان اصفهان هستم و دقیقا همین مشکل رو داریم،و باید استان گلستان رو پاسخکو باشیم در صورتیکه اصلا لهجه مشترکین گرگانی ر، متوجه نمیشیم.
سلام
یکی به داد ما اپراتورهای مظلوم ۱۱۸ خراسان رضوی برسه شش تا استان رو جواب میدیم اما هنوز ساعت کار ما ۶ ساعته به جای ۷٫۲۰ دقیقه ماهی ۵ روز از حقوق و مزایا و عیدی کم میشه با این گرانی و تورم نمیدونم این مدیرکل استان چه پدر کشتگی با ما داره که ساعت کارمون رو کامل نمیکنه
بهترین کار ایجاد یک سیستم پاسخگو مانند تلفن خودکار است که پله پله مشترک را راهنمایی کنه نیازی به نفر هم نیست من پیشنهاد این روش رو دادم کسی محل نگذاشت
اینجوری چند زبان یاد میگیری
در جواب سوال ایشون که گفتند ” واقعا کی تصمیم میگیره نمیدونم ” باید عرض کنم که در مخابرات هوش مصنوعی تصمیم میگیره منتها از نوع بی هوشش!