مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید-مطالبات بازنشستگان! چرا باید هر کاری را به بدترین نحو انجام بدهند

مخابرات ما- شما نوشته اید- مطالبات بازنشستگان! چرا باید هر کاری را به بدترین نحو انجام بدهند

مخابرات ما- چند شش روز از وعده مدیر عامل مخابرات ایران گذشته ولی مطالبات بازنشستگانن پرداخت نشده است.

بیش از ده استان هیچ نگرفته اند! استانهای دیگر فقط خواربار گرفته اند ولی از مناسبت ها و مواردی مثل هزینه ازدواج فرزندان و … خبری نبوده!

استانها نسبت به مبلغ دریافتی هم اعتراض دارند اما توضیح قانع کننده ای دریافت نمی کنند! مهمتر از همه اینکه بازنشستگان انتظار داشتند این کمک هزینه ها خارج از فریز پرداخت شود ولی نشد!

قرار بود یک بار برای همیشه موضوع بازنشستگان پرداخت و پایان یابد بطوری که اعتراضات خیابانی دیگر دلیلی نداشته باشد.

مجموعه این حرکت ها باعث شده دوباره بازنشستگان برای دوشنبه ها قرار بگذارند.واقعا چرا در مخابرات خوب تصمیم گرفته می شود اما  اینقدر بد عمل می کنند!

گیلانی

چرا مطالبات بازنشستگان گیلان واریز نمیشود؟ چرا باید هر کاری را به بدترین نحو انجام بدهند و عده ای را عصبانی کنند؟ از مردم ازاری چه لذتی میبرند؟ …..

بجای گیلان، نام ده استان دیگر را هم می توان گذاشت! متاسفانه همیشه طوری عمل می شود که از یک مشکل یا از یک درد، دم آن باقی می ماند!

 

1482230cookie-checkشما نوشته اید-مطالبات بازنشستگان! چرا باید هر کاری را به بدترین نحو انجام بدهند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
17 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    درود.استان بوشهر که همه را یکجا بابت بیمه تکمیلی ودندان پزشکی کم کرده وفقط خیلی لطف کرده شب عیدی از سازمان نخواسته از حقوق هم چیزی کم کنند.ولی خدا ناظر اعمال همه هست.

  2. ناشناس می گوید

    سلام وعرض ارادت
    بن خواربار شاغلین رسمی در سال ۱۴۰۱ بایستی ماهیانه ۲۲۹۶۰۰۰ تومان ودر سال ۱۴۰۲ بایستی ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد وسایر رفاهیات ومناسبتها هم بر اساس حداقل حقوق قانون کار همانسال محاسبه وپرداخت گردد.
    شاغلین رسمی ببینید در صورت بازنشسته شدن چقدر زیان میکنید حتما بایستی رفاهیات از فریز خارج گردد تا به حق وحقوق قانونی خود برسید.

  3. محمد می گوید

    برای بازنشستگان تهران همچنان واریز نشده

  4. ذبیح اله می گوید

    با سلام امروز بعد ۲ سال پیگیری برای گرفتن طلب صندوق ۶ درصد که طبق اساسنامه صندوق در زمان بازنشستگی بهمراه وام بازنشستگی و وام مسکن بایستی پرداخت میشد کلیه وام ها را حذف کرده ودر صورت داشتن بدهی از آن کسر گردیده بابت صندوق در زمان بازنشستگی ۱۰۴ میلیون محاسبه شد که متاسفانه امروز در دادگاه کل طلب را حدود ۴۰ میلیون اعلام کردن ما که جز روال شکایت توسط قضائیه کاری نمیتونیم بکنیم اینهم نتیجه ای نداشت تنها میتونم بگم بعد ۳۲ سال خدمت اینگونه طلبمون را پرداخت میکنن

  5. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز و محترم امروز آیا خبری ب خدمات اول دارین

  6. ناشناس می گوید

    مثلا برای کرج فقط ۵ ماه خواربار ریختن در صورتی که قرار بود کامل بریزن و تمومش کنن

