مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مجمع امسال مخابرات سروصدای زیادی خواهد داشت؟

مخابرات ما- همیشه هشدارهای لازم را داده ایم امیدواریم این نوشته نیز جدی گرفته شود.

مخابرات ما- پنجشنبه ۱۵ تیر ماه، مجمع سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

سال هاست که کارکنان  و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، امید به مجمع بسته اند تا شاید در یکی از این جلسات مشکلات آنان مطرح و به پاسخ برسد.اما هرگز چنین نشد.

چند سالی است که امتیازات اولیه شاغلین و بازنشستگان  حذف شده و در این لحظه تک امیدها برای بهبود شرایط هم از دلشان پاک شده.

ضمنا شایعاتی به گوش می رسد که بخش عمده مطالبات شاغلین از حساب بدهی های مخابرات خارج شده به ویژه آنچه که از حقوق اولیه شاغلین در سال ۱۴۰۱ پرداخت نشده.شایعه بعدی در مورد دریافت وام صکوک و هزینه کرد آن بدون پرداخت سنوات بازنشستگان ۱۴۰۱ است که آنان را به شدت ناراحت کرده است اما شفاف سازی نشده.

عده ای می گویند تمام بدهی های مخابرات به مخابراتی ها از حساب هزینه های شرکت کسر شده تا در نهایت بخش تلفن ثابت با سود سالیانه صورتهای مالی را تنظیم کند.

نحوه پرداخت حقوق، وضعیت بیمه درمان (تامین اجتماعی) و بیمه تکمیلی را می بینید! و …

اینها همه شایعه است؟ اگر شایعه است چه کسانی ساخته اند و هدفشان چیست؟ اگر شایعه نیست بسی جای تاسف است برای  کسانی که ناجیان واقعی مخابرات (کارکنان و بازنشستگانش) را به جزیره متروک فقر هدایت کرده اند!

 

گفته ها و شایعات بسیار است، اما آنچه مایه نگرانی همه ماست شکل برگزاری مجمع سالیانه صاحبان سهام در روز پنجشنبه است.شنیده ایم گروه گروه بازنشستگان و شاغلین به قصد شرکت در مجمع راهی تهران می شوند تا به هر شکلی شده حرفشان را بزنند.با آرامش یا با عصبانیت و پرخاش! چه می توان کرد؟ آنچه در طی این چند سال بر مخابراتی ها گذشته، حاصلی جز این ندارد!

همین گروه عصبانی معتقد است برگزاری مجمع در ملکی نظامی برای جلوگیری از حضور آنان است! این موضوع همه را عصبانی تر کرده است!

توصیه می کنیم هنوز دیر نشده شیوه های رفتاری سهامداران و مدیران با مخابراتی ها تغییر یابد وگرنه این عصبیت شدید اجتماعی در جامعه مخابراتی کار دست همه خواهد داد!

از ما گفتن!

دیگر خود دانید!

 

1435960cookie-checkمجمع امسال مخابرات سروصدای زیادی خواهد داشت؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
25 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    خیلی سرو صدا شد ای وای گوشم کر شد

  2. بازنشسته۱۴۰۱ می گوید

    سلام مجمع امسال هم مثل سالهای قبل به خوبی وخوشی تمام میشود. وتنها سر ما بازنشستگان ۱۴۰۱بی کلاه مونده.

  3. عبدالمجید می گوید

    با سلام
    مالکان مخابرات که نهادهای انقلابی هستند(قبلا بنیاد تعاون سپاه و اکنون ستاد اجرایی فرمان امام) با عملکرد خود به انقلاب و خون شهدا خیانت میکنند و تمام نهادهای نظارتی شاهد هستند و سکوت کرده اند.
    دولتها هم در این سالها به عنوان لبه دوم قیچی ، به مالکان مخابرات جهت نابودی اعتماد کارکنان و سرمایه مردم کمک کرده اند.

  4. جواد می گوید

    سلام الان ۵سال ۵۰۰ میلیون بمن بدهکارن وابزارالات من پس نمیدن منو که بخاک سیاه نشوندن ۰۹۳۵۵۲۲۳۱۶۱

نظرات بسته شده است.