مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش شورای صنفی، از تجمع بازنشستگان در زنجان

مخابرات ما- دوشنبه، امروز مطابق هفته های گذشته در زنجان شاهد تجمع بازنشستگان بوده ایم.گزارش زیر توسط انجمن صنفی این استان برای مخابرات ما ارسال شده است.از آنان سپاسگزاریم.

مخابرات ما – تجمع اعتراضی کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه زنجان صیح امروز دوشنبه ۱۰آبان ۱۴۰۲ در محوطه و سالن ورودی ساختمان ستاد این اداره برگزار شد.

در پایان قطعنامه ای توسط یکی از حاضرین قرائت و با تکبیر حضار مورد تایید قرار گرفت.ضمناً حضور شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان در جمع معترضین به درگیری لفظی منتهی شد. ضمنا حاضران در تجمع از برخوردهای حراستی گله مند بودند.

بیانیه پایانی این تجمع را بخوانید:

بسم الله القاسم الجبارین

ما کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه زنجان اعلام می داریم:تضییع حقوق آشکار طی سالهای متمادی دیگر قابل تحمل نمی باشد.ای مسئولان دلسوز و متعهد کشور به داد مان برسید.

شرکت مخابرات  در آستانه فروپاشی قرار گرفته.ما خواهان اصلاح ساختار و مدیریت کلان شرکت می باشیم.

ما خواهان:

  • ادغام شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار
  •  اجرای بدون تنازل آیین نامه سال ۸۹ مخابرات ایران
  •  پرداخت کلیه مطالبات و معوقات قانونی خود اعم از بازنشسته و شاغل
  • به روزرسانی کلیه پرداختی ها طبق آیین نامه ۸۹ 

 

1448590cookie-checkگزارش شورای صنفی، از تجمع بازنشستگان در زنجان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. دادا می گوید

    باسلام
    به نظرشورای صنفی رئیس اداره حراست توسط چه کسانی انتخاب می‌شودکه انهادانسته یاندانسته این پست رابسوزانندپس معلوم میشودتاییدصلاحیت چنین افرادی توسط یک مقام رده بالایی ازمدیریامعاون منطقه صورت می‌گیرد شرکتی یارسمی بودن فردملاک نیست تبحروتوانایی شخص ملاک است افرادی دربین کارکنان شرکتی وجودداردکه بسیارخلاق ، نخبه مبتکروکارامدمیباشند افسوس که شرایط الان چنین است که مابایدباشرکت همکاری نمائیم…

  2. آشنا می گوید

    سلام بزرگوار

    ایکاش همه نظراتی که رنگ و بوی توهین ندارد و فقط یا در حکم جواب به بعضی حرفهای فرمایشی و از پیش تکلیف شده برای دوستان است و یا برخاسته از دلی پر درد و خسته از اوضاع و شرایط است رو منتشر می کردید ولی نمیدانم چرا اینگونه نیست.

  3. ناشناس می گوید

    قاصم الجبارین درسته قاسم!

  4. آشنا می گوید

    سلام برادر عزیز
    امیدوارم توضیحاتی که در باره نوشته آقای ناشناس فرستادم رو منعکس کنید . خدا را گواه می‌گیرم هیچ قصدی از نوشتن آن نداشتم مگر اینکه قدم کوچکی در احقاق حق و مبارزه با ظلم آشکاری که در مخابرات زنجان در جریان است برداشته باشم. امیدوارم شما نیز در این قدم ما را یاری فرمایید.

  5. ناشناس می گوید

    تا تیر ماه ۱۴۰۲ از رزمنده ها بیمه تکمیلی (سهم فرد ) وبیمه داندانپزشکی (سهم فرد )که جما مبلغ ۵۷۸۰۰۰۰ ریال بود کسر نمیشد از تیر ماه ۱۴۰۲ مبلغ ۵۷۸۰۰۰۰ ریال از رزمنده ها کسر میگردد چرا ؟؟؟
    با کسر مبلغ فوق از کمک هزینه خواربار ماهیانه ۷۰۰۰۰۰ تومان بن به اینجانب تعلق میگیرد .
    بنده فیش خواربار شهریور ۱۴۰۲ را از حسابداری استان گرفتم .مخابرات ایران اینقدر میخواهد کسر کند تا مبلغ بن خواربار با کسورات برابر شود.

  6. آشنا می گوید

    سلام
    ایکاش این آقای ناشناس که بعید میدانم برای همکاران زنجان ناشناس باشند به این موضوع اشاره میکردند که بعد از گذشت ماهها از انتخابات شورا چرا اعضای منتخب هنوز تایید نشده اند مگر آنها قبل از انتخابات بررسی صلاحیت نشده بودند؟ بله تایید صلاحیت شده بودند و با اکثریت آرا نیز انتخاب شدند. اینکه جرا هنوز پس از گذشت ماهها تکلیف این اعضای منتخب مشخص نیست جای سوال دارد. البته برای ما مشخص است. آنها اعضای قانونی شورا و منتخب ما هستند.
    شب پر اگر وصل آفتاب نخواهد
    رونق بازار آفتاب نکاهد
    به امید روزی که این ناشناسان پشت پرده دستشان رو شود و در یک محکمه عادل محاکمه شوند

