مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نشست مدیر عامل مخابرات با نمایندگان بازنشستگان و مدیران مناطق

مخابرات ما- امروز دوشنبه با حضور مدیرعامل، جلسه ای ویدئو کنفرانسی برگزار شد که نمایندگان بازنشستگان برخی استانها حضور داشته اند.
مخابرات ما- صبح امروز دوشنبه، نشست ویژه ای بصورت ویدئو کنفرانسی در مخابرات ایران برگزار شد.در این نشست، در یک سو مدیر عامل به همراه معاون مالی و معاون توسعه نیروی انسانی و مدیران ستادی نشسته بودند و در سوی دیگر، نمایندگان استانی بازنشستگان و مدیران مناطق.
از آنجا که ما در انتهای جلسه و در زمان پاسخگویی مدیر عامل و معاونینش به جلسه پیوستیم تعداد دقیق حاضران بازنشسته را درنیافتیم اما بازنشستگان به ما گفتند نمایندگان تعداد زیادی از استانها به عنوان اعتراض در این گفتگو شرکت نکردند.
ابتدا  مدیر هر منطقه گزارشی از شرایط جاری و میزان پرداخت رفاهیات معوق بازنشستگان ارائه می کرد سپس نماینده استانی بازنشستگان خواسته های آنان را مطرح می کرد.
عموما استانها بخش کوچکی از معوقات را پرداخت کرده اند. انتظارات بازنشستگان نیز همان درخواستهای همیشگی و قابل انتظار بود.پرداخت ماهانه و منظم خواربار، پرداخت سریع معوقات یک سال و نیمه خواربار، تعیین وضعیت بیمه تکمیلی و بیمه درمانی و … بطور خلاصه نمایندگان با پیش کشیدن شرایط اقتصادی فعلی، به دنبال ایجاد نظم در پرداختها و همچنین ایجاد ارامش در خانواده بازنشستگان بودند.

 

در بخشی از جلسه، پیام محبی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات در مورد بیمه تکمیلی، نحوه انتخاب بیمه دانا، مقایسه تطبیقی دو بیمه معلم و دانا توضیح داد.ایشان گفت  قرارداد بیمه تکمیلی با بیمه دانا امروز توسط مهندس سلطانی امضا شده و برای امضای رئیس هیئت مدیره ارسال خواهد شد.

ایشان تاکید کرد پس از امضای رئیس هیئت مدیره قرارداد به استانها ابلاغ خواهد شد و بیمه دارویی نیز آغاز می شود.در مورد شرایط بیمه تکمیلی در خبرهای بعدی بطور مفصل خواهیم نوشت.

سپس دکتر زارع معاون مالی و تدارکاتی مخابرات ایران، به تشریح شرایط مالی کشور و مخابرات پرداخت و دلایل عدم پرداخت خواربار بازنشستگان را کمبود نقدینگی اعلام کرد.ایشان پرداخت ماهانه خواربار بازنشستگان را به تغییر شرایط مالی مخابرات محول کرد.

برای بازنشستگان ۱۴۰۱ نیز توضیح مفصلی از سوی معاون مالی مطرح شد. در نهایت با تعویق دریافت وام از طریق فروش صکوک، به دنبال روش های جایگزین هم هستند تا بخشی از مطالبات سنوات بازنشستگان ۱۴۰۱ پرداخت گردد.در نهایت ابراز امیدواری شد این گره بزودی باز شود.

در بخشی از این گفتگو، مدیر عامل مخابرات ایران، گزارشی از زیان های مالی مخابرات به دلیل تصمیمات تاخیری تصمیم گیران در ابلاغ تعرفه ارائه کرد که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

در پایان این نشست، مهندس سلطانی ابراز امیدواری کرد این جلسه هر دو هفته یک بار برای همفکری تشکیل گردد.

1437250cookie-checkنشست مدیر عامل مخابرات با نمایندگان بازنشستگان و مدیران مناطق

Please rate this

0 1 2 3 4 5
65 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    که امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ هست که هنوز بن خواربار دی ماه سال ۱۴۰۰ تا تیرماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات نریختن چرا؟ کسی هم از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون پاسخگو وجوابگو نیست و نبوده است چرا؟ ودولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

