مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آیا تغییرات احتمالی مدیریتی در ستاد مخابرات ایران را مثبت ارزیابی می کنید؟

مخابرات ما- می خواهیم نظر شما را بدانیم: تغییرات معاونین و مدیران ستادی را مثبت ارزیابی می کنید؟

 

مخابرات ما- سه تغییر مدیریتی احتمالا بزودی انجام می شود.هر چند یکی می گوید هنوز قطعی نشده و دیگری می گوید احکام صادر شده است.

  1. طاهری مشاور مدیر عامل جانشین زارع معاون مالی و تدارکاتی
  2. باقری (یکی از مدیران شهرداری کرمانشاه ) جانشین موسوی ، مدیر عامل شرکت املاک
  3. موسوی جانشین عرب هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت املاک
  4. یک نفر از خبرگزاری فارس جانشین بیدخام مدیر روابط عمومی مخابرات ایران

در این مورد فعلا حرفی نمی زنیم  تا نظرات شما تحت تاثیر این گفته ها نباشد. فقط به یک جمله از سردبیر استناد می کنم که می گفت: عجیب است، این تیم باز هم اشتباهات گذشته را تکرار می کنند!

1462100cookie-checkآیا تغییرات احتمالی مدیریتی در ستاد مخابرات ایران را مثبت ارزیابی می کنید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
93 نظرات
  1. پسر بد می گوید

    مثل اینه که یه اتوبوس داره میره ته دره ما داریم هی گلگیرشو عوض میکنیم!!!

  2. طلا می گوید

    درود اقای مهندس .خداوکیلی لطفا یک پیگیری از این مطالبات بیمه معلم که از زمان کرونا تاکنون حدود ۱۱میلیون ۴سال پیش که الان ۱۰۰ میلیون شده بفرمایید.اخه ما چقدر بدبخت و ساده و بیچاره شدیم که روز روشن عده ایی حق ما را می خورند و کاری نمی توانیم بکنیم چقدر جفا وظلم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      طلای گرامی
      اینجا چرا نوشتی؟ موضوع مطلب مهمه! شما میزنی توی سرش

      1. طلا می گوید

        درود مهندس جانازبس توسر خودمون زدند توسری خور شدیم .باور کنید برای یک دست دندون هزار خان بزرگ وکوچک را تو شهرستان ومرکز استان پیمودیم صدبار زنگ زدیم ده بار مراجعه حضوری کردیم لیکن…هیچ هیچ. ظاهرا دیگه بیمه معلم از صحنه روزگار محو شده لطفا این هم یک بحث مهم از هزاران مشکلات شرکت نازنین مخابرات است

  3. جنتلمن می گوید

    هرکس بفکر خویشه,کوسه بفکر ریشه…..کاش ی گزینه لایک و دیسلایک کنار پیامها بذارین تا دیده بشه کدوم کانت بیشترین بازخورد رو داره و شاید مورد توجه قرار بگیره

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    فقط …. آن رئیس جمهوری را که با واگذاری مخابرات ، هم مخابرات و هم کارکنانش را نابود و بیچاره کرد

  5. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    با سلام.
    مشکلات مخابرات معلوم است ! مثل روز روشن!
    هر کسی در حیطه ی کارش با چند عامل و چند فاکتور و چند سوال سنجیده می شود:
    ۱-سابقه : سابقه و سبقه ی حضرات منتخب شده در کجاست و چه ربطی به اوضاع الان مخابرات دارد؟
    ۲-تجربه : آیا در شرایط مشابهی در اوضاع الان مخابرات بوده اند ؟ چه تجربه ای در شکست و یا پیروزی در موقعیت مشابه قبلی دارند؟
    ۳-عملکرد: کمی راجع به عملکرد خود در سابقه و تجربه کاری توضیح بدهند و این که چه عملکرد را برای الان مخابرات مدنظر دارند؟
    ۴-کارنامه : از محل کار قبلی راجع به موضوع کار محل جدید نمرات و کارنامه خو را ارائه دهند.
    قرار بود برای سیار در همدان رئیس اداره انتخاب کنند ! کسی که انتخاب شد رزومه اش این بود که بازاری است!بلد است چونه بزند با پیمانکار بی چاره!!!!فلان کس در نیروی انتظامی است آن هم آگاهی پس خوب دزد می گیرد بگذاریمش دایره ی اعتبارات بانک مرکزی!!! نه همه دزدند و نه نه همه بی انصاف باید درد شناس خوبی باشی برای مدیریت الانه مخابرات نه آدم خوبی!!
    طاهری مشاور مدیر عامل جانشین زارع معاون مالی و تدارکاتی : آیا شما از نیروی انتظامی تشریف آوردید؟ چه تجربه مالی و تدارکاتی دارید؟؟
    باقری (یکی از مدیران شهرداری کرمانشاه ) جانشین موسوی ، مدیر عامل شرکت املاک: در این که شما کارمند شهرداری هستید و متاسفانه ربطی به مخابرات ندارید شکی وجود ندارد! وارد بحث با شما نمی شویم.
    موسوی جانشین عرب هاشمی رئیس هیئت مدیره شرکت املاک : خودتان را بیشتر معرفی کنید تا در مورد صلاحیت شما برای تعویض تصمیم بگیریم.
    یک نفر از خبرگزاری فارس جانشین بیدخام مدیر روابط عمومی مخابرات ایران : خبرگزاری فارس؟؟؟؟ ربط شما به مخابرات چیست؟ میدانید طرح نجما چیست؟ می دانید وزیر مخابرات به شرکت مخابرات چه ربطی دارد؟
    از سلطانی می خواهیم هیجانی و سفارشی تصمیم نگیرد! کمی به این سوالها و مسائل پیرامون مخابرات فکر کند و به جواب های منتخبینش! بیشتر فکر کند.
    کلید مخابرات به دست شما نیست سلطانی عزیز ؛ یک روز آمده ای و یک روز که زیاد هم دور نیست(حداکثر تا بعد از انتخابات مجلس!) شما خواهی رفت ! برای خودت باقیات صالحی منتخب کن ! نه مادیات واجبات!
    باقیات و صالحات.

  6. مهدی راستگو می گوید

    با جابجایی معاون مالی قطعا با روی کار آمدن معاون مالی جدید مدیر مالی قزوین هم جابجا می‌شود

  7. علی محمد می گوید

    هر چه سریعتر این کار رو انجام بدین واقعا دستشون طلا

  8. جلالی می گوید

    اگر با تغییر این افراد روشها نیز تغییر کند خوب است ولی متاسفانه به علت وجود مدیران کم سواد وبدون تخصص و تجربه بعید است چشم انداز مثبتی پیش بیاید

  9. بازنشسته می گوید

    سلام تغییرات ، از چه چیزی به چه چیزی ، مدیران ارشد با برنامه هایشان برای آینده و عملکردشان در گذشته ارزیابی میگردند ، شرکتهای تخصصی مثل مخابرات بدون توسعه تجهیزات و بدون کارشناسان خبره و متخصص مثل طبل توخالی اند ،کسانی که بازار و سبد محصولاتشان خالی است کاری از پیش نخواهند برد ، تا زمانی که مدیران مالی تصمیم گیری کنند اوضاع بهتر نمی شود باید فروش را افزایش دهند که با این مدیران امکان پذیر نیست قبلاً هم گفتم همان سهم ۱۰تا ۱۵ در صدی از سهم بازار را هم حفظ کنند هنر کرده اند ارادتمند باژنشسته

نظرات بسته شده است.