مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش یک دیدار در مخابرات منطقه کردستان

مخابرات ما- در سفر مدیر عامل مخابرات ایران به استان کردستان جلسه ای هم با حضور نمایندگان شاغلین و بازنشستگان تشکیل شده است.

آنچه می خوانید گزارش منتشره توسط یکی از حاضرین جلسه است که واقعا با ذکر جزئیات زحمت زیادی کشیده است.این گزارش را بخوانید و نظر خود را بنویسید.

گــــزارش یک جـلـــسه

بە عـــرض کـلیه همـکاران و بازنشـستگان مـیرساند: پنجشنبه مورخه ۱۴۰۳/۳/۲۴ جلسه ای با  همـت مدیریت محترم منطقه مخابرات کردستان جناب اقای حکمت و با  حضور اقایان سلطانی ، زنگی  ، مختاری و نمایـندگان بازنشستگان حیدری ، حسینی ،حسین پناهی و مهدی پناه در دفتر مدیر منطقه تشکیل گردید. در این جلـسه ابتدا اقای مهدی پناه به نمایندگی از طرف کارکـنان شاغل و بازنشستگان اهـم مطالبات بازنشستگان سراسر کشور اعـم از خوارو بار ،رفاهیات و مطالبات از بیـمه معـلم و دانا و…و نیز با توجه به پایان قرارداد بیــمه تکمیلی که بایستی با تغییر سقف بیمه دندان پزشکی و عینک و غیره… و نیز شـناور بودن خدمات  بیمه،  جهت کلیه بیمه شدگان و حق فرانشیز و کاهش حق السهم بیمه و نیز ۶٪ مانده مسکن بازنشستگان را مطرح کرده و در ادامه با اشاره به سخنـان -آقای- سلـطانی که اظهار داشته بود کلیه مطالبات بازنشستگان را تسویه نموده ایم گفتند به استناد به کدام سـند و مدرک  تسویه حساب کرده اید ؟ از تظر شما تسویه حساب چه معنایی دارد ؟ 

اقای سلطانی در جواب گفتند منظور من از تسویه حساب،  مطالبات سنواتی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان بوده نه خوار وبار و رفاهیات و….اقای سلطانی به تمام موارد توجه نموده واز مشکلات پیش امده برای مخابرات  و‌کارکنان اظهار تاسف نمودند و ابراز داشتند که -در- همه این موارد مرا مسبب ان می دانید  در صورتیکه مسبب اصلی مشکلات شما من نیستم و  در شورای عالی امتیت ملی کشور  مشکلات را مطرح کرده و به خاطر دفاع از حقوق شما فریاد زده ام و به تمامی مشکلات مخابرات که اهم انها مطالبات کارکنان و بازنشستگان بوده اشاره کرده و در رابطه با تامین منابع مالی نیز به مسئولین اعلام نموده ام اگر در خصوص افزایش تعرفه موافق نیستید ، حداقل مانند دولتی ها به مخابرات هم سوبسید بنزین بدهید تا بتوانیم به تعهدات خود عمل نماییم .

جان کلام اینکه آقای سلطانی همانند دفعات قبل اذعان داشتند که هیچ اراده و تصمیمی برای پرداخت نکردن مطالبات و عدم اجرای ایین نامه ۸۹/۲۴ وجود ندارد و همگی مصمم به اجرای آن هستیم .

در رابطه با بیمه معلم و دانا اظهار داشتند پیگیر پرداختها و مطالبات بازنشستگان بوده و هستیم و با توجه به فشاری که به بیمه های طرف قرارداد اورده ایم قرار است در آینده ای نزدیک بدهی خود را تسویه کنند و در خاتمه به پیشنهاد ما برای پرداخت منظم خوار و بار و رفاهیات اظهار داشتند سعی ما بر این است که در آینده بصورت منظم و روتین پرداخت کنیم و یاداور شدند پیرو این جلسه نامه ای  به اقای فتاح  رئیس ستاد اجرایی خواهم نوشت که ایشان نیز در جریان مشکلات قرار گیرند و بتوانیم مشکلات مخابرات و بازنشستگان را حل و فصل نماییم.

