مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دلایل تاخیر در پرداخت حقوق توسط مدیر عامل (حذف شد)

مخابرات ما-

با عذرخواهی به دلیل لزوم عدم انتشار مختوای جلسات اداری این نوشته حذف شد

1450580cookie-checkدلایل تاخیر در پرداخت حقوق توسط مدیر عامل (حذف شد)

Please rate this

0 1 2 3 4 5
129 نظرات
  1. شهاب می گوید

    سوءمدیریت مخابرات رو به ورطه نابودی کشونده، یه نمونه کوچیکش همین الان داره در کرمان اتفاق میوفته، تا آخر مهر مهلت دادند ۱۲۰ لینک تجهیزات انتقال zte در مناطق مختلف استان راه اندازی و جایگزین تجهیزات m1000 هواوی بشه، هر روز چند اکیپ نصب و نگهداری تجهیزات رو نصب می‌کنند ولی از هر ۱۰لینک یکیش، اونم کاملا شانسی راه میوفته، بالغ بر چندصد میلیون هزینه ماموریت و غیره صرف شده تا الان کمتر از ۱۰لینک راه افتاده، برای مناطقی که اصولا اکثرا نیازی هم به افزایش پهنای باند نداشتن، هیچکدوم از مراحل طراحی و آزمایش و تحویل و تاییدیه فنی و… طی نمیشه، فقط دستور میاد سریع برن زیر بار، هیچیک از کارشناسایی که مسئول این کارن حتی یک ساعت آموزش این تجهیزات رو ندیدن، میدونین علت این بلبشو چیه؟ مدیران بالا دستی که دستور این کارا رو میدن هیچ علمی از مراحل نصب و راه اندازی این تجهیزات ندارن، فقط اینو میبینن که بازای هر لینک قراره دولت ۲۵۰ میلیون به مخ پرداخت کنه، کافی بود یه پیمانکار خبره بگیرن برای نصب و سیستم بعد از تست و برگردان بره زیر بار.
    مشت نمونه خرواره، تو بقیه موارد هم همینجور عمل میکنن، اسمشم میذارن کار جهادی، از صفر تا صد عملکردشون غلط اندر غلطه، توقع دارین شرکت ورشکست نشه، آقای مدیرعامل بکشین کنار بذارین اهلش بیاد پای کار، والله نابود کردین مخابرات به اون عظمت رو، امیدوارم یه روزی در محکمه عدالت پاسخ این خیانت رو بدین

  2. ناشناس می گوید

    سلام گزینشی پیام میذارید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اصلا به هیج وجه
      حجم پیامها زیاده نمی تونید پیدا کنید
      از جستجو استفاده کنید
      با ناشناس پیام میذارین قدرت پیگیری هم ندارم

  3. علی می گوید

    ما این کار را قبول کرده ایم و به نحو احسن در حال انجام است.شما هم کارتان را قبول کرده اید و باید به نحو احسن انجامش دهید.مگر اینکه به قصد دیگری آمده باشید.

  4. ناشناس می گوید

    خداوند نگذره که ما رو شرمنده خانواده هامون میکنن

  5. بی نام می گوید

    چه سنگدل است سیری که گرسنه ای را نصیحت می کند تا درد گرسنگی را تحمل نماید. – جبران خلیل جبران

  6. مدیر نالایق می گوید

    با سلام
    جناب سردبیر عزیز و دلسوز…
    چرا و به چه علتی پیام قبلی بنده رو منتشر نکردین؟؟؟؟!!!!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      منتشر میشه عزیزم
      یه کم فرصت بدین
      پیامهای کوتاه رو فوری تایید کردم تا برسم به بقیه

