مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش کمک رسانی به همکاران + تکمیل خبر

مخابرات ما- به دنبال کمک های شما و ورود یکی از حوزه های ستادی مخابرات ایران حرکت های مثبتی انجام شد.

مخابرات ما- هفته گذشته برای کمک به دو تن از مخابراتی ها از شما کمک خواستم. به ۶۰ میلیون تومان نیاز داشتیم تا به یکی پول رهن منزلش را بدهیم و چک دیگری را هم پاس کنیم.

در بین جمع آوری این کمک ها، تقاضاهای زیادی دیگری هم رسید که واقعا نمی دانستم برایشان چه کنم چرا که ما دقیقا طرف های مشکل دار را اعلام و برای همان موضوع تقاضای کمک می کنیم.در هر حال تحقیقات کامل نشان می داد دو خانواده دیگر در ساری و ارومیه به کمک نیاز دارند.

در همین زمان ورود یکی از مدیریت های ستادی مخابرات ایران و اعلام آمادگی آنان  برای کمک، بار سنگینی از روی دوش ما برداشت. وقتی کمک رسید و برنامه آنان را شنیدیم کمک ها را متوقف کردیم.تا ان لحظه۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومن جمع آوری شده بود.

این دوستان ستادی در مورد هر ۴ نفر تحقیق  کاملی کردند.  مادر و دختر به کمکی دائمی نیاز دارند لذا توسط مخابرات ایران به مرکزی خیریه معرفی شدند تا هزینه رهن، درمان بیماری های مختلف آنان و لوازم ضروری منزل توسط این عزیزان تامین شود.برنامه های دیگری هم دارند که فعلا اعلام نمی کنیم ولی تا همینجا هم کمک ها فوق العاده بوده.

نظر دوستان ستادی این بود که حل مشکل نفر اول، صرفا بدهی و صدور چک بوده لذا در مجموعه امور خیریه آنان قرار نمی گیرد بنابراین باید این بخش را خودمان انجام می دادیم. در نهایت به نفر دوم ۱۵ میلیون تومان از ۲۲ میلیون بدهی اش را پرداختیم . خبر دادند که پول به طلبکار داده شده و فرصتی برای پرداخت مابقی گرفته اند. این تصمیم  و  این مبلغ با دقت انتخاب شده …

دوستان ستادی اصرار داشتند که پول نقد به  کمک خواهان داده نشود بلکه نیازهایشان رفع شود حتی برای مورد اول اصرار داشتند که پول به طلبکار داده شود.و در مورد دوم رهن به صاحبخانه پرداخت شود به همین دلیل پول هنوز دستمان مانده.این کمک برای رهن بوده نه چیز دیگری.

با این وجود  صبح جمعه گذشته  برای دکتر و داروی خانواده دومی ۴ میلیون تومان به حسابش ریختم و لیست هزینه های بیمارستانی اش را خواستم حتی گردش حساب کارتش را هم کافی می دانستیم.اما هنوز  اطلاعی به من نداده اند. روز قبلش هم مصطفی و دوستانش ۳ میلیون تومان به حسابش ریخته بودند.

برای دوست ارومیه ای، از استانش وامی جور شده که بی دردسر می گیرد سپس برای  اقساط ماهانه هم کمکش می شود.

برای دوست ساروی خیریه در زمان عمل جراحی همسر گرامی ایشان هزینه عمل (۲۰ میلیون تومان) پرداخت خواهد شد.ضمن اینکه شاکی داشته و منتظر رای دادگاه بودیم تا یک جا برایش تصمیم گرفته شود.دوستان ستادی کاملا به این دو نفر و مشکلشان اشراف دارند و قرار است خودشان اقدام کنند.

حالا حدود ۲۳-۲۴ میلیون تومان باقی است که فعلا حفظ کرده ام تا در زمان عقد قرارداد اجاره به حساب صندوق خیریه بریزم.

عزیزان، همه ما در زندگی مشکلاتی داریم.ولی همه ما مستوجب کمک دیگران نیستیم.آن هم کمکی که  ذره ذره، با محبت شما عزیزان و اعتبار سردبیر جمع می شود.ضمن اینکه از این احساس عمومی نباید سوء استفاده شود.فعلا  هر روز یک وظیفه جدید به مسئولیت های سردبیر اضافه می شود.از اعتماد شما عزیزان سپاسگزارم اما واقعا برای من برآورده کردن نیازهای مالی همه ، ممکن نیست.ضمن اینکه کمک خواهان بدانند تیم تحقیقاتی ما تحقیق مفصلی می کند تا تشخیص نیاز بدهد.

