مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر – بیمه درمانی نداریم! بیمه تکمیلی هم نداریم!

مخابرات ما (سردبیر) – در طی چند روز گذشته و پس ا ز برف سنگین مشهد، با مشکلاتی درگیر شدم که بسیاری از دوستان مخابرات ما شبانه روز اعلام می کردند.

بیماری داشتیم با شکستگی های سخت و پیچیدگی استخوانها، شب به اورژانس بیمارستانی دولتی مراجعه کردیم.دفترچه ، کد ملی و یا هر چیز دیگری لازم بود در همان اورژانس اراده کردیم اما پاسخ یک جمله بود:

” شما بیمه خدمات درمانی (سلامت) ندارید!”

در طی حداقل ده سال گذشته هرگز لازم نبوده از بیمه استفاده کنیم.حالا پس از ده سال، در نقطه صفر مرزی بیماری سخت و سلامتی به بیمه نیاز داشتیم. اما پشت ما را خالی کرد! بیمار باید بلافاصله بستری و همان شب جراحی می شد!

فقط می توانم بگویم :

“دستتان درد نکند! چه شرکتی ساخته اید برای ما …. “

آقا! حداقل این پول را از حقوق ما کم نکنید تا خودمان بدانیم بیمه نداریم و خودمان فکری بکنیم!

می دانم که شما بارها با این وضعیت روبرو بوده اید اما تضور کنید در آن ساعت شب، بدون بیمه و نیاز به حدود ۳۰ میلیون تومان نقدینگی، در حالی که ۱۰ سال است حتی حقوق کامل دریافت نکرده ایم و پس اندازی هم نداریم، باید چه کنیم؟

شاغلین بیمارستان، پس از بستری بیمار، به ما گفتند “بیمارتان را از اینجا ببرید …..”

همان لحظه بیمارستان را عوض کردیم! … سرتان را درد نمی آورم! …. ما مشکلات خودمان را بدون مخابرات حل کردیم! بدون مخابراتی که مایه آزار ما شده است! خانواده های ما دیگر روی مخابرات حساب نمی کنند و از طریق بیمه های اداره خودشان پیش می روند  اما می خواهم بدانم مدیران چه می کنند که حتی نتوانسته اند بیمه را حفظ کنند! این چه سیاستی است؟

من هیچ گله ای ندارم! خودم را برای همه چیز آماده کرده ام و اصولا کارهایم را بدون مخابرات حل می کنم اما تکلیف هزاران نفر کارمند این سیستم چیست؟ می خواهید همه را تعدیل کنید تا اشکالات کار خود را بپوشانید؟

حالا در پایان راه کاری، خسته تر از هر زمان دیگری هستیم.می دانیم که با پول وام و فروش ملک، موقتا دردها تسکین می یابد ولی ….!  شما ما را خسته کرده اید!

آقایان مدیران!

عمری است در این کشور، همه مقصر هستند بجز شما! حتی وقتی با مدیران دیگر مشکلی دارید … باز بقیه مقصرند ….

بله! ما مقصریم! … ما …!  چون محجوبیم! چون صبوریم! چون ….!

1475650cookie-checkسردبیر – بیمه درمانی نداریم! بیمه تکمیلی هم نداریم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام . کارکنان بخش خصوصی یزد یک ماه بیمه سال ۱۴۰۱ وامسال هم از اذر تا کنون لیست بیمه به تامین اجتماعی ندادند خواهشا پیگیریکنید اگر کسی مریض بشه باید خدا تومان بده برا یک مریضی خواهشا خواهشا پیگیری کنید اینجا که کسی جوابگو نیست

  2. ناشناس می گوید

    به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

    این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.

