مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر شما- ماجرای بازنشستگان و مدیرعامل مخابرات در کرج

مخابرات ما- یکی از دوستان مخابرات ما گزارش تجمع بازنشستگان مخابراتی و عدم حضور مدیر عامل در میان آنان را تنظیم و برای ما ارسال کرده است.ضمن تشکر از لاله، آن را منتشر می کنیم.

 

مخابرات ما (گزارش لاله)-  دیروز دوشنبه ۱۴۰۲/۸/۸کارکنان بازنشسته مخابرات در جلو اداره مخابرات کرج تجمع کردند با حضور ماموران انتظامی و عدم حضور مسئولان و تصمیم همکاران بازنشسته به محل مرکز رشیدی که سالن کنفرانس مخابرات در آن قرار دارد و همیشی ۴ ساعته با حضور عده ای از مقامات استانی و مهمانانی ویژه برگزار می شد رفتند .
حضور بازنشستگان که قصد حضور در سالن کنفرانس را داشتند با وساطت مسئول حراست مخابرات کرج و ارتباط با داخل سالن  و هماهنگی با مدیر عامل- قرار شد پس از پایان کنفرانس بازنشستگان در سالن حضور پیدا کنند و آقای سلطانی مدیر عامل به سوالات آنها پاسخ گو باشد که این جلسه را مسئول حراست هماهنگ کردند .
بعد از پایان جلسه یکی از بازنشستگان متوجه شد آقای سلطانی سوار یک ماشین با شیشه دودی شده و در حال خروج از مرکز است. بلافاصله خود را جلو ماشین انداخت و از حرکت ماشین جلو گیری کرد و با حضور بقیه باز نشستگان در جلو ماشین ، سلطانی از ماشین پیاده شد و با سرعت از محل تجمع بازنشستگان با حال دو دور شد .

فرماندار کرج و مدیر منطقه و تعدادی زیادی از مسئولان بلند پایه استان در محل حضور داشتند و شاهد این حرکت سلطانی بودند .
فرماندار کرج باز نشستگان را به آرامش دعوت کرد و در جلسه ای که در ساختمان مرکز  تشکیل داد از مشکلات باز نشستگان مطلع و شدیدا حرکت سلطانی را نکوهش و درور از شان مدیر عامل اعلام کرد .
این حرکت کاملا  نشان عدم پاسخگو یی مسئولان مخابرات به خواسته های کارکنان مخابرات و فرار به جلو برای نپرداختن حقوق آنان می باشد .
این تجمع یکی از موفق ترین و بهترین حرکت های بازنشستگان بود که هم مسئولان استان و هم مهمانان همایش به عمق  مشکلات مخابرات پی بردند و هم فرماندار کرج متوجه رفتار مدیر عامل با کارکنان و بازنشستگان مخابرات شد.

 

پی نوشت سردبیر- این ماجرا در تبریز هم تکرار شده بطوری که ماشینی با شیشه های دودی ، و حضور افرادی غیرمخابراتی با مدیر عامل معروف شده است.
1456880cookie-checkخبر شما- ماجرای بازنشستگان و مدیرعامل مخابرات در کرج

Please rate this

0 1 2 3 4 5
94 نظرات
  1. همدان می گوید

    واقعا ………… که فرارمیکنه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب بایسته کتک بخوره؟

  2. ناشناس می گوید

    سلام‌ من چهار ساله در شرکت مخابرات کار میکنم هنوز باهام قرار داد نبستند هر یه حرف مفتی میزنند نمیدونم تا کی باید منتطر بمونم

  3. امین می گوید

    سلام، فقط …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما فکر می کنید مسئول نوشته خودتون نیستین؟
      اسم و مشخصات واقعی تو بده نامرد باشم به اسم خودت منتشر نکنم. حداقل شما هم با من بیای هر جا رفتم

  4. ناشناس می گوید

    درود بر شرف همکاران البرز

نظرات بسته شده است.