مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چه کسی معاون زنجیره تامین مخابرات خواهد شد؟

مخابرات ما- معاون زنجیره تامین مدیر عامل با حفظ سمت به دبیری هیئت مدیره رفت. جانشین ایشان کیست؟

مخابرات ما- دکتر شهاب لطفعلی چندی قبل به عنوان دبیر هیئت مدیره و مدیر کل دفتر هیئت مدیره انتخاب شد اما همچنان با حفظ سمت معاونت زنجیره تامین را نیز به عهده دارد.

البته هنوز از این انتصاب زمان زیادی نمی گذرد اما این معاونت نقطه اتصال مخابرات با بازار است لذا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است لذا باید زودتر تکلیفش روشن شود.

اما جانشین کیست و چه کسی احتمال دارد از این پس معاون زنجیره تامین باشد؟

شنیده ها حاکی است این انتخاب از معاونت زنجیره تامین خواهد بود که آخرین مراحل دریافت

1440880cookie-checkچه کسی معاون زنجیره تامین مخابرات خواهد شد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. محمد ۵۹ می گوید

    مگه تاثیری بر بود و نبودشان هم هست؟!!!! البته درنبود مدیران بی کفایت شرکت ، ملت و مملکت کمتر ضرر میکنند. مگر تا قبل از این جابجایی گلی به سر مخابرات زده بودن که الا ن نیست، از مخابرات دیگه ویرانه ای بیش باقی نموده، دقیقا این تیم نامدیریتی عملکرد شان همانند قوم مغول است، متاااااااسفم برای عمر هدر رفته در مخابرات

  2. ناشناس می گوید

    ها ای که گفتی یعنی چ

  3. ناشناس می گوید

    مگر بود و نبود میرعامل و معاونین فرقی هم داره؟؟؟؟؟؟

  4. ناشناس می گوید

    الان بهترین فرصت هست ما جماعت نیز خواسته هایمان را به نمایندگان بی کفایت تحمیل کنیم و چنانکه بعد رای گیری و قبل رای گیری ما جماعت رو به بازی میگیرند ما نیز آنها را به بازی گرفته و حقمان را خواستار شویم بهترین راه حل اینه هر شخص با ارائه مشکلات بازنشسته های مخابراتی نماینده شهر خود را مجاب سازد برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات این کار را عملی سازیم آنها به ما الان نیاز ضروری دارند بهترین موقعیت برای احقاق حقمان اینه فشار بر آنها وارد سازیم و با ماشالله و بارک الله های دروغین کلت کله شیر هستش گفتنها بهشون ووووو مخابرات و مدیرانش را بدست بی کفایت مجلسیها وادار سازیم برای گرفتن حقمان وگر نه همین آش و همان کاسه خواهد بود چون سهامدارن کله کرگدن به این راحتی پا پس نمیکشند جناب آقای سردبیر ما که هرکامنتی گذاشتیم رد کردید نمیدونم شما طرف چه کسی رو میگیرید مظلومان بازنشسته یا سهامداران ظالم مخابرات که اصلا مخابراتی نیستند و چندتن که غیر از ظلم به ما بازنشستگان ممکنتان شد بر ما جماعت نظر داشته باشید نه بر آقازاده ها با تشکر

    1. ناشناس می گوید

      البته ناگفته نماند شما بازنشسته های مظلوم در دورانی که مشغول به کار بودید خیلی به نیروهای شرکتی ظلم و ستم کردید

  5. ناشناس می گوید

    با سلام وعرض ادب
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.
    حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.

نظرات بسته شده است.