مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

باقری اصل، گزینه ای برای وزارت ارتباطات؟

مخابرات ما- برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نفرات مختلف و محدودی معرفی می شود.این بار دکتر باقری اصل معاون وزیر فعلی مطرح شده است.

 

مخابرات ما – «رضا باقری اصل»  به گزینه  تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت مسعود پزشکیان تبدیل شده است.

او در ابتدای دولت سیزدهم، با پیشنهاد  زارع‌پور   معاونت امور مجلس وزارت ارتباطات را پذیرفت. در طی این دوران، ارتباط مناسبی با بخش های مختلف مجلس، وزارتخانه و حتی کارشناسان خبره مخابرات پیدا کرد. به همین دلیل برای مخابراتی ها نامی آشناست. اینک نام ایشان به عنوان یکی از گزینه های وزارت ذکر شده است.

هر چند رئیس جمهور جدید و همکارانش باید برای گفتگو با مجلسی ها کاندیداهای مختلفی داشته باشند اما به نظر می رسد اینگونه بحث ها برای دور کردن  کاندیدای اصلی از مسیر انتقادات کوبنده مخالفین است.

اعلام کاندیدای وزارت ارتباطات سر و صدای بسیاری به پا خواهد کرد چرا که با تغییر نگاه در وزارتخانه، میزهای بسیاری خواهد لرزید.توضیحات بیشتر را در هفته آینده منتشر می کنیم.

 

1523880cookie-checkباقری اصل، گزینه ای برای وزارت ارتباطات؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. مهدیار می گوید

    سلام جناب سردبیر .متاسفانه از چند ماه گذشته بنده کامنتهای زیادی درباره موضوعات روز مخابرات برای مخابرات ما ارسال کردم اما متاسفانه حتی یکی از آنها را در کانال مربوط نگذاشتید و این موضوع به دلیل آنکه حقیر در نوشته هایم از محدوده ادب خارج نمی‌شوم و با توهین و تهمت و غیبت و افترا و…مخالف هستم و دلیل عدم پاسخ به نوشته هایم برایم روشن نیست و خواهش دارم اگر مشکلی در متن های من پیدا کردید که شاید موجب عدم تایید متن شده است حتما به من اعلام کنید تا برای اصلاح یا تغییر نوشته هایم اقدام کنم .باتشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام بررسی می کنم خبر میدم.
      طبیعی است که توسط من چیزی حذف نمیشه باید ببینم سیستم چکار کرده.
      چشم خبر میدم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here