مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما -حقوق رسمی ها در چند استان پرداخت شد

مخابرات ما- بر اساس نظرات رسیده از اعضای سایت، حقوق کارکنان رسمی در این استانها پرداخت شده است. اگر خبر دیگری دارید پیام بگذارید.

  •  ستاد مخابرات ایران
  • آذربایجان غربی
  • اصفهان
  • خراسان رضوی
  • قم
  • خوزستان

حقوق کارکنان در این استانها  همزمان واریز شده است.

 

1441240cookie-checkخبر شما -حقوق رسمی ها در چند استان پرداخت شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    بیزینس جدید راه بندازن.البته از خودشون

  2. ناشناس می گوید

    با سلام برنامه جامع از پنجشنبه در استان آذر بایجانشرقی قطع شده نه خرابی ثبت میشود و نه شبکه کار می کند بداد مردم و مخابرات برسید چون هیچکس پاسخگو نیست

  3. محسن می گوید

    باشه،باشه.حقوق پانزدهم بزنن به حساب.
    ولی در اینصورت من کارمند پانزده روز طلبکارم.اونهم بپردازن، بی حساب بشیم.
    جک بی مزه ای بود میدونم

  4. ناشناس می گوید

    هلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی ….. «آیا یاوری هست که مرا یاری کند؟
    آیا کسی هست بحرف دل ما گوش بدهد که ۷ماه است فریاد می زنیم سنوات را بدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آیا آیاااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. کارشناس می گوید

    سلام
    چارت فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران مصوب شده و همکاران در حال انتخاب جایگاه های خود هستند.
    این چارت با آدرس https://its.tci.ir/ در اینترنت قابل مشاهده است.ولی برای ثبت نام و ارسال رزومه نیاز است در شبکه مخابرات در بالای صفحه ثبت تیم کاری انتخاب شود وبا یوزر کد ملی و پسورد که هر روز وارد ویندوز می شویم ۵ تا انتخاب داشته باشیم. همه همکاران اجازه انتخاب دارند.
    این سامانه و جزئیات چارت مصوب شده روز سه شنبه توسط مهندس سید صالحی در جلسه ویدیو کنفرانس برای همکاران اعلام شد.مطابق فرمایش ایشان همه همکاران در سطح شرکت که دارای توانمندی هستند برای کلیه جایگا ها مدیرکل- ریس اداره و کارشناس می توانند ثبت نام انجام دهند.
    کلیه همکارات tct1 ,و سایر شرکت های پیمانکاری در صورت ثبت نام و تایید صلاحیت فنی در چارت جدید ردیف سازمانی می گیرند و حقوق معادل نیروهای رسمی و حتی مدیرکل دریافت خواهند کرد و تفاوتی از این پس بین نیروهای شرکتی قراردادی و رسمی وجود ندارد و ممکن است حقوق کارشناس شرکتی در حد مدیر کل شود و حتی به عنوان مدیرکل انتخاب شود(در صورت داشتن توانمندی و صلاحیت فنی)
    کلیه مدیریت ها و روسا ادارات فناوری اطلاعات مناطق حذف می شوند و همه فعالیت ها در ستاد مخابرات ایران متمرکز خواهد شد که البته محل همکاران می تواند در استان خود باشند با عنوان مدیرکل رئیس تیم و کارشناس ولی زیر مجموعه ستاد ایران هستند. در صورت تایید صلاحیت از ۶۰ ریس اداره افراد می توانند در استان ها هم انتخاب نمایند(هر چند که هم اکنون اثر این پست ها در ستاد پر شده است و افراد حکم دارند ولی احتمالن تعدادی از این افراد تایید صلاحیت نشوند بسته به نظر مدیرکل ان اداره کل)
    در مناطق مخابراتی فقط یک مرکز فناوری خواهد بود که حقوق ریس مرکز بر حسب تعداد کلاینت ها و کارکنان آن مرکز تعیین می شود و کار آن نگهداری شبکه و کلاینت های استان است و سایر امرو در قالب ۶۰ اداره متمرکز و ۹ اداره کل خواهد بود. بنابراین حقوق ریس مرکز فناوری اطلاعات استان الف با ۴ کارمند و ۵۰ کلاینت کمتر از رئیس مرکز ب با ۱۵ ۳۰ کارمند و ۵۰۰ کلاینت است.
    کارشناس در ۴ سطح کارشناس ۱ تا کارشناس ۴ خواهد بود و حقوق کارشناش ۴ در حد رئیس اداره یا همان رئیس نیم می تواند باشد.
    همکاران فناوری اطلاعات مناطق کارکنان ستاد مخابرات ایران می شوند و از ذیل کارکنان مناطق مخابراتی جدا می شوند و دیگر با مدیر منطقه رابطه ندارند و نمتینده فناوری اطلاعات ستاد مخابرات ایران در منطقه می شوند.
    در آینده نزدیک با توجه به جدا سازی ردیف بودجه فناوری اطلاعات حقوق مزایا همکاران این مجموعه خارج از قوانین مخابرات ایران و مطابق عرف بازار فناوری اطلاعات کشور پرداخت خواهد شد.(ایجاد شرکت فناوری اطلاعات مخابرات ایران به صورت مستقل)
    هر ماه و هر ۶ همکاران ارزیابی شده و به ۵ در صد برتر پاداش داده می شود و ۵ در صد که نمره کمتر بگیرند از مجموعه جدا می شوند.
    کلیه امور نگهداری سامانه ها به جای پیمانکار توسط همکاران مخابرات ایران خواهد انجام شد.
    مناطق مخابراتی در ۵ ناحیه شمال- جنوب -غرب- شرق -مرکز سازماندهی خواهند شد.
    بنابراین در سازمان جدید کشوری مصوب شد:
    ۹ مدیرکل
    ۶۰ رئیس اداره
    ۳۱ رئیس فناوری اطلاعات منطقه
    ۵ رئیس مرکز ناحیه
    همکارانی که می خواهند از مجموعه فناوری اطلاعات جدا شوند بدون هیچ مشکلی می توانند جدا شوندو افراد جدید در صورت داشتن صلاحیت می توانند به مجموعه اضافه شوند.
    تمامی موارد فوق در جلسه ویدیو کنفرانس توسط آقای معاون فناوری اطلاعات آقای مهندس سید صالحی بیان شد . هرچند همکاران حاضر در جلسه شاید بتوانند مطالب بیشتری به خاطر بیاورند و با این موارد اضافه نمایند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      واقعا زحمت کشیدید. سپاسگزارم
      بردمش روی سایت

