مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

مخابرات ما –  مهندس مجیدسلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷مردادماه و روز خبرنگار، این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت
مخابرات ما (مخابرات ایران) – مهندس مجیدسلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷مردادماه و روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سازمان و کلیت جامعه رسانه ای  و مطبوعاتی کشور، به ویژه  صاحبان قلم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از سخت کوشی، آگاهی رسانی و صداقت در  اطلاع رسانی خبرنگاران و آگاهی دهندگان به عنوان وجدان بیدار جامعه و وقایع نگاران حق و حقیقت قدردانی کرد.
به گزارش  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، متن این پیام به شرح زیر است؛

 

خبرنگاران، نخبگانی هستند که که شرف خود را در گرو آگاهی رسانی و اطلاع دادن دقیق به جامعه گذاشته اند، بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات این عزیزان است .

اصحاب رسانه از دیرباز در رسالتی تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ ساز بوده اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است تا به این بهانه از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می دهند و صداقت،  اساس و مبنای حقانیت نوشته هایشان است.

این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند. رکن اصلی در این مسیر، طبیعتا پای بندی حداکثری به حقیقت گویی و اجتناب از شایعه سازی است .

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند وهمچنین، واسطه خوبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات باشند.

شرکت مخابرات ایران، سالهاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از وقایع شرکت پرداخته است. صاحبان قلم چه در داخل شرکت و چه در عرصه رسانه ها، مطبوعات، سایت ها و خبرگزاری های مختلف در سطح ملی و محلی، شایسته صفت آگاهی رسانی صادقانه هستند، چرا که بر اساس حقیقت نوشته و وسعت نگاه  شایسته و بایسته در افکار عمومی  ایجاد کرده اند.

این جانب، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری های صمیمانه  تمام خبرنگاران  مطبوعات و رسانه های جمعی در بخش های مختلف در سراسر کشور با شرکت مخابرات ایران و اداره کل ارتباطات این شرکت و همچنین، همراهی همکاران خبرنگار و تولیدکننده محتوای رسانه ای در داخل شرکت، از خداوند منان، توفیق روزافزون را برای تمامی  این عزیزان در رشد و ارتقاء صحیح اطلاعات جامعه و انتقال آگاهی های صحیح به ویژه در حوزه  تعیین کننده و پیشران ارتباطات و فناوری اطلاعات آرزومندم.

مجید سلطانی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

1439930cookie-checkپیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت روز خبرنگار

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ادم ابوالبشر می گوید

    اگر خبرنگاری چه رسانه نوشتاری .چه رسانه شنیداری از تجمع بحق بازنشستگان شرکت مخابرات خبری . تصویری ویا فیملمی تهیه وپخش کرد واقعا میشه گفت مرد است . بیطرف است .راست گوست . حق گو است . اطلاع رسان بی طرفی است . در غیر اینصورت هیچ ارزشی نداره هیچ خبر نگاری .

  2. ناشناس می گوید

    ترا بخدا نه پیام تبریک بده نه جیب کارمندان و بازنشستگان را بزن

  3. جلالی می گوید

    افای مجید سلطانی
    خبرنگاران انقدر شریف هستند که کسی نتواند قلم انان را بخرد یا انجور گستاخانه برای انان تکلیف تعیین کند
    عمل کرد مدیر انتصابی شما در اصفهان جایی برای فرهنگ و قلم وانسانیت نگذاشته
    ای کاش انقدر توانایی داشتید که لااقل زیر مجموعه خودتان را کنترل می کردید

    1. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

      ایضاً همدان.
      فشل ترین و ناکارآمدترین مدیر مخابرات قرن در همدان است.

  4. خسته دل کهنه کار می گوید

    آقای مدیر عامل بزرگوار
    بلی اهل قلم و خبرنگاران و خصوصا شهید بزرگوار قلم شهید آوینی نقش سازنده و موجب تنویر افکار عمومی به حقایق بوده و هستند سایت مخابرات ما هم یکی از سایتهایی هست که با تعداد زیادی خبرنگار در سطح کشور اخبار دست اول و وقایع انجام یافته و احتمالی را به سمع و نظر خانواده بزرگ مخابراتی می رساتد که علاوه بر رسالت اصلی خود یک رابط موثر بین اهالی خانواده بزرگ مخابرات و مسئولین می باشد لذا لازم است ضمن سپاس از سایت مخابرات ما روز خبرنگار را به کلیه خبرنگاران خوب این سایت تبریک عرض نماییم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سپاسگزارم بی نهایت

نظرات بسته شده است.