مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شرایط بیمه تکمیلی در قرارداد جدید از نگاه معاون نیروی انسانی مخابرات

مخابرات ما- در جلسه دیروز با بازنشستگان، معاون نیروی انسانی مخابرات در باره بیمه تکمیلی توضیحاتی داد
مخابرات ما – در جلسه مدیران ستادی مخارات ایران با بازنشستگان مسائل بسیاری مطرح شد.یکی از موارد گفتگو شرایط بیمه تکمیلی و دلیل انتخاب بیمه دانا بود.پیام محبی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات در این باره توضیحاتی داد.

 

چرا بیمه معلم تغییر کرد و با دانا قرارداد بستیم؟

محبی معاون توسعه نیروی انسانی مخابرات در این باره گفت:شکایات و نامه های شاغلین و بازنشستگان نشان می داد بیمه معلم بنیه مالی کافی نداشت تا به محض دریافت ملک از سوی مخابرات، خدمات بیمه ای را بطور کامل ارائه کند.از آنجا که ما باید به ازای مطالبات بیمه، ملک به بیمه بدهیم، بیمه دانا شرایط ما را پذیرفت.ضمن اینکه بیمه دانا گرید ۱ دارد و بهترین خدمات را ارائه می دهد.

 

سهم بیمه شده و سقف گذاشتن برای تعهدات!

معاون نیروی انسانی مخابرات گفت:بیمه مرکزی طی یک بخشنامه اعلام کرد که در تمام قراردادها سقف و کف قیمت را خودش اعلام می کند. کف قیمت ۵۱۰ هزار تومان اعلام شد و تعهدات نیز تمامی با سقف روبور بود، سقفی که سه ماهه پر می شد.ما سقف تعهدات را نپذیرفتیم فقط در بخش دارو آن هم داروهای عمومی مجبور شدیم سقف را قبول کنیم. سقف آن ۴۰ میلیون تومان به ازای هر نفر است اما داروخانه ها موظف هستند تمامی داروها را ارائه کنند.خدمات بستری، زایمان، عمل جراحی، تخصصی و عمومی و همچنین ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج بدون سقف است.

 

خدمات دندانپزشکی  در این طرح

پیام محبی در بخشی از گفته هایش به خدمات دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: قبلا سقف خدمات دندانپزشکی ۴ میلیون تومان بود حالا در بیمه دانا هم همان مبلغ است.برای خدمات دندانپزشکی کف مبلغ اعلامی توسط بیمه مرکزی ۵۷۰ هزار تومان است.اگر کمی خدمات را تغییر دهیم باید ماهی یک میلیون تومان به ازای هر نفر پرداخته شود.

 

 مبالغ جند نوع بیمه

بیمه فوت قبلا ۳۰ میلیون تومان بوده است که اینک به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته.بیمه حادثه هم از ۳۰ به ۴۰ میلیون تغییر کرده است.بقیه موارد مثل گذشته است.اینها گفته های معاون نیروی انسانی بود.

 

تکلیف بیمه معلم و بدهی های قبلی

قرار است هفته ای ۱۵ میلیارد تومان از سوی مخابرات به بیمه معلم پرداخت شود تا هزینه خدمات گذشته را به بیمه شدگان مخابراتی بپردازد.

 

وضعیت امروز بیمه دانا و ارائه خدمات

معاون نیروی انسانی گفت:  یک ماه است با بیمه دانا قرارداد بسته ایم و این شرکت تمام خدمات بیمارستانی و اورژانس را انجام می دهد فقط خدمات دارویی و داروخانه ای ارائه نمی کند. ایشان افزود: روز دوشنبه این قرارداد توسط مدیر عامل امضا شده و اینک باید برای گرفتن امضای رئیس هیئت مدیره ارسال شود.پس از امضای دکتر محمودزاده، قرارداد به استانها ابلاغ خواهد شد.از همان زمان خدمات داروخانه ای بیمه دانا هم آغاز خواهد شد.

 

مقایسه کف قیمت در چند بیمه

پیام محبی گفت: حداقل یا همان کف قرارداد در بیمه دانا ۵۶۰، در بیمه آسیا ۷۵۰ و در بیمه ایران ۸۵۰ هزار تومان بوده است که ما توانستیم با بیمه دانا با ۵۷۰ هزار تومان قرارداد ببندیم.

 

 

1437370cookie-checkشرایط بیمه تکمیلی در قرارداد جدید از نگاه معاون نیروی انسانی مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
26 نظرات
  1. […] «بیمه معلم بنیه مالی کافی نداشت»؛ این را «پیام محبی»، معاون توسعه نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران، بیمه گزار پیشین شرکت بیمه معلم گفته است. او تاکید کرده است که «شکایات و نامه های شاغلین و بازنشستگان نشان می داد بیمه معلم بنیه مالی کافی نداشت تا به محض دریافت ملک از سوی مخابرات، خدمات بیمه ای را به طور کامل ارائه کند» و این را دلیل خروج پرتفوی بزرگ مخابرات از این شرکت دانسته است. […]

  2. فریبرز می گوید

    سلام دوستان
    واقعا بیمه دانا بیمه بدرد نخوری هست…تقریبا هیچ داروی خاصی رو قبول نمیکنه.متاسفم برام خودم که توی مخابرات شاغلم.

  3. کاظم می گوید

    دوستان خیلی ساده اید اخه کف پرداختی شرکتهای بیمه ای دیگه غیر از دااانا ۷۵۰و۸۵۰هزار تومانه با اون خدمات ضیعف و هزار دردسر الان با پرداخت ۵۷۰ایا به نظرتون امکانخدمات دهی مطلوبتر هست …هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیرررره سر دبیر این یکی رو دیگه نشر بده

نظرات بسته شده است.