  2. اعتراض می گوید

    ۹۰ درصد مدیران شرکت مخابرات ایثارگر و جانباز هستند و هم به اصطلاح ادعای مسلمانی دارند ولی متاسفانه حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم قانون و عدالت را رعایت نمی کنند چرا؟
    چرا دولت‌، مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون نمی‌توانند مشکلات بازنشستگان مخابرات را حل کنند؟
    و این در حالی است که امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ هست که هنوز بن خواربار دی ماه سال ۱۴۰۰ تا تیرماه سال ۱۴۰۲ بازنشستگان مخابرات نریختن چرا؟ کسی هم از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون پاسخگو وجوابگو نیست و نبوده است چرا؟ ودولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره هم سکوت کرده اند چرا؟

  3. مهدی رضایی می گوید

    مگه قرار نبود تا خرداد طلب بازنشستگان تسویه کنند و بعدش گفتند تا ۱۵ مرداد و حالا زمزمه می‌کنند امیدواریم بخشی از این پرداخت کنیم فقط میتونم بگم تمام وجودم شده نفرت از این ریاکارانی که …. امیدوارم روزی بتونم انتقام مظلومان را از اینها بگیرم

  4. بازنشسته مخابرات می گوید

    یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ – ۱۲:۱۲
    بنده در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ سود سهام همراه اول مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت کردم ولی متأسفانه در تیر ماه سال ۱۴۰۲ هم مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت کردم سوال بنده این است که آیا این بی عدالتی نیست.

  5. علی ریاحی می گوید

    با سلام خدمت تمام همکاران عزیزم چه شاغل و چه بازنشسته در سراسر ایران اسلامی من در این شب عاشورا از آقا امام حسین ع و آقا حضرت ابوالفضل العباس می خواهم کسانی که باعث این مشکلات برای مخابرات شده اند اگر قابل هدایت هستند . هدایت اگر نه از صفحه روزگار محو شان کند خواهشن همه آ مین را بگویید دعا جواب میدهد امین یا رب العالمین

  6. غریبه آشنا می گوید

    آقای سردبیر این ….. محترم اموال مردم چنان لطمه ای به اعتقادات مردم وارد کرده اند که نه تنها نسل جدید و جوانان جبهه ندیده از دین و آئین گریزان شده اند، بلکه نسل قدیم که بعضا سهمی در جبهه و جنگ هم داشته اند در یاره اعتقاداتشان دچار تردید شده اند. به قول عزیزی الآن مظلوم واقعی مردم به عنوان صاحبان اصلی مخابرات هستند که اموالشان توسط ( سهامدار عمده ) زایل شده و دوم مظلوم کارمندان شرکت اعم از شاغل رسمی و بخش خصوصی و بازنشسته و در یک کلام ذینفعان شرکتند که به هرکدام از آنها به طریقی جفا و ستم می شود. آدم تنها به حال افرادی افسوس می خورد که دانسته و یا ندانسته زیر پرچم این افرادسینه می زنند. به قول دکتر شریعتی آنان که می فهمند عذاب می کشند و آنان که نمی فهمند عذاب می دهند. البته امثال این افراد در همین شرکت و سایر قسمت های جامعه زیاد بوده اند که آه و نفرین مظلومین دامن گیرشان شده و به قولی خسرالدنیا و آخرت شده اند. به قول بندگان برگزیده خداوند متعال کاش این افراد جاهل به جای تلف کردن وقتشان در عبادت پروردگار ( البته آن هم به ظاهر ) یک کمی در باره جایگاه انسانی خود تو هدف از خلقت آنها فکر و تعمق می کردند و حق الناس را پایمال نمی کردند و خودشان را مدیون خلق خدا نمی نمودند.

  7. همکار بازنشسته می گوید

    در متن اعلام شده استان ها اندکی پرداخت کرده اند!!!!!!
    در استان همدان ریالی بابت معوقات یا بیمه به بازنشستگان پرداخت نشده چرا اخبار دروغ بیان میشود؟!!!!

  8. ناشناس می گوید

    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۰ ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

  9. عبداله می گوید

    چرااین شرکت ورشکسته راول نمی کنید برید.تایک آدم توانمند بیاد جمعش کنه؟

  10. ناشناس می گوید

    عرصه ها را فتح کردی به نفع خودت بازنشسته نماینده نداره اینها که میرن بدنن نه سوادنماینداه دارن ونه شهامت اینها نماینده خودشونن شما هم بدنن سیستم دنیا براساس عدالت اداره میشه تا تسویه نشه وتا ظلمی کردی مدیر ونماینده قلابی و…اون عدالت دست ازسرتون برنمیداره به سما هم خواهند گفت وپرسید چرا و…

نظرات بسته شده است.