در انتشار این گزارش سعی کرده ایم امانت دار باشیم اما در مواردی ناگزیر از اصلاح بوده ایم. در عین حال اصل گزارش را دقیقا بدون تغییر در لینک زیر گذاشته ایم.می توانید آن را بخوانید.

مخابرات ما – گزارش اصلی و بدون تغییر حتی غلط گیری نشده

1508600cookie-checkگزارش یک دیدار در مخابرات منطقه کردستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
21 نظرات
  1. خدا هرگز کسایی رو که حق خوردن نمیبخشه! می گوید

    جهت تنویر افکار (مدیر عامل) سلطانی باید بگم :
    مدیرعامل کیست؟
    مسئولیت‌ها
    مسئولیت‌های مدیر ارشد اجرایی توسط هیئت مدیره سازمان یا قدرت‌های دیگر تعیین می‌شوند.وظیفه مدیرعامل جهت دادن به اهداف داخلی و خارجی شرکت با توجه به دیدگاه راهبردی آن شرکت می‌باشد.هسته عملکرد مدیر عامل، تسهیل بازرگانی خارجی شرکت، وقتی که دیگر کارمندان و مدیران اجرائی به سوی هدفی معین حرکت می‌کنند می‌باشد.
    مدیر ارشد به عنوان اداره کننده، تصمیم گیرنده، رهبر، کارفرما و اجراکننده مسئولیت‌هایی را بر عهده دارد. مدیر ارشد اجرایی می‌تواند در نقش یک برقرار کننده ارتباط با مطبوعات و سایر دنیای بیرون و نیز کارفرمایان سازمان و کارمندان عمل کند. نقش تصمیم‌گیرندگی شامل تصمیمات سطح بالا دربارهٔ سیاست و استراتژی می‌باشد. مدیر ارشد اجرایی به عنوان رهبر یک شرکت به هیئت مدیره مشورت می‌دهد و کارمندان را تهییج می‌کند و به عنوان یک کارفرما عملیات روزانه شرکت را اداره می‌کند.
    سلطانی این تعریف مدیر عامل است و صعود و سقوط شرکت تها به عملکرد و تفکر تو وابسته است.
    با مغلطه و سفسطه از بار اجراییت شونه خالی نکن.
    تو مسبب تمام تیره بختی هایی هستی که مخابرات درگیرشه. این رو با فرافکنی از گردن خودت باز نکن!
    در جواب پاسخت که گفتی :
    واز مشکلات پیش امده برای مخابرات و‌کارکنان اظهار تاسف نمودند و ابراز داشتند که -در- همه این موارد مرا مسبب ان می دانید در صورتیکه مسبب اصلی مشکلات شما من نیستم !!!!
    اول برای خودت متاسف باش چون دلایل رو برات مو به مو شرح می دهم.
    مطلع باش خود تو هستی و روزی از تو بابت همین اهمال و انحراف افکار عمومی سوال سختی خواهد شد.
    لطفاً در زمان باقی مانده کمی مطالعه کن و این سیاهی ای رو که برای مخابرات به وجود آوردی با دست خودت پاک کن…
    وگرنه باب الاستعفا مفتاح لکل منصف.
    در استعفا برای همیشه به روی تو گشوده است اگر منصف باشی.
    و یروون عن النبیّ (صلّی الله علیه و آله و سلّم) أنّه قال: من تولّى شیئا من امور المسلمین فولّى رجلا شیئا من أمورهم و هو یعلم مکان رجل هو أعلم منه فقد خان اللّه و رسوله و المؤمنین
    هر که‏ متصدى یک کارى از مسلمانان باشد و مردى را بر یکى از کارهایشان بگمارد و بداند در جایش مردى است که از او عالم تر است، البته که خیانت کرده بخدا و رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و همه مؤمنان.
    کنز الفوائد و التعجب، ج‏۲، ص: ۲۸۳.
    رَسُولُ اللَّهِ (صلّی الله علیه و آله و سلّم)‏: أَیُّمَا رَجُلٍ اسْتَعْمَلَ رَجُلاً عَلَی‏ عَشَرَهِ أَنْفُسٍ عَلِمَ أَنَّ فِی الْعَشَرَهِ أَفْضَلُ مِمَّنِ اسْتَعْمَلَ فَقَدْ غَشَّ اللَّهَ وَغَشَّ رَسُولَهُ وَغَشَّ جَمَاعَهَ الْمُسْلِمِینَ.
    هر کس مردى را بر ده تن ریاست دهد و بداند که میان آنها کسى هست که از او برتر است پس با خدا و رسول خدا و جماعت مسلمین تقلب کرده است.
    نهج الفصاحه پاینده، ابوالقاسم ج۱، ص ۳۶۱.

