مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نماینده مجلس: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس تصویب شد

مخابرات ما- نماینده مردم اردستان در مجلس: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس تصویب شد

مخابرات ما –  نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ارتقای وضعیت شغلی که شامل کارکنان همه دستگاه‌های دولتی می‌شود روز گذشته در مجلس تصویب شد.

حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به توافقی که از گذشته بین مجلس و دولت انجام شده بود روز گذشته در جلسه علنی مجلس تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ارتقای وضعیت شغلی که شامل کارکنان همه دستگاه‌های دولتی می‌شود مصوب شد.

وی افزود: شورای نگهبان در گذشته ایراداتی را به این مصوبه گرفته بود که روز گذشته اصلاح آنها در دستور کار مجلس قرار گرفت و امیدواریم شورای نگهبان این اصلاح را بپذیرد تا امنیت شغلی بهتری برای نیروهای شرکتی ایجاد شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس با بیان اینکه مشمولان این مصوبه کسانی هستند که در سال ۱۴۰۱ جذب شده‌اند و اکنون در حال خدمت هستند، گفت: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در ادارات و دوایر دولتی مطالبه جدی بود که سال‌های گذشته تاکنون از بنده در حوزه استحفاظی و دیگر نمایندگان مجلس می‌شد، اما شورای نگهبان ایراداتی می‌گرفت که با تلاش‌هایی که روز گذشته انجام شد ایرادهای آن برطرف شد و به احتمال ۹۹ درصد مشکلی برای تأیید وجود نخواهد داشت.

طباطبایی‌نژاد تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را یکی از اقدامات خوب مجلس عنوان کرد و گفت: قاعدتاً دولت و مجلس عزم جدی برای این موضوع دارند که استخدام نیروها به صورت شرکتی و بی‌ثبات نباشد و دولت در قبال استخدامی که انجام می‌دهد پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اتمام کار برنامه‌ریزی بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: وضعیت برنامه بودجه ۱۴۰۳ روز گذشته نهایی شد و همه مصوبات آن در صحن علنی مجلس انجام شد و اکنون برای شورای نگهبان ارسال شده است که طبیعتاً مثل روال همیشگی ایراداتی را به مصوبات مجلس گرفته می‌شود که در فرصتی دیگر باید در مجلس برطرف شود.

حداقل حقوق سربازان متأهل ۹ میلیون تومان می‌شود

نماینده مردم اردستان در مجلس یکی از مصوبات خوب دیگر مجلس را کاهش مدت خدمت سربازی عنوان کرد و گفت: طبق مصوبه مجلس میانگین خدمت سربازی با احتساب دوره آموزشی به ۱۴ ماه خواهد رسید. یعنی حداقل ۳ ماه از خدمت تمامی سربازان کاهش پیدا می‌کند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به اینکه حداقل حقوق سربازان متأهل ۹ میلیون تومان خواهد شد، اضافه کرد: همچنین مشمولان خدمت سربازی با ۳۵ سال سن و دارای دو فرزند و بیشتر معاف خواهند شد که این معافیت برای حمایت از مشمولان سربازی که تشکیل خانواده داده‌اند، وضع شد.

قیمت بنزین برای سال آینده تغییر نمی‌کند

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بودجه سال آینده افزایش قیمت بنزین پیش بینی شده است، گفت: به هیچ عنوان موضوع افزایش قیمت بنزین در دستور کار نبوده است، زیرا احساس می‌شود در وضعیت کنونی یکی از عوامل افزایش تورم در کشور تغییر قیمت بنزین است، بنابراین مجلس و دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال جدید نخواهند داشت.

1474700cookie-checkنماینده مجلس: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در مجلس تصویب شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
13 نظرات
  1. بی نام می گوید

    سلام خدمت سر دبیر محترم این طرح برای خدمات اولی ها تی سی تی هم هست وشامل میشه؟

  2. میلاد می گوید

    سلام. توی خبرها اشاره شده ب کارکنان دولت. ولی مخابرات که کامل خصولتی محسوب میشه ؟ تکلیف چیه ؟

  3. ناشناس می گوید

    سلام. همانطور که در خبر هست اعلام شده کارکنان دولت. آیا شرکتی مخابرات هم جز این طرح هست

  4. خسته دل کهنه کار می گوید

    سلام استاد بزرگوار
    حالا که طرح تبدیل ایثارگران از قراداد شرکتی به قرار داد مستقیم با مخابرات رقم خورده به نظر شما آیا امیدی به تبدیل سایرقراردادیها از خدمات اول و شسکام به قرارداد مستقیم با خود مخابرات وجود دارد ؟ البته نظر شخصی جنابعالی را می پرسم و کاری به مخابرات و جاهای دیگر ندارم
    ضمنا همانطور که مستحضرید بنده بازنشسته ۸ سال پیشم
    ارادتمندم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      بله اجرا میشه این نظر منه

  5. خوزستان می گوید

    لام .شامل م۷تبرات هم‌میشه؟ چون تومتن نوشته نهادهای عمومی غیردولتی هم هست

  6. شسکامی می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    ایا این ساماندهی شامل مخابرات میشه یا نه

  7. sahar می گوید

    اینکه نوشته شامل کارکنان همه دستگاه های دولتی میشود یعنی شامل مخابرات که نیمه خصوصیه نمیشه؟؟؟

  8. ناشناس می گوید

    مهندس آرشیان مطلب کپی پیست میکنی قربونت خودت یه دور چک کن ته مطلب در مورد نرخ بنزین و مدت سربازی هم آوردی

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اونا رو دیدم
      چه اشکالی داره؟

  9. بهمن می گوید

    چه فایده ای برای ما سابقه بالاها داره

  10. ایثارگر می گوید

    سلام وقت بخیر
    خدا رو شکر که تکلیف بقیه همکار ها هم به زودی مشخص بشه و روزهای خوبی برای همکار ها آرزو میکنم ولی بعضی از همکارا بخاطر طرح ایثارگری خیلی مایل به انجام طرح نبودن و سنگ اندازی میکردن ولی ما ایثارگران با اینکه هنوز تکلیف ما روشن نشده ولی برای بقیه دوستان خوشحال هستیم و امیدواریم زودتر به نتیجه برسن و مثل ما سه سال سردرگمی تجربه نکنن
    بیاین یکم برای همدیگر خیر و خوبی بخواهیم

  11. ناشناس می گوید

    الان سه ساله هفته ای یه بار تصویب میشه😂👍

نظرات بسته شده است.