 

پی نوشت سردبیر- مجددا سلام. خوشبختانه در سه مورد از نیازهای همکاران، مرکز خیریه ای که ستاد مخابرات ایران معرفی کرده کمک کرده و قرار شده تا مرحله ثبات زندگی این سه نفر کمک کنند.  پول رهن مادر و دختر این هفته پرداخت می شود.آنها حتی گفته اند در صورت نیاز، خوانه جدیدی نزدیک خیریه برایش می گیرند تا راحت تر بتوانند سرکشی کنند.یک خانم مددکار اجتماعی هم  وصل شده تا رابط خیریه باشد. ما هم این پول را برای رهن منزل ایشان جمع کرده بودیم. خیریه پیشنهاد داده اگر امکان دارد این پول به حساب خیریه واریز شود تا صرف رهن منزل گردد.

پیشنهاد خوبی است.بنابراین تصمیم من تا این لحظه اینه که این پول به خیریه تحویل شود.

از همه عزیزان که به خاطر لطف به سردبیر هزینه های مالی تحمل کردن خواهش می کنم به حساب هیچیک از افرادی که معرفی می کنیم پول نقد واریز نکنید.به قول مسئولان خیریه باید طوری کمک کنیم که روی پای خودشان بایستند نه اینکه گداپروری کنیم.لذا هر عزیزی که قصد کمک دارد، یا به همان خیریه پرداخت کند -و حتی شرطش کمک به یک فرد خاص باشد- یا به حساب سایت بریزد که روزانه گزارش واریزی ها را خدمت شما خواهم داد. کمک ها در این آدرس ثبت شود.

پاتوق کمک های مالی به نیازمندان مخابراتی

دوستان! من که وارد این بحث شدم دقیقا میدانم چه می کنم. من که محل مراجعه اولیه این عزیزان بودم، بهتر از هر کسی شرایط و محدودیت های افراد را می شناسم. در حقیقت اعتبار خودم را خرج کرده ام! پس بخاطر یک تومن، ده تومن، صد تومن اعتبارم رو نمی فروشم.اما نمی توانم جلوی تصمیمات فردی شما را بگیرم بنابراین هر کسی خلاف این مسیر حرکت میکند مسئولیتش با من نیست.دوستان خوبم! همانقدر که انسانیت حکم میکند به دیگران کمک کنیم، همانقدر هم باید شیوه های کمک را دقیق انتخاب کنیم.

من به خیریه و مددکار اجتماعی آن اعتماد  و به مشورت آنان عمل می کنم. شما هم به خواهش های من عمل کنید. لطفا جلوتر از من و مرکز خیریه حرکت نکنید!

یکی دو نفر از دوستان پرسیده اند که چرا هنوز پول را به مادر و دختر نداده ام.باید بگویم زمان جمع آوری، پول را برای رهن منزل ایشان خواسته ام و شما به همین دلیل کمک کرده اید.پس این پول برای خرج روزمره نبوده. ترجیح می دهم در زمان عقد قرارداد نماینده من پول را به صاحبخانه بدهد تا خدای نکرده مسکن خانواده دچار مشکل نشود.هر چند که این مبلغ برای رهن کافی نیست.

توضیحات بسیار است اما ذکر برخی بیماری های روحی و روانی که همه ما گرفتارش هستیم مصلحت نیست. شما به خاطر اعتمادتان به سردبیر کمک کرده اید پس حالا هم اعتماد کنید و بگذارید حاصل آن کمک به همکاران نیازمند باشد.

1455950cookie-checkگزارش کمک رسانی به همکاران + تکمیل خبر

Please rate this

0 1 2 3 4 5
58 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر محترم به خاطر این طرح خیر خواهانه خیلی متشکریم ایا مسئولین مخابرات این رو می دونن که خجالت از نحوه مدیریت شون بکشن

  2. ناشناس می گوید

    مخابرات لطف کنه عقب افتادگی بازنشستگان بده
    نمیخواد فکر دیگران بکنه که با وجود امدن ستاد کمک رسانی باز از جیب ما بازنشستگان می زنی خدا ازتون نگذ ره کهحق دیگران میخورید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ها؟!
      اینا چه ربطی به مخابرات داره؟
      تا حالا بیش از ۱۰۰ میلیون تومن مخابراتی ها کمک کردن و ما هزینه کردیم
      از جیب شما زدن؟
      به نظرم شما که سن و سالی ازتون گذشته درست مثل منُ کارهای خیرخواهانه رو سرکوب نکنید ولی حق دارید که کاری نکنید