  2. ناشناس می گوید

    آیا کسی هست پی گیر سنوات و پاداش مرخصی ها باشه سنوات ۲ سال پرداخت نشده لطفا پی گیر باشید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      پی گیر که هست!
      پرداخت کننده نیست!

  3. ناشناس می گوید

    این حرفها همه حرفه و هیچ ارزشی ندارد.
    اگر تمام مطالباتمان را دادند رای میدهیم وگرنه بمانید با صندوقهای خالی

  4. ناشناس می گوید

    سه سال همش دروغ تحویلمان دادن این هم روش

  5. ناشناس می گوید

    این آقا اگر کمی هم حسن نیت داشت
    رفاهیات امسال را به روز می‌کرد
    این آقا هنوز پول مناسبات پارسال
    بر اساس ۱۴۰۰ را مثل پول لباس و سبد
    ماه رمضان را پرداخت نگرده

  6. مخابرات یکی از ضعیف ترین شرکت‌های ایران شده است می گوید

    مخابرات یکی از ضعیف ترین شرکت‌های ایران شده است

  7. ناشناس می گوید

    اعتراف زارع‌ پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است
    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل نکرده است

  8. ناشناس می گوید

    ۱۶:۲۰۲۷ خرداد ۱۴۰۳
    بیش از ۳۱ ماه است که بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هر هفت اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم در شرکت مخابرات و هم کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

    این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.

  9. بازنشسته ازاصفهان می گوید

    آقای مهندس اقای سلطانی چندبار تاحالا وعده وعید داده کو؟مگه قرارنبود بعدازپرداخت کامل حقوق خواربار بازنشستگان واریز بشه پس کو؟؟خرداد رو به پایان هست..
    خواربار مهر۱۴۰۲ که داخلش مناسبت ها هست کی پرداخت میشه خواربار اردیبهشت کی پرداخت میشه؟به خدا قسم کمرمون زیر گرانی له شده اعصاب نداریم مریض هستیم چرا دوست دارن هممون افسرده وعصبی ومریض باشیم.حق ماها این هست بعداز۳۰سال خدمت الان هر۲شنبه کف خیابون باشیم؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      در گفتگوهای من با مدیران، گاهی حرفهایی زده میشه که نشان از عزم مدیر برای انجام کار است
      مثلا به من میگن (معمولا بعد از حقوق می خواهیم خواربار بازنشستگان رو بدیم)
      یا میگن (میخواهیم خواربار رو ماهانه بدیم)
      اما مجبور میشه حقوق کارکنان شرکتی رو پونزدهم بده! معلومه پول نداره
      اینکه معاون مالی پول نداره، واقعی است اما اینکه مخابرات پول ندارد، مورد تشکیک است.اگر سهامدار بگذاره پول هم هست می شود

  10. ناشناس می گوید

    پس نیروهای شرکتی چی سنوات ومانده مرخصی انها چیشد

  11. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات ایران از ۱۸ آبان ۱۳۸۸ تاکنون بخش خصوصی بوده است ولی اما متأسفانه تاکنون حق وحقوق کارکنان رسمی و به ویژه بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور به طور کامل پرداخت نکرده است و هر روز در رسانه ها و… شکایت و اعتراض می کنند.
    بخش خصوصی در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است که ۱۰۰ سال دیگر هم مشکلات مردم و کشور حل وفصل نخواهد شد و حل نمی شود.
    و این در حالی که همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ۱۰۰ درصد فقط از زمان بخش خصوصی شروع و آغاز شده است.

