مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به خاطر زلزله های مشهد، دیروز شنبه مجبور به قطع فعالیت بودیم

مخابرات ما (سردبیر) – روز گذشته به دلیل بروز علائم نارضایتی کارکنان مخابرات در استانها  و مخابرات ایران، لازم بو.د فعالیت های خاصی انجام دهیم اما متاسفانه به دلیل بروز زلزله های سنگین و پی در پی در مشهد مجبور به قطع فعالیت بودیم

دیروز  در پی رخداد حداقل ۵ زلزله طولانی در افغانستان و شهر تایباد که شهر مشهد را نیز لرزاند استانداری ادارات و مدارس را تعطیل کرد. ضمن اینکه این زلزله ها عوارضی برای خانواده ها ایجاد کرده بود از جمله برای خانواده من که احساس عدم امنیت آزارشان می داد.من هم تا عصر درگیر این ماجرا بودم.

به همین دلیل هم کامنت های شما تایید نشد (به دلیل شرایط حساس حتما خودم باید کامنت ها رو ببینم)  و هم اینکه فعالیت خبری تا عصر متوقف بود. از این جهت عذرخواهی می کنم و امیدوارم موجب ناراحتی نشده باشیم.

ضمنا از تماس ها و پیام های شما عزیزان که نگران سردبیر و همکاران مخابراتی شده بودید بسیار سپاسگزارم. تنها راه جبران محبت های شما فقط کار مفید مخابرات ماست.آرزو می کنم خدای بزرگ به همه ما کمک کند.

 

1450420cookie-checkبه خاطر زلزله های مشهد، دیروز شنبه مجبور به قطع فعالیت بودیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. رساگو می گوید

    سلام آرزوی سلامتی برای کل هموطنان ،مخصوصا جنابعالی وهمکاران مشهدرادارم.ان شااله بلاازهمه دور باشد

  2. ناشناس می گوید

    بهانه پشت بهانه

  3. م ن ت ظ ر می گوید

    سردبیر جان ارزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم امیدوارم که همه هموطنان مشهدی در صحت و سلامت کامل بسر ببرند(بنده ای از شرکت طه استان اصفهان که هنوز حقوق نصفه هم دریافت نکرده ایم ممنون اگر لطف کنید وضعیت این شرکت را هم در استان اصفهان پایش کنید ظاهرا نا ملایماتی در بازکردن پاکت های خدمات اول و شسکام در ماه پیش در استان بوجود اومد که مدیران منطقه دوست ندارن جز شرکت طه شرکت دیگری در مناقصه استان برنده باشه) والا ما هم حقوقمون از شسکام گرفته بودیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      استانها با تشکیل شرکتهای جدید سعی میکنن کارها رو به محلی بدن
      ولی وقتی زمان حقوق دادن میشه مخابرات اول حقوق شسکام و خدمات اول رو میده
      بعدش به پیمانکاران
      اینجا دیگه دچار مشکل میشن چون سرمایه اولیه اش واقعی نبوده!
      متاسفانه!

  4. ناشناس می گوید

    اسم سایتتون رو بزارین اعلام زمان واریز حقوق چون فقط به این درد میخورین، الان که باید اطلاع رسانی کنین اعتراض کارمندها رو بهونه میارین که زلزله و غیره ، ادای آدمای دلسوز رو واسه ما در نیار تورو خدا.

نظرات بسته شده است.