  7. همکار می گوید

    با سلام
    متاسفانه درلایه های مدیریتی چه در ستاد و چه در مناطق شاهد سوء مدیریت هستیم انچه از مدیران منطقه در این چند سال شاهد ان بوده ایم تنها تلاش برای کاهش هزینه ها بوده انهم به هر قیمت . ما منکر بهره وری و کاهش هزینه های زاید نیستیم اما به عنوان مثال زمانی که هزینه نگهداری یک تجهیز a ریال باشد اما مدیریت منطقه ان را به صفر ویا یک صدم ان کاهش می دهد شاهد فرسودگی و خرابی تجهیزات هستیم که جبران ان به ۱۰۰۰۰۰۰*a ریال هم امکان پذیر نیست . شاید مدیران بگویند امروز یک ریال هزینه هم برایشان زیاد است اما این روند از بدو خوصوصی سازی شروع شده تا به این وضعیت رسیده ایم مانند کشتی هستیم که شکافی در بدنه ان ایجاد شده اما به جای ترمیم ان سعی در سبک کردن بار کشتی داشته ایم . ابتدا کاهش هزینه ای نگهداری شامل سرویهسای دوره ای . کاهش تعداد پرسنل و در ادامه فروش تجهیزات و مراکز اما حالا دیگر بار اضافی باقی نمانده و تنها به نوبت و شاید قرعه کشی باید یکی یکی کشتی راترک کنیم .

  8. ناشناس می گوید

    وقتی درآمدهای مخابرات با چند سال پیش تفاوتی نکرده و هزینه هاش چندین برابر و به روز شده، شرکت به سمت نابودی میره. حالا میخواد سلطانی باشه یا مدیر مایکروسافت.برای درآمد باید فکری کرد.

  9. ناشناس می گوید

    چه تعدیل نیرویی وقتی همه حوزه ها با کمبود نیرو مواجه هستند، خوبه خودتون تو اتوماسیون میبینین فراخوان دعوت به همکاری حوزه های مختلف رو و در نهایت هم کسانی که قبول همکاری می کنند همه نیروی انسانی مورد لزوم اون حوزه رو پوشش نمی دهد و شرکت پر است از ردیف های خالی علی الخصوص در ستاد، این مدیرعامل(مثلا) فکر می کنه با بچه طرفه؟!… پس بنابراین بهترین گزینه تعدیل نیرو اخراج خود شخص مدیرعامل و کسانی که با خودش از نیروی انتظامی و سپاه اورده هستند …. برید هرچند بیچاره اونیکه بعد از شما مدیرعامل بشه چقدر باید کارهای شما رو جمع و جور کنه

  10. حبیبی می گوید

    …. پشت سرتون هست ،نیستین بین بچه هاکه ببینیدچطوربادلِ شکسته سپردنتون به خدا

  11. صداقت می گوید

    کسی اجبارتان نکرده مدیریتی شرکتی را بعهده بگیرید که سرتا پای آن با روابط کار میکند و شما توان ایجاد این روابط را ندارید بعلت اینکه عضوی از این سیستم نبوده اید.
    حرفی بزنید که بتوانید به آن عمل کنید.
    طبق وعده های شما در جلسه دوسال گذشته با مدیران استان تهران میبایست در یکسال گذشته تمام مشکلات ممخابرات حل میشد.
    اینکه کارکنان را به نامه نگاری با مراجع تشویق میکنید بیانگر این است که هیچگونه نفوذ و ارتباطی در جامعه مخابراتی و وزارتخانه ندارید.

  12. اسماعیل می گوید

    با سلام خدمت مدیران مخابرات
    وقتی همکار هزینه تهیه نان شبش را ندارد و کسی از شما اقایان جوابگوش نیستید چیزی جز اعتراض در جیبش نیست ایا این جای تعجب دارد؟
    جواب شما برای این مشکلات جواب نبود تهدید بود
    هرکس این وضعیت را خلق کرده اب در اسیاب دشمن میریزد حواب این سوال با شماست

