مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

معاون نیروی انسانی خدمات اول: در تلاش هستیم به تعهدات خود عمل کنیم

مخابرات ما- اصغرنژاد معاون نیروی انسانی شرکت خدمات اول: در تلاش هستیم تا با دریافت بودجه از کارفرما بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

 مخابرات ما- اصغرنژاد معاون نیروی انسانی شرکت خدمات اول مخابرات در پیامی خطاب به کارکنان این شرکت، گزارشی کوتاه از شرح فعالیت های این شرکت نوشته است.

سلام و طاعات و عبادات قبول حق انشاالله .

بلاخره بعد از ۱۲ سال زمان پایان همکاری شرکت خدمات اول مخابرات با شرکت مخابرات ایران فرا رسید. در ابتدای شروع این همکاری شرایط حقوق و مزایای پرسنل در بسیاری از استان‌ها که تحت پوشش پیمانکاران محلی بودند بسیار بهم ریخته بود و اکثریت پرسنل از بی عدالتی در پرداخت ها و تفاوت حقوق در استان‌های مختلف گلایه داشتند حق بیمه ها بسیار بی نظم پرداخت شده بود و پیمانکاران علی رغم دریافت حق و حقوق پرسنل از کارفرما از بابت پرداخت حقوق ماهیانه به پرسنل کم کاری کرده و پرسنل از ایشان مطالبات زیادی داشتند .

در این شرایط بود که این شرکت با هدف رعایت عدالت در کلیه پرداختها و ایجاد نظم در پرداخت حقوق و افزایش امنیت شغلی عزیزان شروع به همکاری با مخابرات نمود چه بسیار عزیزانی که از داشتن قرارداد و فیش حقوقی و حق و حقوق خویش کاملا نا آگاه بودند و شرکت این امکانات را برای تمامی عزیزان ایجاد کرد .خدا را گواه میگیرم که در طول این مدت تمامی همکاران ستادی و دفاتر نمایندگی از هیچ تلاشی در جهت کسب رضایت همکاران فرو گذاری نکرده و همواره خود را موظف به پاسخگویی به پرسنل می دانستند . قطعا در این مسیر کاستی هایی هم وجود داشته که بنده به نمایندگی از تمامی دست اندرکاران از این بابت از همه عزیزان عذر خواهی میکنم امیدوارم به لطف خداوند متعال شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شرکت مخابرات ایران به همت تمامی پرسنل بوده و نتیجه آن پرداخت های بهتر به پرسنل و اخذ رضایت حداکثری ایشان باشد .

بنده به نمایندگی از طرف مدیران ستادی و دفاتر نمایندگی از زحمات تک به تک عزیزان و همکاری بسیار دوستانه تمامی سروران با این شرکت که باعث پیشبرد اهداف شرکت مخابرات ایران شده و باعث سرافرازی  این شرکت در سراسر کشور بوده کمال تشکر را دارم و به همه پرسنل ادای احترام میکنم .

سال ۱۴۰۳ را به تمامی عزیزان تبریک عرض میکنم و امیدوارم سالی خوب توام با سلامتی و شادی و امنیت کامل شغلی پیش رو داشته باشید و  همانطور که مدیریت محترم عامل شرکت گفته است در تلاش هستیم با دریافت بودجه از کارفرما به تعهدات خود عمل نموده و دو سنوات سال گذشته و سال جاری و مانده مرخصی دو ساله را به عزیزان پرداخت نماییم

.در خصوص بیمه های معوق نیز به دنبال تعیین تکلیف  با سازمان تامین اجتماعی هستیم و انشاالله با همکاری شرکت مخابرات ایران این معوقات پرداخت خواهد شد .

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته

1486930cookie-checkمعاون نیروی انسانی خدمات اول: در تلاش هستیم به تعهدات خود عمل کنیم

Please rate this

0 1 2 3 4 5
30 نظرات
  1. محمد می گوید

    سلام و عرض ادب

    گر دوست دشمن است، شکایت بکجا بریم…

    هر سازمانی برای انعقاد قرارداد، ضمانت نامه بانکی با توجه به مبلغ قرارداد میگیرد و تا زمانی که شرکت خدماتی و پیمانکاری با سازمان مربوطه تسویه حساب نکند، ضمانت نامه را آزاد نمی‌کنند ضمن اینکه شرکت خدمات اول یک شرکت زیر مجموعه و به عبارتی هولدینگ مخابرات است که برخی اعضای این شرکت خدماتی مانند شرکت طاها در مخابرات نیزمشغولند و سهمی هم دارند.
    حال اگر شرکت مخابرات به نیروهای خود ارزشی قایل هست بنظرم باید تمام و کمال حق و حقوق پرسنل زحمتکش شرکتی که تمامی کارها بر دوششان بوده را از خدمات اول با داشتن اهرم فشارضمانتنامه بستاند و به نیروها پرداخت نماید…مخابرات هم با این تفاسیر که بخاطر تضارب منافع خود، با شرکت خدمات اول برهم زده است، گویا مخابرات بدش هم نمی آید که پرسنل شاکی بشوند و کاربه تجمع و شعارو …بر علیه شرکت خدمات اول مثل بازنشستگان بی انجامد…چون پر واضح است که مدیران ارشد مخابرات با طی کردن این فرایند با مظلوم نمایی بگویند که ما توان پرداخت مطالبات چه به نیروی رسمی و شرکتی را نداریم و با این ترفند در پی افزایش نرخ خدمات خود به مشترکین هستند یا اینکه شرکت را مثل سابق دوباره به دولت باز گردانند.
    حال نیروهای زحمتکش شرکتی که با حداقلترین حقوق دارند تمامی این ظلم ها را تحمل می‌کنند به دور از انصاف است که مخابرات نخواهد زیر مجموعه خود یعنی شرکت خدمات اول را برای پرداخت حق و حقوق خانواده‌های این پرسنل را بر اساس قانون وادار به پرداخت نماید تا رسوا شود آنکه در او غش باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here