    2. سارا می گوید

      حق شما تو جیب ما هست؟
      امثال شما با این طرز تفکرتون دارید فرهنگ کمک و مهربانی و نابود می کنید.
      جناب آرشیان تقبل زحمت میکن
      لطف می کنن ولی شما و امثال شما….
      واقعا جای تأسف داره

  3. ناشناس می گوید

    کمک کردن خیلی عالی اما اگر مخابرات به وظایف خود عمل می کرد از این مشکلات نداشتیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اگر مخابرات حقوق درستی میداد واقعا در مقاطع مهم گیر نمی کردیم یا حداقل تعدادش کم بود
      همین الان خدای نکرده یک مشکل بیماری برای هر کدام از ماها \یش بیاد و بخواهیم ۵۰ میلیون بدیمُ امکانش هست؟ توانش رو داریم؟
      نداریم
      ۲۰ میلیون چی؟ داریم؟ من که ندارم
      ۱۰ میلیون چی؟
      اصلا بگو ۱۰۰ هزار تومن! باور کنید در این ایام دست همه مون خالیه!
      منتهی برخی دوستانُ به سردبیر مراجعه میکنن و من نمی تونم بی تفاوت باشم

  4. علی نجفی می گوید

    سلام جناب سردبیر از اینکه تلاش میکنید کمک همکاران به نیازمند واقعی برسه کار نیکویی هست اما به نظرم گفتن استان کافی باشه شاید بردن نام شهر باعث مشخص شدن نام همکار نیازمند بین دوستان همکار شهر خودش بشه و عزت نفس افراد خدشه دار خواهد شد لطفا مدیریت ستادی در کنار گشتن خیریه تلاش کنند حقوق و مطالبات قبلی را سریعتر پرداخت کنند خدا خودش بهتر میدونه دیگه ۲۰ هزار تومن ۳۰ تومن دارم فرض میکنم بماند دو بیمار کلیوی و دیابتی دارم مستاجر مردم هستم از تلاش حضرتعالی صمیمانه سپاسگزارم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اینها مراکز استان هستند
      اگر سابقه کار در شهرهای مرکز استان داشته باشید میدونید که به این سادگی دشناخته نمیشن
      در هر حال چشم
      سعی می کنیم همینطوری عمل کنیم

  5. ناشناس می گوید

    صاحبخانه من هم گفته باید ۵۰ تومن رهن بدی یک ریال هم ندارم

  6. رحمان می گوید

    وای بر مخابرات و مسئولینش که پرسنلش گیر ۴۰ میلیون باشه ….رسیدگی به اوضاع معیشتی کارکنان رو از ارگانهای دیگه یاد بگیرن …

  7. جلالی می گوید

    سلام نمی دانم کسی که به نیازمند کمک کند ارزشمند تر است یا کسی که حق صاحب حقی را از ظالم می گرد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بستگی داره کار کدومیکی بحرانیه و ممکنه از دست بره

  8. amin3643 می گوید

    سردبیر گرامی،همه کارگران تو این سرزمین گرفتارن.وقتی داری کار میکنی این وضعمون باید باشه؟

  9. علی ریاحی می گوید

    با سلام دوستانی که دسترسی به رهبری جمهوری اسلامی دارند مشکلات بازنشستگان مخابرات را به اطلاع ایشان برسانید شاید فرجی بشود دیگر غیر از ایشان هیچ کس بداد ما نمی رسد خدا نیامرزد پدر و مادر کسانی که مخابرات را به این روز نشاندند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      علی آقا
      این کارها شده
      نتیجه هم داده
      بزودی می بینید
      البته امیدوارم زیر حرفهاشون نزنن باز

      1. رسمی خراسانی می گوید

        ای سردبیر جان شما هم فقط….
        اگر هر خبری داری بگو جان دل…. خسته ایم خسته….

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          از کجا؟ از حقوق؟
          از چی؟

  10. بسم الله القاصم الجبارین می گوید

    خانواده وکارمند یا بازنشسته مخابرات باشی وکمک اقتصادی بنا بر هر دلیل نیاز داشته باشی . باید مسولین شرکت مخابرات گل بگیرن سر وشرمنده دنیا واخرت باشند . واقعا جای گریه دارد.

    1. ناشناس می گوید

      جاناسخن اززبان ما می گویی

  11. میثم می گوید

    سردبیر جان دیگه تقریبأ همه ی همکارا نیازمند کمک هستن،ب مخابرات بگو با بهزیستی قرارداد ببنده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خودم قبل از بقیه فرم نیازمندی پر کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات بسته شده است.