مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران در مقابل سازمان تنظیم مقررات؛ شجاعت شکایت دارد؟

تفاهم نامه unsp به زیان تمام اپراتورها از جمله مخابرات است.از این پس با بحث های فنی سازمان تنظیم را به گفتگو دعوت می کنیم. – سردبیر مخابرات ما

مخابرات ما (سردبیر)- آنچه در طی دو سال گذشته دیدیم، عدم امضای تفاهم نامه unsp توسط مخابرات بود  لذا تبعات آن را پذیرفته بودیم. اما پذیرش این موضوع که حتی پس از امضای قرارداد هم شرکت مخابرات ایران اجازه کار نداشته باشد بسیار سخت است.

شرکت مخابرات ایران سراسر کشور را با کابل یا فیبر فرش کرده تا نیازهای ارتباطی مردم پاسخ داده شود.با وجود اشتباهات سهامداران و مدیران هنوز هم مخابرات، برند اول مراجعه مردم است اما بر اساس مفاد تفاهم نامه از آنجا که مخابرات در هیچ شهر و استانی اپراتور اول نیست اجازه کار ندارد.

سازمان تنظیم با ارسال نامه به استانداران و فرمانداران و شهرداران از آنان خواسته شده با اپراتور اول همکاری کنند.دقیقا به همین دلیل شهرداری ها اجازه حفاری و کار به مخابرات نمی دهند.یعنی شرکتی که ذاتا و اساسا کارش کشیدن کابل و فیبر است نباید کار کند.

سازمان تنظیم هر استان را به یک اپراتور واگذار کرده است.برخی شهرها را به دو یا سه اپراتور داده است اما این اپراتورها از مشوق پوشش بی بهره اند. ضمن اینکه قسمتی از چند شهر در هر استان در عین اینکه به اپراتور اول سپرده شده، جزو تعهدات مخابرات قرار گرفته است.ممکن است در آینده مخابرات در این شهرها اجازه کار داشته باشد اما در شهرهای دیگر و روستاها نمی تواند کار کند.

بگذارید با یک مثال ساده حرف را تمام کنیم.حفاری و پیدا کردن کابل برای رفع خرابی های تلفن ثابت کار هر روزه مخابرات است اما شهرداری ها به مخابرات اجازه حفاری نخواهند داد.

ساده و مختصر: با این شرایط شرکتی ۵۰ ساله اجازه کار ندارد اما شهرداری تهران که حتی به عنوان یک اپراتور شناخته نشده، اجازه کار دارد! در تلفن ثابت و در فیبر نوری و … !
اینجاست که تفاوت مدیریت ها مشخص می شود.مدیران شجاع تصمیماتی می گیرند که آینده سیستم خود را نجات می دهند.مدیران ضعیف تابع شرایط جاری می شوند و مانند دوران همکدی سیستم خود را به خاک سیاه می نشانند.حالا انتظار تصمیمی شجاعانه از مخابرات ایران داریم!

مدیران مخابرات در تهران(ایران) و در استانها، با جمع آوری مدارک و مستندات بلافاصله از سازمان تنظیم مقررات به مراجع قضائی شکایت کند. دلیل این شکایت هم، به تعطیلی کشاندن فعالیت های ذاتی یک شرکت ۵۰ ساله به نام شرکت مخابرات ایران در سطح کشور با صدور مجوزهای غیر منطقی برای اف.سی.پی ها و ارسال نامه های بازدارنده فعالیت برای استانداران و فرماندارن و شهرداران.

باور کنید این فقط حرف  سردبیر مخابرات ما نیست! یک تیم مخابراتی پرتجربه مخابرات ما را در این تصمیم حمایت می کنند.

تاریخ همیشه نام دو دسته را از یاد نمی برد:  شجاعان  و ترسوها! اینک مخابرات ایران در موقعیت تصمیم است.رفتار دو سال گذشته مدیران را فقط یک شکایت نامه کامل خواهد کرد.

ضمنا هرگز نظر ما شکایت از وزیر و وزارت نیست.فقط هدف سازمان تنشیم مقررات است که یک بار برای همیشه محدوده قدرتش را بشناسد.

 

1473320cookie-checkمخابرات ایران در مقابل سازمان تنظیم مقررات؛ شجاعت شکایت دارد؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. علی می گوید

    طرح فیبر نوری اگه ضرره پس چرا بقیه با جون و دل دارن به سرعت انجامش میدن !!!!!!
    چند تا از fcp ها همه کارهاشونو تعطیل کردند و تمام امکانات و پرسنل و تجهیزات و سرمایه و….. رو آوردن تو کار و اتفاقا در مصاحبه هاشون مدام از وزارت و سازمان‌تنظیم و….. تشکر میکنند

