مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- تغییرات بزرگی در راه است

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است تغییرات بزرگی برای مخابرات در راه است.

مخابرات ما- از سال گذشته و با حضور رئیس جدید ستاد اجرائی، گفته می شد تغییراتی در راه است اما انتخابات و یکی دو مورد دیگر باعث شد این تغییرات به تعویق بیفتد. اما تعویق وقایع آنقدر طولانی شد که به نظر می رسید دیگر از آن صرف نظر شده است.اما چنین نبود.

آنچه تغییرات را برای ستاد و دولت اجتناب ناپذیر کرده است برنامه های دولت است.هر چند که وزارت ارتباطات می خواهد نشان دهد کارش با fcp  ها انجام می شود اما کیست که نداند بدون زیرساخت های مخابراتی در آینده مشکلات زیادی پیش خواهد آمد و برنامه های وزارت شکست خواهد خورد.

شنیده ها از منابع  موثق حاکی است تغییرات در مسیر هماهنگ شده قبلی (دولت و ستاد اجرائی) است.در حقیقت ستاد اجرائی به دولت کمک خواهد کرد تا برنامه هایش را عملی کند.ضمن اینکه احتمالا مدیریت سهام در بخش غیردولتی هم یک کاسه خواهد شد (مدیریت سهام نه خود سهام).

در این دوران حساس که مخابرات استانها بین مرگ و زندگی دست و پا می زنند تصمیمات مدیران ارشد ارتباطات کشور  بسیار کند و بدون نتیجه بوده و بارها چرخ را دوباره اختراع کردند! حالا به نظر می رسد چرخ ها روغن کاری شده اند! پس قدری صبر کنید تا خبرهای داغی از مخابرات و در مخابرات ما بخوانید. ضمن اینکه برخی افراد موثر مجاب شده اند که دوباره مخابرات به مخابراتی ها سپرده شود.

1487250cookie-checkشنیده ها- تغییرات بزرگی در راه است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
52 نظرات
  1. حسن می گوید

    کارکنان مخابرات سالهاست مورد هجمه شدید دروغ و بازی دادن ظالمانه آنها توسط مدیران است . آیا حداقل در این سه سال کسی دیده یک حرف راستی یا وعده های عملی از اینا نسبت به کارکنان اتفاق بیفتد . در مخابرات تا دلت بخواد حق خوری زیاد است . همه کارکنان سالهاست حق و حقوق قانونی آنها پرداخت نشده ، چند بار در فیش حقوق حساب شده و آمده ولی بستانکار شده برای وقت دیگری که پرداخت کنند آیا پرداخت شد . آیا مسئولان با کارکنان از نظر مالی و حق و حقوقشان شفاف هستند و کدام همکار مخابراتی می داند چه مبلفی طلب دارد . مطمئن باشید عدم شفافیت مالی و شامل مرور زمان شدن حق و حقوق عقب افتاده کارکنان یک دلیل دارد ندادن حق کارکنان که همه شاهد هستیم

  2. محمد می گوید

    سلام بیش از یک هفته از تیتر شنیده ها گذشته.هنوز وقتش نرسیده از شنیده ها بگید؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      قول هفته دادم؟
      این تغییرات باید انجام بشه تا خبرش بیاد
      کسی جرات شو نداره پیش پیش بگه

  3. رضا ازمشهد می گوید

    جناب سردبیر عزیز سلام
    واقعا با این ظلم وستمی که این مسئولین نامخابراتی ظالم به قشر زحمتکش شاغل وبازنشسته دراین سالهای متمادی نموده اند هنوز هم ایا جای امیدواری هست ؟؟؟
    بنده که اصلا امیدی ندارم اینها نمیدانم این حق الناس را چگونه میخواهند جبران کنند خنده دار است فریز کردن رفاهیات و پرداخت سنوات ومرخصی ها بدون احتساب حق جذب و عدم پرداخت صندوق های ۶% و ایثارگران و فاکتورهای چندساله بیمه معلم و…….
    خود بخوان حدیث مفصل ….

  4. کارشناس۲ می گوید

    واقعا امیدوارم تغییر مهمی اتفاق بیفته که موثر باشه.لازمه این تغییرات به استان ها هم برسه تا از شر مدیران و معاونین وابسته سیاسی به استاندار و امام جمعه و نماینده که فقط به دنبال شوآف هستند به جای کار موثر خلاص بشیم.

  5. ناشناس می گوید

    باسلام شرکتی هستم
    فقط شایعه که گاهی امید و گاهی یاس اما بدون واقعیت ودرنهایت حق ضعیف پایمال می شودکه دراین چند ساله خصوصی سازی انجام شده اگر این مسئولین جای شرکتی ها بودند باز هم اینجوری ملت را سر کار می گذاشتند