  7. بازنشسته بدبخت فلک زده می گوید

    جالبه اصفهان هم پرداخت شد اما برای اینکه کامل پرداخت شود و این شب عیدی دردی را دوااااا کند.برای یکی دو ملیون برای یکی دیگه دو تا ۶۰۰ هزار و برای یه خانواده که چهار نفره بودن ۱۹ هزار تومان ریختن…به اسم مثلا بیمه تکمیلی که کم کردن…اما مدیران با شعور دیگه تو استان های دیگه بودن که هزینه بیمه تکمیلی را برای مطلبات دیگشون قرا شده کم کنند و همه این مبلغ خوارو بار را بهشون دادن بین ۱۳ تا ۱۶ ملیون

  8. ناشناس می گوید

    با سلام. یه بابایی بود حدود ۲۰۰۰ نفر کارگر و یه عالمه پیمانکار براش کار میکردن. این پولی که از کار فرما میگرفتو میخوابوند تو حسابش تا سود بگیره،این وسط اینهمه کارگر و پیمانکار به بد بختی میوفتادن تا این آقا از اون سوده پولشونو بده و اصل پول تو حسابش بمونه. انشاالله که مخابرات از این کارا نمیکنه ولی خواستم به مدیران عزیز بگم اون چیزاییکه برایه شما آرزو برایه خیلی از این بازنشستگان عزیز خاطره است.
    یه وقت فکر نکن ماها نمیفهمیم

  9. . بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید

    مهلت رییس کمیسیون اصل نود مجلس به مخابرات ایران برای پرداخت رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تمام شده است ولی متأسفانه مخابرات ایران هنوز هم به طور کامل عمل و اجرا نکرده است چرا؟ از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون پیگیری پرداخت نکردن رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات منطقه تهران هستیم ولی متأسفانه هیچ کسی هم تاکنون در کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست. آیا این عدالت است. امروز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ هست هنوز هم هیچ چیزی واریز خواروبار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نشده است چرا؟ مخابرات منطقه تهران همچنان خبری از واریزی نیست. بازنشسته مخابرات منطقه تهران

    1. همکار می گوید

      دلت بی کی خوشه شما؟اصلا اصل خرابکاری همونجاست…

  10. ناشناس می گوید

    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از سال ۱۴۰۰ تاکنون در سراسر مخابرات یک فاجعه بزرگ ایجاد کرده است و هنوز هم مشکلات کارکنان رسمی و هم به ویژه بازنشستگان مخابرات حل وفصل نشده است و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  11. ناشناس می گوید

    چندین ماه است از وعده مدیر عامل مخابرات ایران گذشته ولی مطالبات بازنشستگانن پرداخت نشده است.

  12. ذبیح اله می گوید

    همیشه مخابرات ثروتمند بوده مثلا زمان غرضی که دیتا و موبایل و خیلی منابع دیگه نبود به گفته خودشون با این درآمد می‌توانیم تمام دیوا های مخابرات از طلا بپوشانیم مخابرات را دادن دست آدم خشن معلومه که از مخابرات اطلاعاتی نداره و فقط اومده که تمام درآمد را مدیریت کنه برای جاهایی جز مخابرات دقیقا برای نابودی یک شرکت بزرگ همین کار بس که فردی مدیر بشه که اصلا سواد مخابرات نداره

  13. باز نشسته ۹۳ می گوید

    وقتی که مدیریت .حسین قلی خانی باشد غیر ازاین نمی شود!!

  14. ناشناس می گوید

    کلی پوله جناب یک روزم بیشتر بمونه تو حساب مخابرات کلی سود داره براش چرا زود واریز کنه؟؟

  15. حسن می گوید

    با سلام
    بخاطر اینکه یکی از اهداف قطره چکانی در پرداخت ها بدلیل ادامه بحران وحضور دوشنبه ها برای راحت گرفتن وتوجیه افزایش تعرفه است چرا که در این ۱۵ سال عملکردی جز پس رفت نداشتن که قابل توجیه برای گرفتن مجوز افزایش تعرفه!!!!

    1. بازنشسته ۹۷ می گوید

      ,با سلام مجوز تعرفه قبلی سودی برای ما نداشت خدا کنه سازمان مقرارت یه چیزی مانند هم کد سازی تو پاچه مخابرات کنه تا وًضع از اینی که است بدتر بشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here