  3. حبیب می گوید

    جای شرمساریست. مصداق کلاهبرداری، هزینه بیمه اجباری و بیمه تکمیلی از کارمند کسر اما به بیمه پرداخت نمی‌شود و من و شما کارمند فقط نگاه!
    بیمه معلم که هزینه ها را نپرداخت و رفت. بیمه دانا هم که فریز کرده. آخر سالی هم با مشتی بدهی به صاحبخانه و سوپری و گوشت فروشی و لبنیاتی مدرسه و دانشگاه فرزندانمان روسیاه و خجالت زده از رسیدن سال نو هستیم.در این اوضاع و احوال که نه تجهیزات داریم نه ملزومات داریم و نه نیروی انسانی با انگیزه و در عوض عده ای مدیر پر توقع وابسته به این و آن داریم که تا کنون با تهدید و الدرم، قلدرم عملکرد میخواهند.اگر وضعیت مالی من کارمند رسمی اصلاح نشود و معوقات و مطالباتم تا آخر سال پرداخت نگردد ، با شروع سال جدید انتظار هیچ بهبود عملکردی از من نداشته باشند و قطع ارتباطات را خود حضرات معزز تر از ما رفع کنند تا بفهمند با این شرایط ما کارکنان چگونه با ایثار تا اینجا پای کار ایستاده ایم اما به جای قدر شناسی فقط توقع آنها بیشتر شده است. دیگر بیگاری کردن بس است.فقط روزی هشت ساعت کار، نه یک ساعت بیشتر حتی در مأموریت.

  4. فرزند همکار می گوید

    اقای سردبیر محترم معلوم شد سنوات و طلبکاری همراه اولی ها کی پرداخت میشه سال تموم شد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      همراه اولی ها
      یا خدمات اولی ها؟
      هنوز کسی چیزی نگفته

  5. ...... می گوید

    من در یکماه گذشته حدود ۷میلیون تومان پول دکتر دادم همشم آزاد دیگه میرم دکتر به منشی میگم که آزاد حساب کن خدا نگذره از باعث و بانیش اگه بیمه داشتیم حداقل این هزینه نصف میشد

  6. رضا می گوید

    سلام سر دبیر جان استان بوشهر در حال حاضر فاقد بیمه بیمه های عقب افتاده هم به ۱۰ ماه میرسه چرا شرکت برای کم کردن خوبه اما بیمه هاما را واریز نمی کنه سنوات وپول مرخصی ما رو نمیده باید از راه قانونی وارد بشی تا عمل کنه

  7. ناشناس می گوید

    دکتر بخاطر مشکلی که دارم یکماه استعلاجی نوشته برام
    بردم تامین اجتماعی
    گفتن بیمه‌ات رد نشده قبول نکردن ازم…

  8. ناشناس می گوید

    نیمه بهمن گذشته ولی متاسفانه هنوز حق بیمه آذر ماه به تامین اجتماعی پرداخت نشده . خدا نگذره از بانیان وضع موجود

  9. شرکتی می گوید

    سلام سردبیر محترم خدا رو خوش میاد من امروز بچه مو بردم بیمارستان دکتر می‌خواست دارو بنویسه می‌گه بیمه ندارید آزاد حساب کردند نزدیک به سیصد هزار تومان هزینه کردم آیا این انصاف هستش ؟؟؟بعد از بیست سال خدمت صادقانه واسه کمترین حقومون هم التماس کنیم بخدا شورشو درآوردن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله
      جای ناراحتی داره
      من قبل از اتاق عمل فهمیدم بیمه نداریم. بیمه درمانی و تکمیلی هر دو با هم ..

      1. بی‌بیمه می گوید

        آتش بگیر که بدانی چه می‌کشم
        احساس سوختن به تماشا نمی‌شود

  10. ناشناس می گوید

    جالبه آقای سلطانی حرف از رسیدگی به منابع انسانی زدن
    برادر شما همه رو نابود کردی
    با این وضعیت حقوق و بیمه و مطالبات به نظرت حرفی از نیروی انسانی میشه زد
    یه سر به مراکز بزنید بفهمید چه خبره
    نکته برید چنتا مرکز گل و بلبل گزارش بگیرید

  11. انسانم آرزوست می گوید

    سلام سر دبیر جان

    ان شالله خدا سلامتی عنایت فرماید.

    مدیران مخابرات و اربابان آنها مصداق بارز آیه شریفه ختم

    الله علی قلوبهم هستند و چه انتظاری است بر آنان که خدا

    بر قلب های سیاهشان مهر زده است.

    در ادبیات و آموزه های اخلاقی هم آمده است :

    هم مرگ نیز بر شما بگذرد

    هم رونق زمان شما نیز بگذرد
    ….

نظرات بسته شده است.