مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتخابات و تغییرات،فیلتر آذری جهرمی این بار فیلتر شکن ندارد!

مخابرات ما- رئیس جمهور جدید از سوی مردم برگزیده شد.اولین مورد، تغییرات لازم در کابین و هیئت وزیران است.پس از آن نیز نوبت به مدیریت های شرکتهای دولتی، شرکتهای بورسی و … می رسد.

پیش بینی می کنیم هیئت وزیران از افراد بسیار نزدیک و آشنا با پزشکیان باشند تا بتواند این بار سنگین را با آنان تقسیم کند.پس از آن، وزیران برای مجموعه های تحت نظر خود تصمیم می گیرند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم یکی از گزینه های قابل تغییر است.قطعا عملکرد سه ساله ارتباطات کشور، در حد انتظار نبوده است.البته دلیل اصلی آن شاید نفوذ بیش از حد مجلسی ها به اتاق وزیران باشد.این ترددها، قدرت تصمیم گیری وزیران را زیر سوال می برد.

در هر حال، صدای پای آذری جهرمی به وضوح شنیده می شود. او گزینه وزارت است اما شاید این بار بهتر باشد گزینه های دیگری بجز وزارت ارتباطات را امتحان کند و وزارتخانه را به مدیران عامل امتحان پس داده مخابرات واگذار کند. اما او چه در وزارت ارتباطات باشد و چه نباشد، گزینه وزارت ارتباطات با نظر روی صندلی وزارت خواهد نشست بنابراین از تجربه آذری جهرمی استفاده خواهد کرد تا در اولین گام به دنبال تغییرات بنیادی در تفکرات وزارتخانه خود و سپس در شرکتهای زیرساختی و مخابرات خواهد بود.

کسانی که طی این یکی دو سال به دنبال صندلی وزارت ارتباطات بوده اند کمی بدشانسی آورده اند.فیلتر آذری جهرمی این بار فیلتر شکن ندارد!

پیشنهاد شما برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کیست؟
1522010cookie-checkانتخابات و تغییرات،فیلتر آذری جهرمی این بار فیلتر شکن ندارد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
37 نظرات
  1. یاحقی می گوید

    آقای جهرمی چه کار مفیدی انجام داده حق وحقوق کارمندویا بازنشسته رو گرفته چرا فقط فیلتر شدن رو آورده چرا الکی آدمهای کوچک را بزرگ می کنید .یکی دو مورد از کارهائی که برای مخابراتیها انجام داده بفرمائید مدیر عامل زورش از وزیر بالاتره چقدر حق وحقوق بازنشسته ها را ضایع کرد مثلا وزیر بوده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به نظرم حافظه شما اندکی پاک شده! تمام امتیازاتی که گرفتیم از جمله حق جذب در دوره مدیریت اونا بوده!
      کی سهامدار عمده را ترغیب به پذیرش تفاهم نامه کرد؟
      مدرک و مستندی که نشون میده حقوق شما قانونیه، کجاست؟ مصوبه کیه؟ دولت قبل ترش!
      ولی اگر میگین وزیر خوبی نیستن یا هر چیز دیگه …. من تخصص ندارم
      یا اگر میگین کس بهتری هست، بله هست قطعا هست ولی کسی که مخابرات و کارکنان رو و همه ما رو بشناسه بهتر کنار میاد

  2. ناشناس می گوید

    در زنجان همچنان ایثارگران چشم به راه تبدیل وضعیت! جناب سردبیر آیا تبدیل وضعیت فاز ۳ انجام نخواهد شد ؟ وقتی مراجعه می کنیم پاسخ فقط حراست است و می گویند نامهایتان آمده ولی حراست کارشکنی می کند. چرا؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عزیز من
      میدونم استرس دارین
      ولی باور کنید مجبورن انجامش بدن!

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    اذری جهرمی بهترینند وزیر جوان و الان باتجربه تر از دوره قبل

نظرات بسته شده است.