  6. رضاخان می گوید

    باسلام
    جناب سردبیر
    لطفا خیلی واضح و شفاف در اینجا از آقای سلطانی که همیشه هرجا نشستن و بر طبل نداری زدن و میگن باید بیزینس جدید راه بندازیم بپرسید سود سهامدار عمده که به اعتقاد همه روزانه برداشت میشه چقدره همین!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سود سهامدار همونی است که اعلام شده
      به ازای هر سهم ۱۱ ریال

  7. شهاب می گوید

    این دیگه چه صیغه ایه، بخدا هیچ جای دنیا نداریم که توی یه مجموعه حقوق کارکنا رو مرحله مرحله و تو تاریخای جداگانه بدن

  8. رساگو می گوید

    سلام ۶ماه خواروبار۱۴۰۱ به بازنشستگان چند استان واریزشده

  9. ناشناس می گوید

    … خجالت بکشید

  10. مدیر نالایق می گوید

    بدبخت به حال ما کارکنان مخابرات که حال و روزمون شده اینکه روزی چندبار موجودی رو چک کنیم که مبادا آفلاین پرداخت شده باشه…
    آقایون مدیران و هیات مدیره،کلاهتون رو بندازین بالاتر!!!
    بعدش جالبه که غالب مدیران مخابرات ایران و مناطق برای رفتن به کربلا و نجف در این ایام عجیب در حال سبقت گرفتن از هم هستند!!!
    آقایون ،شک نکنید که زیارت شما نه تنها هیچ ثوابی براتون نخواهد داشت بلکه به خاطر رفتار زشت و دور از کلیه موازین قانونی و شرعی و انسانی که با کارکنان زحمتکش دارید و حق و حقوق اونها رو نمیدین،قطعا شخص امام حسین و باقی ائمه حتی نمی‌خوان روی شما رو ببیند!!!
    بیش از این بار گناهان خودتون رو سنگین تر نکنید و با یه خداحافظی و استعفای دست جمعی همه را خوشحال کنید

  11. حقیقت می گوید

    سلام برکلیه همکاران ستم دیده از دست این مسئولین بی درد وبی خیال از مشکلات شماهمکاران عزیز دوستان بخدا این روش پرداخت حقوق شگرد وحیله مشاوران اعظم همچون محبی میباشدتاازاین طریق نسبت به عدم پرداخت مطالبات برحق کارکنان خودداری کنند واین یک نوع بقولی مظلوم نمائی میباشد ومیخواهند بگویند که بظاهر پول نداریم ولی برای همه ثابت شده اینها ازاساس دروغ میگویند واین آقایان چقدر دربین مخابراتی هاچه شاغلین وبازنشستگان نارضایتی وبدبینی ایجاد کردند اگر اینها راست میگویند استعفابدهند بروند پی شغل اصلی خودشان وکاررا به کاردان به سپارند وبیش ازاین به منافع ملی این مملکت آسیب نزنند

  12. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم بنده کارمند ۲۲سال سابقه دیگر هیچ احساس کار کردن وپیگیری برای شرکت که برای کارمندان ارزش قائل نیست ندارم وبرای نابودی کامل ظالمین دعاگو هستیم که شرکت مخابرات رابه این روز در آورده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      متاسفانه این احساس عمومی شده

  13. ناشناس می گوید

    مازندران سه شنبه واریز شد

  14. فارس می گوید

    اینا خونشون رنگی تر از بقیه بوده؟!

نظرات بسته شده است.