  12. وظیفه بگیرحداقلی می گوید

    سلام جناب سردبیر محترم..
    یعنی تاالان آقای سلطانی به اقای فتاح نگفتن که کارکنان وبازنشستگان مخابرات چه مشکلاتی دارن که تازه میخواد نامه بزنه؟؟؟یاخدااا

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      فقط خواجه حافظ خبر نداره
      منظور ایشون تاکید بر این مشکلات است

  13. خسته دل کهنه کار می گوید

    سلام جناب آرشیان عزیز
    آقای مهندس سلطانی با تمام وجود مستاصل شدن خود را (به هر دلیل که باشد) در مدیریت مخابرات با تمام وجود اعلام می کند ولی چرا در بقا بر مدیریت ادامه می دهد بلی همه شاغلین و بازنشستگان برای دریافت حق و حقوق در هر مجموعه با مدیر ارشد آن طرف حساب می باشند اگر آقای مهندس سلطانی محترم با این وضعیت بسازند دلایل را رک به کارکنان و بازنشستگان بگویند فریاد بی حاصل در شورای امنیت و درخواست سوبسید درمان درد مخابرات و مخابراتی ها نیست
    این موارد نشانگر استیصال در رده مدیران ارشد مخابرات می باشد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب احتمالا ایشون دارن به راه حلی اشاره میکنن که به سرعت مشکلات مخابرات رو وحل میکنه
      و امیدواره که هر لحظه برنامه اش اجرا بشه
      ولی بعید میدونم! حالا هم که همه تعطیل کردن برای انتخابات

  14. لاله می گوید

    سلام همیشه آقایان گفتن میخان مشکل رو حل کنن ولی کی، معلوم نیست خردادم تمام شد ولی هنوز خواربار اردیبهشت ومناسبتهای قبلی داده نشده به بازنشستگان ،باور کنید احتیاج داریم یخچال خالی و فشار صاحبخونه زمان حالیش نیست آقای سلطانی فقط وعده دادن فایده نداره عمل کنید لطفا

  15. سید می گوید

    بنظرم آقای سلطانی هم نباشه یکی دیگ با این دولت وضعیت همین می‌بود
    اصل دستورات و مشکل جای دیگر هست
    بنظرم یکم آدم فکرشو کار بندازه ببینه چگونه است مشکل ایجاد میشه همانند همین مخابرات و شاغل بازنشسته حتی در قوه قضائیه شکایت میکنن و در مجلس مطرح میشه ولی.‌‌..
    ب شخصه اصلا راضی نیستم حق من خانواده ام بعنوان مصالح کشوری جای دیگر خرج بشه
    شکم گرسنه
    بدن بیمارها
    فرزندانی ک انتظار دارن کوچک‌ترین خواسته آنها رو جامعه عمل بپوشانم ولی بخاطر این کاستی های ک برای مخابرات ایجاد کردند ،پرداخت نمیکنن و نمی‌توانیم
    و همیشه در نداری و حداقل ها زندگی کردیم و با اینک از شرکت مخابرات برابر قانون مملکتی و شرکتی طلب داریم.
    ب هیچ عنوان راضی نیستم تصمیم زندگی ام دست کسایی دیگر باشه و شکم خودشان همیشه پر و در زندگی ک از بابت کاستی های امثالم من شکم سیر کردن ، آنچنان زندگی برای خودشان فراهم ساختن.
    جای بسی تأسف هست ک فکر میکنن نمی‌دانیم

  16. ناشناس می گوید

    تکلیف تفاوت افزایش معوقات رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها سال ها ۱۴۰۱، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بازنشستگان شرکت مخابرات کی مشخص می‌شود ؟

  17. ناشناس می گوید

    سلام
    همسرم بازنشسته مخابرات است تا دی ماه ۱۴۰۰رفاهیات (بن خواربار ومناسبتها ) را بر اساس قانون وآئین نامه حقوق ودستمزد مخابرات میدادند از دی ماه ۱۴۰۰ تا کنون چرا بن خواربار ومناسبتها را بر اساس حداقل حقوق سال ۱۴۰۰ میدهند ؟؟
    مگر حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۲۰۰۰۰۰ تومان نیست پس باید بن خواربار ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد وسایر رفاهیات هم بر اساس حقوق ۷۲۰۰۰۰۰ تومان حساب گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here