  13. نود و دویی می گوید

    مدیرعامل محترم از رفتار نیروهای رسمی تعجب کردن؟ من عذرخواهی میکنم که موجبات تعجب شما شدیم. شماها خودتون میتونید بدون حقوق زندگی کنید؟ بدون بیمه میتونید زندگی کنید؟ شماها مریض نمیشید؟ خرج خونه ندارید؟ بچه ندارید؟ عروس و داماد ندارید؟ قسط وام ندارید؟ وسایل خونتون خراب نمیشه؟ مهمونی نمیرید؟ سفر پیش نمیاد براتون؟ والا ما از حرفای شما بیشتر تعجب میکنیم

  14. آهسته و پیوسته می گوید

    با این شرایط زیبایی که در کشور وجود داره دولت به شما اجازه تعدیل ۲۰ هزار نیرو رو نمیده. ادعای کاری را که از توانایی شما و تیمتون خارج هست رو نکنید

  15. ناشناس می گوید

    امان از این دشمنان نظام .
    خوب جناب سلطانی عزیز چرا شما با ضعف مدیریتی خود مخابرات را به این روز انداختید که مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار گیرد .
    مشکل کارکنان هستند یا تیم مدیریتی حاکم برمخابرات که فقط به فکر برداشت پول از این شرکت در حال نابودی هستند ؟
    ۱۲ ساله نشان دادن سود واهی در صورت های مالی سالانه باعث خروج نقدینگی از شرکت شده . نقدینگی که قبلا صرف توسعه ونگهداری شبکه و ایجاد رضایت شغلی کارکنان میشد .
    راهکار نجات مخابرات افزایش تعرفه و فشار بیشتر به مردم نیست بلکه تغییر نگرش مدیران به برداشت پول از شرکت می باشد .
    شما جچد سال هزینه های واقعی را در صورت های مالی سالانه نشان دهید ببینید سودی برای توزیع باقی می مونه که منجر به خروج نقدینگی بشه ؟ ( مانند سایپا و ایران خودرو )
    موضوع عدم شناسایی وثبت کامل هزینه ها در گزارشات حسابرسی سالانه شرکت هم قید شده ولی متاسفانه مورد توجه هیئت مدیره قرار نمی گیره .
    اولین گام برای نجات مخابرات در حال نابودی شناسای و ثبت کامل هزینه ها به منظور جلوگیری از اعلام سود واهی می باشد .

  16. چرخ گردان می گوید

    مدیران نظام به شما اجازه تعدیل ۲۰ هزارنفر نیرو رو ندادند و نخواهند داد. الکی فرافکنی نکنید و منت سر کارکنان نگذارید. از آرزوهای خودتون صحبت نکنید

  17. ناشناس می گوید

    با تعدیل موافقیم به شرطی که از مدیران بالا شروع شود

  18. ایران می گوید

    کدوم دشمن نظام آقای سلطانی؟ دشمن نظام کسانی هستند که با علم به اینکه توانایی انجام یک کاری رو ندارند و مسئولیت قبول میکنن

  19. ناشناس می گوید

    دوستان متاسفانه یه چیزی هم به این آقا بدهکار شدید. ایشون همیشه حق به جانب هستند. وقتی انجام کاریممکن نیست خوب استعفا بدید اینکه دیگه ناراحتی نداره.

  20. ناشناس می گوید

    ی چیز یاد گرفتین ….سو استفاده دشمن….دشمن نظام کسی است که بدون هیچ تخصصی از مخابرات این شرکت رو به مرز نابودی کشونده …. با تهدید به تعدیل نیرو نمیشه کارهاتو جلوببری….. شما بدون تخصص پذیرای مسئولیتی شده این یعنی بی تقوایی…..پس دوباره با زبان تهدید صحبت نکنید….چون کا رو نیروی انسانی پیش می‌بره بدون همراهی نیرو دستور مدیریتی یعنی سیاهه و کاغذ باطله …..یادت باشه نیرو همراهی نکنه امام معصوم هم خانه نشین میشه….

    1. ناشناس می گوید

      اصلش رو سانسور کردی

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        اسمش سانسور نیست حذف کلمات غیر قابل انتشاره

نظرات بسته شده است.