  6. کار بلد. می گوید

    با سلام خدمت جناب سردبیر و خوانندگان و همراهان محترم پایگاه خبری و تحلیلی مخابرات ما
    من حدود ۳۰ دقیقه هست که ۳۶ نظر منتشر شده رو خوندم و به دقت بررسی کردم.
    تحلیل کار من نیست چون خود سایت تحلیلی هست و تحلیل میکنه اگه صلاح بدونه.
    باید بگم اصل خبر منتشر شده بد نیست؛ بالاخره تغییر ضرورت پیشرفت یک سیستم صلب و باچگالی بالاست که نزدیک سه سال به علت اشتباه در تفکرات،تصمیم گیری ها و اجراهاو همچنین عزل و نصب ها دچار اتلاف و اسراف شده!
    در بیشتر پیام های ارسالی همه خواستار تغییر مدیر و سیستم مدیریت ( هیات مدیره و اعضای آن )هستند.
    من بیشتر از هر کس دیگه ای تو مخابرات خواستار این تغییر هستم .
    از سابقه آقایان محمودزاده و یافتیان اطلاعی ندارم اما پر واضح هست که سلطانی از بخش نظامی و نیروهای مسلح به مخابرات دعوت شدند و تا الان مهمان خانواده ی فهیم و مهربان و نجیب مخابرات ایران بودند جهت تاکید مجدداً تکرار می کنم ایشون مهمان مخابرات هستند.
    از اونجا که نظم و نظام و سیستم پادگان هیچ ربطی به مخابرات نداره ایشون که باید آدم درستی باشن به جای نادرست دعوت شدن!
    مثل این میمونه که جناب آقای صدری که در کامنت ها از ایشون یاد شده بود بشن فرمانده کل ناجا! آمدن اقای سلطانی به مخابرات درست مثل همینه!
    با ندانم کاری و جهل به سیستم مخابرات تا الان نتونستن قدم مبارکی و یا حرکت مثبتی برای مخابرات انجام بدن!
    بهتره باقی عمر شریفشون رو تو همون نیروی انتظامی (اگاهی و یا فاوا و …..) که تشریف آوردن بگذرونن چون واقعاً اونجا در بطن و متن تخصص ایشونه.
    این بار اگه قراره حرکت مثبتی باری مخابرات اتفاق بیوفته بهتره ارکان اصلی مخابرات به رای گذاشته بشن و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با رای کارکنان انتخاب بشن . اینجوری اگه مشکلی پیش بیاد همه ی این خاندان مخابرات مقصرن و نه فقط امثال سلطانی و …
    امیدواریم این تغییرات کبیر در راستای حذف سلطانی و متحدانش تو سطح شرکت باشه .
    اگر به جز این باشه دلخوش به هیچ تغییری نیستیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از زحمتی که کشیدین

  7. سایه می گوید

    سلام .وقت بخیر.ای بابا شماهم دلت خوشه .ها .مدوم تغییرات ؟این ها خون ما کارکنان راداخل شیشه کردند.تمام فرامین ودستورات شان آبکی .فقط به نفع سهلمداران هستش.چرارفاهیات ازفریزبیرون نمیارند؟چرا پست های ایثارکران سی سال خدمت راحذف وحق حذب راهرس ووو…کم می کنند.نمیخواد فیلم بازی کنندفقط عدالت علوی راترویج کنندکافیست.والسلام تغییرات چه اسم وکلمۀ قشنگیه.مگه نه؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خوبین شما؟
      فیلمش برای چیه دیگه؟

  8. ناشناس می گوید

    از تسویه حساب سنوات چه خبر ؟

  9. یا خدا می گوید

    سردبیر این پیام این وسط هست و یه حرف در گوشی برا من بخوای بزنی؟سربسته بگو قراره مخابرات به دولت برگرده؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نه. اصلا!

  10. ققنوس می گوید

    مخابرات نیاز به یک مدیریت خوب داره همین و بس مدیریت خوب و هدفمند با احترام به منابع انسانی

  11. بازنشسته مخابرات می گوید

    تا موقعی که مدیر عامل نا بلد وهمراهانش در پست هستند انتظار بهبودی مخابرات انجام نخواهد شد وهر روز بدتر خواهد شد.

  12. کارمند می گوید

    معاون مالی آقای طاهری عملکرد و اخلاقشون رضایت بخش هست. من استثنائا از عملکرد این مدیر راضی هستم و با بقیه مدیرها فرق دارن. از وقتی ایشون اومدن انگیزه از دست رفته ام مقداری برگشته…

    1. کاربر می گوید

      خداوند از ایشون راضی باشه ایشون با مدیرای دیگه واقعا فرق دارن . حتی مشکلات شخصی پرسنل هم حل و فصل میکنن بدون درنگ و مکث یا عذر و بهانه

  13. متفکر و منتقد می گوید

    شدیم مثل شتر مرغ..یه عده رفتن شکایت کردند و به حق و حقوقشان رسیدند و بهشون هزارتا انگ و لقب دادیم..حالا که دو تا سنوات و مرخصی را راحت بهمون ندادند و ازش گذشتن چی..اکرم بریم شکایت کنیم ..هزارتا حرف و حدیث پشت سرمون در میاد.. واقعا من موندم این همه پول و درآمد مخابرات کجاها هزینه میشه که اصلا مدیری تو فکر ما نیروها نیست…

  14. مجید می گوید

    سلام. رفاهیات از فریز خارج شد یا نه؟

    1. ششم ابتدایی می گوید

      دقیقا درست فرمودی تغییرات بزرگ واسه ما همینه

    2. گل اقا می گوید

      عزیزم اگررفاهیات ازفریز خارج شود خراب میشود اقلام رفاهی بایستی حداقل دریخچال نگهداری شوند این به نفع همه است

  15. شرکتی همراه می گوید

    تغییرات بزرگ؟برو خدا پدرتو بیامرزه. تنها تغیراتیکه به نفع ما هست تبدیل وضعیت نیروهای شرکتیه ولاغیرچندین و چند ساله پیمانکار داره حقمونو زهرمار میکنه هیچکس پاسخگو نیست کدوم تغییرات

  16. افطاری می گوید

    زندگی برای آقای سلطانی و همراهان محترمشان سخت خواهد شد
    خیلی عادت به غذای رستورانی و چلوکباب کرده بودند .
    بعدا خاطرات جالبی برایتان تعریف میکنم نا بدانید …….

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here