مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آیا شرط وزیر برای افزایش تعرفه اینترنت ثابت محقق می شود؟

مخابرات ما- در انتظار واکنش وزیر به فعالیت های مخابرات و پرداخت هایش و افزایش تعرفه هستیم

مخابرات ما-  چندی قبل توسط یکی از مرتبطین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گله کارکنان شاغل در مخابرات به اطلاع وزیر رسیده است.آنچه بر اساس این رابطه به گوش ما رسیده، این بوده است که شرط وزیر برای افزایش تعرفه اینترنت خانگی، پرداخت مطالبات توسط مخابرات بوده است.در افزایش تعرفه قبلی تلفن ثابت نیز چنین شرطی گذاشته شده است.

شاغلین مخابرات (از شرکتی و رسمی) به وزیر ارتباطات این بوده است که بطور کلی توسط مدیریت موجود نادیده گرفته شده اند.در حقیقت فقط پرداخت مطالبات بازنشسته ها در اولویت اول قرار گرفته است که خوشبختانه مطالباتشان در حال پرداخت است.اما برای مطالبات شاغلین اصولا نه برنامه ای اعلام شده و نه تلاش های گروه های مختلف برای متقاعد کردن مدیران به دیدن شاغلین نتیجه داده است.لذا تهنا یک راه باقی مانده بود.

بر اساس اطلاع همین منبع، به نظر می رسد منظور وزیر از مطالبات، فقط طلب بازنشستگان نبوده است بلکه کلیه مطالبات من نظر بوده، بطوری که شرکت مخابرات از بحران بدهی خارج شود.

بنابراین به سادگی باید گفت چنانچه مخابرات، افزایش تعرفه اینترنت ثابت را می خواهد باید با شاغلین رسمی و قراردادی و شرکتی به نوعی تسویه کند.

آنچه ما در مخابرات ما منتشر می کنیم صرفا یک آلارم و زنگ اعلام خبر است وگرنه هیچ هدف دیگری نداریم.خبرهای رسیده حاکی است چنانچه تا روز شنبه تکلیف مطالبات شاغلین مشخص نشود، اولین کار آنان، سفر انجمن ها و تشکل های کارگری مخابرات به تهران و اعتراض در دفتر رئیس هیئت مدیره خواهد بود.از آنجا که خواست و تلاش دکتر محمودزاده برای پرداخت مطالبات شاغلین موثر واقع نشده است، دستور کار انجمن ها اعتراض عمومی و سپس شکایت های فراوان خواهد بود.

باز تاکید می کنیم تا امروز تمامی پیش بینی های ما بر اساس واقعیات بوده و اتفاق افتاده است.بنابراین بعد از انتخابات باید منتظر تلاش تشکل ها و سپس خود گروه های شاغل باشیم.

مسئولین تشکل ها می گویند به احترام انتخابات وتعیین سرنوشت مردم توسط انتخاب نمایندگان مجلس و مجلس خبرگان، تا پس از انتخابات قطعا صبوری خواهند کرد.

توجه مدیران مخابراتی را به یک نکته جلب می کنم. وقتی طلب سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ را برای بازنشستگان و شاغلین محاسبه کرده اند، هرگز به ضریب افت ارزش ریال اندیشیده اند؟ به نشر می رسد  پذیرش شاغلین که مطالبه شال ۹۲ را با همان نرخ بپذیرند، خود یک گذشت عمده نسبت به مخابرات و عرقشان به این شرکت است. اما دیگر عدم پرداخت همین مطالبات بخصوص در زمانی که نقدینگی کافی برای این امر وجود دارد، توسط شاغلین نوعی کم حرمتی برداشت می شود.

در انتها همیشه تاکید کرده ایم که کارکنان شرکتی به شدت مظلوم واقع شده اند! نه تفاوت های ریالی آنان در جایی ثبت شده و نه سنوات ۱۴۰۱ به آنان پرداخت شده است.حتی اگر به مسئولیت های اجتماعی مخابرات هم توجه شود، باید به سرعت این طلب آنان پرداخت شود.

 

1479260cookie-checkآیا شرط وزیر برای افزایش تعرفه اینترنت ثابت محقق می شود؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    تا حالا اینها کدام دستور وزیر را درست انجام و عملی کردند که این یکی را انجام دهند .فقط باید گفت تاسف برای ….که فقط یک اسم بزرگ دارد و قدرتی ندارد.ما فقط مدیران مخابرات را به خدا واگذار می کنیم خدا ریشه شان را خشک و نابود کند

  2. میثم می گوید

    آقای سردبیر مگه چندبار اینترنت گرون میشه همین یکی دو ماه پیش اپراتور ها از جمله مخابرات هزینه اینترنت را گرون کردند شما فکر میکنید اینا منتظر دستور وزیر می‌مانند ؟؟؟ باور ندارید از بچه‌های امور مشترکین بپرسید روزی نیست که مشترکی از گرانی اینترنت حرفی نزنه به ما ، ا سلطانی فکر کردهه هر کاری دوست داشت می‌تونه با مشتریان و شاغلین بکنه فقط کافیست یسری به تاریخ بزنه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اقا میثم
      وقتی کارمند مخابراتی و از تعرفه و افزایشش خبر نداری
      چطوری میگی مردم میان از قیمتش اعتراض دارن؟
      اینترنت موبایل گیگی ۶ تا ۱۰ هزار تومن تموم میشه بستگی داره چه بسته ای بخری
      اینترنت ثابت ۵۰۰ تا تک تومنی تا هزار تومنه
      عزیز
      اینترنت تجاری گرون شده و اینترنت سیار -سیار هم همه سیم کارتها رو تجاری ثبت کرده
      به مردم اطلاعات درست بدین برادر من

  3. ناشناس می گوید

    طلب بازنشسگات کجا پرداخت شده ؟ الان ۲ سال تمام است بازنشست شدیم هنوز از سنوات که طلب داریم بماند، دیناری از رفاهیات و غیره پرداخت نشده فقط تبلیغ دروغ

  4. همکار می گوید

    سلام ممنون سردبیرعزیز که همیشه حامی مابودین

  5. شرکتی خدمات اول می گوید

    سلام سردبیر خسته نباشید اگه شرکت بیمه های عقب افتاد ه سالهای گذشته وسنوات ومرخصی پارسال وامسال را واریز نکنید ما نیز رای نمی دهیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      واریز کرده یا در حال واریزه

نظرات بسته شده است.