مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها- آذری جهرمی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نمی آید

مخابرات ما- شنیده ها حاکی است و چنین به نظر می رسد دو فردی که به رئیس جمهور جدید در انتخابات کمک زیادی کردند، هرگز مایل نیستند در هیئت دولت سمتی داشته باشند. یک مورد به وزارت امور خارجه برمی گردد که موضوع بحث ما نیست و قطعا در سازمان ملل، هوا برایش بهتر است.

اما مورد بعدی آذری جهرمی است که انتظار می رفت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیاید.اما حالا قطعی شده است که ایشان هرگز وزیر نخواهد شد.تمایل ایشان حتی برای سمت های دیگر هم بسیار اندک است.

در همین رابطه با یکی از مطلعین صحبت کردم. او سالها دنیای ارتباطات را تجربه کرده در شرکتهای fcp  و حتی مخابرات  و همراه اول  مدیریت کرده است انتظار داشتم حداقل در نقش معاون وزیر ظاهر شود اما .او می گوید که هرگز در هیچ شرکت دولتی و یا شرکتی که حتی یک درصد سهامش دولتی باشد نخواهد پذیرفت.

به این ترتیب به نظر می رسد پرونده وزارت ارتباطات برای آذری جهرمی و تیمش بسته شده است.

اما خبر مهمتر اینکه در وزارت ارتباطات همه چیز تغییر می کند.شنیده ایم کلیه معاونان وزیر از وزارت ارتباطات خواهند رفت و افراد جدیدی به سیتم خواهند آمد.باید دید تفکر این گروه جدید چیست!

1536000cookie-checkشنیده ها- آذری جهرمی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نمی آید

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. حقی می گوید

    آزموده را آزمودن خطاست .

  2. محمد ارومیه می گوید

    باسلام واحترام وتشکر از سردبیر عزیزمان.برادر بزرگوار از سنوات و مرخصی هاخبری نشد قصد ندارند پرداخت کنند ۳سال شد.ممنون میشم یک خبری بدید پیگیر بشوید.ارادتمند

  3. انسانم آرزوست می گوید

    سلام سردبیر جان

    سوالم ربطی به این پست نداره،

    این ماه هم برای دریافت حقوق داستان داریم؟

    بیمه معلم هم مانند بهره وری،رفاهیات،صندوق ۶ درصد و ده ها مورد دیکر به دست فراموشی سپرده شد؟؟

    اعمال همه رو خدا قضاوت میکنه ولی سلطانی فردای قیامت اگه بدهکار شدی، جواب این همه طلبکار رو چطور پس میدی؟؟

    سردبیر جان جوری نگراش کردم که قابل انتشار باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here