  7. غریبه آشنا می گوید

    سام و درود بی پایان به تمامی همکاران رنج کشیده مخابرات از بازنشسته گرفته تا شاغل رسمی و غیر رسمی .
    در وهله اول جای تاسف است برای تصمیم گیرندگان سهامدار عمده و مدیرعمل آنها که به قول خودشان یک شرکت پردرآمد را به یک شرکت ورشکسته ( خانه ویرانه ای ) تبدیل کرده اند و جالب اینکه طبق روال معمول توپ را تو زمین دولت های گذشته می اندازند و کماکان نیز به رفتار خرابکارانه خود ادامه می دهند.
    در وهله بعدی بسیار متاسفیم برای مدیران نظیر مدیر این منطقه و بالاخص مدیر منطقه …. که تا مدتی قبل به عنوان یکی از کارکنان رده پائین تر بوده و با تکیه به اریکه قدرت پوشالی و بسیار ناچیز، اخلاق را از زیر پا گذاشته و در تقابل همکاران نجیب خود قرار گرفته اند.
    قطعا توصیه کلیه کارکنان فهیم مخابرات به این دسته از افراد این است که به خاطر منافع ناچیز و زودگذر خود بازیچه مدیرعامل تحمیلی و معاون مالیر و البته مدیر انسانی برکنارشده قرار نگیرند. در آینده بسیار نزدیک مدیران یادشده هم همچون گذشتگان باید با صندلی خود وداع نمایند و چه بهتر که مثل مدیر بالیاقتی مثل مهندس رشتی ( مدیرکل مخابرات خراسان بزرگ ) نام نیکی از خود به جای گذارند و به مانند بعضی مدیران نالایق مورد لعن و نفرین همشهریان و بویژه همکاران خود قرار نگیرند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      خویه که وقتی آدم نظر میده با اطلاعات دقیق بنویسه
      مدیر منطقه ای که گفتین معاون شبکه بود که مدیر منطقه شد رشد کاریش هم متعادله
      در نهایت هیچکدام از مدیران مناطق اختیاری ندارن اینو باید بدونین. خودشون به خیلی از این کارها راضی نیستن

  8. شرمنده خانواده می گوید

    سلام
    امروز آخرین روز جشنواره آش و صنایع دستی در زنجان بود. صبر کردم شاید تا امروز حقوق رو بدن ولی نامردها ندادن. به ناچار با اصرار خانواده بدون اینکه بهشون بگم کارتم خالیه به محل جشنواره رفتیم و فقط غرفه ها را تماشا کردیم و با دست خالی بدون چشیدن کاسه آشی برگشتیم. کلی شرمنده خانواده ام شدم.
    از خدا میخواهم مسببین این شرایط در دنیا و آخرت روز خوش نبینند و همیشه شرمنده خانواده شون باشند البته اگه خانواده ای داشته باشند!

    1. یک برده می گوید

      خانواده زیاد دارن ولی ایران نیستن بلاد کفر هستن و اونام بدبختا خرج زیاد دارن.

  9. ناشناس می گوید

    سلام
    جناب سردبیر عزیز، مخابرات زنجان شورای صنفی ندارد وفعلا اعتبار این شورا تایید نشده است لذا استناد به آن اعتباری ندارد وآقایان باید پاسخگو باشند ضمنا هیچ درگیری لفظی نبوده وفقط بحثی بین مدیر با یکی ار بازنشستگان عزیز رخ داده است ودر خصوص برخوردهای حراستی هم باید مصداق داشته باشند لذا پیگیری موضوع از مجرای مربوطه محفوظ است
    یاعلی

    1. عبد الله می گوید

      سلام جناب ناشناس
      خبری که منتشر شده مریوط به اعتراض عزیزان بازنشسته و کارکنانی است که چندین سال است مطالبات حقه شان توسط کارفرما غصب شده است و اخیراً هم با تاخیر در پرداخت دستمزد (بخور و نمیر) ماهیانه، نمک بر زخم کارکنان شریف و مظلوم مخابرات پاشیده شده است. ظاهرا شما نه چندان ناشناس محترم! متوجه این موضوع نشده یا نخواستید بشوید…!! ضمنا پیگیری کدام موضوع برایتان محفوظ است؟:
      پیگیری موضوع تاخیر پرداخت دستمزد ماهیانه کارکنان؟
      پیگیری موضوع فریز شدن رفاهیات شاغلین و بازنشستگان؟
      پیگیری موضوع مطالبات چندین ساله شاغلین و بازنشستگان؟
      پیگیری موضوع مطالبات صندوق های قرض الحسنه و ۶% ؟
      پیگیری موضوع عدم پرداخت مطالبات بیمه های تکمیلی؟
      و …
      اگر پیگیری موضوعات فوق برایتان محفوظ است (و بنا به وظیفه شغلی، انسانی و وجدانی هم چنین است) یا علی

    2. کارمند بیچاره می گوید

      با سلام و احترام این بزرگواری که این متن رو نوشته خودش سرپرست حراست منطقه زنجان هست که خودشم کارمند رسمی نیست و حکم سرپرستی حراست رو بهشون دادن و با اینکار یک پست رئیس اداره رو در زنجان سوزوندن ! فرمایش ایشون درست نیست منطقه زنجان انتخابات شورای صنفی برگذار شده و همان نفرات شورای سابق مجددا انتخاب شده اند و این موضوع در مرحله طی نمودن روال قانونی جهت اعلام رسمی از سوی اداره کار میباشد که احتمال میرود به سفارش مدیریت متطقه این مرحله طولانی شده است!
      ضمنا شخص ایشون در تجمع اخیر همکاران منطقه همه همکاران رو به انحاء مختلف تهدید مینمودند!

  10. افق عطا می گوید

    سلام سردبیرجان .دستت دردنکنه.ازاینکه مخابرات رانجات دادی.ممنون وسپاس .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      مخابرات رو که نجات ندادیم
      فقط زودتر حقوق ها پرداخت میشه

نظرات بسته شده است.