مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

عضو انجمن صنفی- حقوق ماهیانه کارکنان شرکت مخابرات ایران پرداخت نشده است

مخابرات ما- بخش مهمی از انتشارات ما، مطالب اعضای انجمن ها، نظرات و دیدگاه های آنان است.نوشته زیر توسط رضا نصرتی نوشته شده است، عضو انجمن صنفی منطقه خراسان رضوی

 

مخابرات ما (عضو انجمن صنفی مخابرات خراسان رضوی) – 

تا به امروز حقوق ماهیانه کارکنان شرکت مخابرات ایران پرداخت نشده است …..

در شرایط بد اقتصادی تمامی دوایر دولتی و خصوصی سعی می نماید در پرداخت حقوق و مزایا انضباط داشته تا حداقل کارکنان آنان بتوانند در پرداخت بدهی و مخارج خویش برنامه ریزی نمایند.

این مرثیه نزدیک به سه سال است که در شرکت مخابرات رو به تکرار است و روان کارکنان مخابرات را همچون سنباده تخریب نموده است .

از ریاست هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و اعضای آن و مدیر عامل شرکت سئوالی دارم .

آیا تاریخی برای پایان این بی نظمی ها مشخص شده است ؟

مطمئنا پاسخ خیر است . زیرا مهمترین مسئله اساسی در شرکت مخابرات ایران تاکنون حل نشده است .

شرکت مخابرات ایران همانند سایر شرکت های خصوصی تولید کالایی را بر عهده دارد که طبق قانون تجارت بایستی قیمت گذاری آن کالا بر اساس هزینه کرد تولید ،بعلاوه سود تولید کننده رعایت شود تا ضمن حفظ بقای آن شرکت خدمات ارزنده ای نیز به مشتری ارائه گردد.

وزارت ارتباطات طی این سه سال نتوانسته است این مهم را محقق نماید و ارزان فروشی را جهت حفظ رضایت مندی عمومی را بر بقای شرکت مخابرات ترجیح داده است .

شرکت مخابرات ایران ،علاوه بر ارائه خدمات ارتباطی در سطح کشور بایستی منافع سهامداران خود را تضمین نماید . که متاسفانه با این تعرفه خدمات شرکت راه نابودی خود را بسرعت طی می نماید . آیا تاکنون وزارت ارتباطات برای خروج ازاین بحران راه حلی اندیشیده است ؟

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم .

از همکاران گرامی استدعا دارم . از نمایندگان مجلس بخواهید وزیر ارتباطات دولت آینده که برای اخذ رای اعتماد به مجلس می آید این گزینه را چگونه حل خواهد کرد ؟

از ریاست هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران و اعضای آن و مدیر عامل استدعا دارم  ازظرفیت و تعامل با همکاران استفاده نموده تا این خواستگاه عمومیت یابد و تاثیر خود را در انتخاب صحیح وزیر ارتباطات بگذارد .

گره زدن آینده مخابرات ،به تغییر تکنولوژی و کوچ از شبکه دسترسی مسی به فیبر نوری هنگامی درست خواهد بود که وزارت ارتباطات بعنوان بازوی توانمند در تامین سرمایه گذاری به کمک مخابرات آمده و اجرای آن را به دست توانمند شرکت مخابرات ایران بسپارد .

امیدوارم با حضور پر رنگ شاغلین و بازنشستگان در این امر مهم ،بتوانیم آینده شرکت مخابرات را بسوی تعالی سوق دهیم .

 

1518060cookie-checkعضو انجمن صنفی- حقوق ماهیانه کارکنان شرکت مخابرات ایران پرداخت نشده است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. خسته دل کهنه کار می گوید

    وضع بد است بدتر هم می شود
    مدیران و هیات مدیره انتصابی که از خود قدرت تصمیم گیری نداشته باشند فقط برای گرفتن حقوق دوم در مخابرات حضور داشته باشند باید منتظر اعتراضات شدید کارکنان مخابرات بود که در این مقطع زمانی به صلاح کشور نمی باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here