  2. مسعود می گوید

    الان طرف مخابرات گرفتی مخابرات ۸ماه پست کوچه مارو بردن با خاطر ۲ خانه نیامد وصلش کنه ۳بار اون ماه های اول مراجعه کردم تو این ۸ ماه بعد۸ماه نه من پود قبض دادم نه او خونه دیگه الان ۱۶۵ هزار بدهکارم به مخابرات پول چی نمیدونم خدمات صوتی که قطع بودا طلب کاره دیروز اومدن پست وصل کردن نه که فکر کنی لطف کرده باشن ترسیدن خیابان اسیاتک کنده داره فیبر نوری کار میزاره چشمشون ترسیده که مشتری میپره
    حالا از مخابرات تعریف کن من اگه مسول بودم در این مخابرات گل میگرفتم ملت از شرش خلاص میکردم راه درستش اینه هر پراتوری می خواد خدمات بده کابل بکشه شبکه اشتراکی یعنی هیچ کدومشون مالکیت رو کابل ها ندارن کابل ها مال ملت ایران داخل تمام سرزمین ایران کی گفته اینا کابل بکشن میشن مالکش به مشترکین سرویس بدن مشترک هم از کیفیت هرکدوم رازی بود از اون سرویس میگیره ببینیم چندتا اپراتور بی کیفیت تو کشور میمونه اینهمه اپراتور داریم کابل کشی هیچی

  3. حسن می گوید

    اگه قرار به شکایت باشه که مخابرات خودش بزرگترین متخلف حساب میشه تا حالا کی حتی یک مورد به تعهدات خودش عمل کرده مخصوصا تو زمینه دادن خدمات به شکل خوب نمیگم عالی چون اصلا عالی برا مخابرات یه ناشناخته محصوب میشه مخابرات بخواد شکایت کنه فقط کافیه نوع مصاحبه اینترنت خانگی مخابرات بررسی کنند که ببینند چطوری حجم نت می بلعه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      هر کسی حق داره شکایت کنه حتی از مخابرات

  4. رئیس مرکز می گوید

    عرض ادب و احترام

    متاسفانه اختلافات از اونجایی شکل گرفته که یک سری افراد با تخصص غیر در وزارت ارتباطات سمت گرفتند و کار رو با بچه بازی و لجاجت پیش می برند.

    اون قدر فهم و درک این قبیل آدم ها در این ساختار مدیران مملکتی رشد نیافته که بدونند و بعد بتونند تصمیم و کار درست رو انجام بدن

    لجاجت و قهر و منم منم رخ داده که به جای یک تصمیم عاقلانه تصمیمات احساسی منفی اوضاع مملکت رو به این روز انداخته

    متاسفانه این وزیر هم مثل وزرای دیگه فردا اشتباهاتش رو گردن نمی گیره

  5. ناشناس می گوید

    مدیران مخابرات به خاطر منافعی که در پشت پرده دارند جرات این کار را ندارند و شکایت نخواهند کرد هر کدام را که نگاه کنید در چندین شرکت سمتی دارند پس این آقایون به فکر پرسنل پایین دست نبوده نیستند و نخواهند بود خیالتان راحت

  6. رضا می گوید

    سلام سردبیر ، من چند سال پیش بهتون گفتم که مخابرات هرچه میکشد از مدیرانی است که در ظاهر مدیر مخابرات هستند ولی در اصل با شرکت های fcp هم کاسه هستند . منافع شرکت های fcp به علت اینکه نقد باهاشون حساب میکنند براشون مهمتره . متاسفم این رو میگم اما متاسفانه بسیاری از مدیران هم پیاله این شرکت ها هستند اما شما هنوز از این مدیران میخواین پیگیر منافع مخابرات یاشند اینان خودشون عین مصیبت و بدبختی هستن برای بیش از ۱۵۰ هزار پرسنل شاغل و بازنشسته . امیدوارم نهادهای امنیتی بخاطر این پرسنل یه فکری کنند و منافع ملت و پرسنل بیش از این به یغما نرود .

  7. ناشناس می گوید

    شب بخیر سردبیر و تیم پرتجربه مخابراتی،دیگه خیلی دیرشده…

  8. ناشناس می گوید

    مدیران جرات این کار را ندارند، تقریبا اکثر آنها بله قربان گو هستند، مدیران عالی شرکت هم که تقریبا همگی مانور به خدمت در مخابرات هستند و دوران پر از … مدیریت خود را در مخابرات سپری میکنند باور کنید برای یک نفر از آنان آینده که هیچ فردا و پس فردای شرکت اهمیت ندارد، ما دلخوش به مدیران نیستیم ، متاسفانه مخابرات در حالت مرگ مغزی قرار دارد و برگشتی ندارد باید به فکر کفن و دفن مخابرات باشیم

  9. دلسوخته می گوید

    سلام سردبیر عزیز. این حرف ها و کارها یعنی شکایت مخابرات را نجات نخواهد داد. حتی اگر هم شکایت به نفع مخابرات شود زمان بسیاری از دست خواهد رفت و باز هم هیچ نفعی نخواهد داشت. چون اون موقع وزیر و زیر مجموعه اش همه کار را کرده اند و راه برگشتی نخواهد بود. پس بهتر است شما و آقایون راه های دیگری در پیش بگیرند. ای راه هم به ترکستان می‌رسد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اون راهها رو داریم میریم
      منتهی لازمه این حرفها رو اول بزنیم
      راهکار نشون میدیم

  10. خسته دل کهنه کار می گوید

    جناب سردبیر
    اگر اقدامی از مدیران مخابرات در این زمینه سریعا صورت نگیرد
    دیگر نباید گفت فلان سازمان با مخابرات سرسازگاری ندارد باید گفت مدیران ارشد مخابرات خصوصا سهامدار عمده با فلان سازمانها علیه مخابرات هستند

نظرات بسته شده است.