تا نتوانیم یک جلسه معمولی درست برگزار کنیم ….
مخابرات ما- هر گاه مدیری در جلسات گزارشی ایده آل گرایانه می داد، دوستم در گوشم می گفت: “اگر اینی که میگن درسته، پس چرا وضع ما اینجوریه …”
ما روزانه از پیشرفت های مهم کشور در همه حوزه ها خبرها می خوانیم.در مخابرات هم بیش از همه جا! اما اگر این گزارشات همه درست است پس چرا وضع مردم ما اینجوری است؟
بقیه بخش های تخصصی و غیر تخصصی را رها می کنیم و در مورد تخصص خودمان حرف می زنیم.هر پیشرفتی برای ماندگاری نیاز به نظم و ترتیب دارد.وجود نظم و ترتیب به ما می گوید تمام چرخ دنده ها سر جای خودش است و بموقع کار می کند.یکی از علائم وجود نظم در یک شرکت یا سازمان، نظم و ترتیب در برگزاری جلسات است. بواقع اگر جایی به من نشان بدهید که جلساتش را عموما سر ساعت برگزار می کند قطعا شایسته تشویق و اعلام رسمی رسانه ای نیست.
خط کش اولیه من برای ارزیابی هر جایی، همین برگزاری بموقع جلسات است. تا زمانی که نتوانیم یک جلسه بدون تاخیر برگزار کنیم هیچ ادعایی نمی توانیم داشته باشیم.
هر جلسه در مخابرات ایران،حداقل ۳۰۰ نفر را درگیر می کند.هر دقیقه تاخیر ۳۰۰ دقیقه وقت هدر می دهد. تا همین لحظه در جلسه ای که حضور دارم، ۳۵ دقیقه تاخیر شده است. ۳۵ تا ۳۰۰ دقیقه برای مدیرانی که هر یک روزانه حداقل ده مشکل اساسی باید از سیستم حل کنند چقدر هزینه دارد؟
حالا برای صرفه جویی در هزینه ها، هر بار فقط از دریافتی کارکنان حذف کنید! اما هیچ مشکلی حل نخواهد شد چون …
سلام به آقای سردبیر وهمه همکاران مخابراتی این مدیران عزیز مخابرات تا لحظه آخر به دنبال سود از پول های بلوکه شده شرکتی ها که همان سنوات وحق مرخصی است هستند وبه علاوه سود پول بلوکه شده بازنشسته های بنده خدا امیدوارم به اهداف شومشون نرسن وهمه سودشون بشه جریمه عقب افتادگی بیمه کارکنان
ممنون میشم اطلاع بدید
تواین مملکت رییس جمهورش دو هفته تو خونش نشسته هیچ اتفاقی نیفتاده حالا برای ۳۰ دقیقه جلسه ای که اگر سر وقت هم برگزار بشه به حال هیچکسی توفیری نمیکنه غصه میخورید
من برای وقت خودم ارزش قائلم
حتی اگه بیکار باشم میرم خونه ام می گیرم میخوابم …..
نه اینکه تا نصف شب علاف بشم
میدونی اتمام جلسه کی بود؟ …..
سلام 🌹جناب سردار درسفر اخیرخود به همدان وشهرستان ملایر فرمودن خبرخوش برای حل وفصل مشکلات کارکنان که مشکلات برطرف میشود نکنه برطرف شده ولی در بارش برف سنگین اخیر (۲متری )دراردبیل گیرکرده دوستان خبردارند کی سراززیر برف درمی آورد؟؟!!
سردبیر جان
به داد ما برسید.بیمه تامین اجتماعی نداریم.
وای به حال همکارانی که مریض بیمارستانی دارند.
خب کجا هستید؟ کدام استان؟ کدام شرکت؟ اینا رو بگین تا کارها رو پیگیری کنم
قزوین
خدمات اول
…………. در حال پیگیری …..
ناشناس
۵٫۲۱۲٫۲۴۵٫۱۷ در پاسخ به سردبیر – مخابرات ما.
قزوین
خدمات اول
می پرسم
ممنون میشم اطلاع بدید
لطفا به همکاران عزیز اطلاع دهید
تا اطلاع ثانوی کسی مریض نشود.
الهم اشفع کل مریض
هیچ ناراحت نباش برای تاخیر و هدر رفتن وقت و عمر مردم اصلا برای اینها ارزش ندارد اینها فقط به فکر مقام خودشان هستند وقت و عمر و زندگی و نابود شدن همه اینها ذره ای برایشان ارزش ندارداگر ارزش داشت سنواتی و پاداش پایان خدمت یک عمر زحمت کشیدن یک بازنشسته را نمی خوردند
دلخوش به این جلسات شعاری و بدون خروجی با این مدیرانی که ، خارج از مخابرات آورده شدن نباشید ، مهارت و ماموریت همه اینها حذف یا کم کردن یا به تاخیر انداختن دریافتی کل نیروی انسانی در شرکت مخابرات می باشد
سلام خسته نباشید
دفترچه هامونم اعتبار ندارن
به کجا چنین شتابان
داریم پیشرفت میکنیم
همین تاخیر ۳۵ دقیقه ای برای ۳۰۰ نفر یعنی ۲۲ روز کاری ۸ ساعته برای یک نفر، بسیار اسفناک هست
سنوات چی شد اقای سردبیر باور کنید گرفتاریم این مدیران مارو از همه چی دل زده کردن میخوان تمام وفاداری ما رو نsبت به همه چی سلب کنن باور کنید همین اتفاق میوفته
خبری نیست
حداقل دو سه روز زودتر بهتون خبر میدم
فعلا کسی چیزی نمیگه
نsبت=نسبت !! اینم یه مدل دیگه!!!