مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دنبال وزیر ارتباطات در آسمانها نگردید، مخابرات هم زمین خداست!

مخابرات ما- توسط دکتر ظریف، یار و همراه دکتر پزشکیان در انتخابات اخیر، نحوه پیشنهاد و انتخاب وزرای جدید اعلام شد.بر اساس این تعریف افراد جدید -که قبلا وزیر نبوده اند- امتیاز بیشتری دارند.همچنین افراد جوانتر امتیاز بالاتری می گیرند.

این افراد توسط دانشگاهیان، صنف های مرتبط، احزاب و تشکل های سیاسی و … به گروهی انتخاب کننده معرفی می شوند.این گروه انتخاب کننده خودشان از میان همان گروه هایی برگزیده شده اند که کاندیدا معرفی کرده اند.

درست است که هر کسی نامش در میان پیشنهادات باشد، بلافاصله از گروه انتخاب کننده کنار گذاشته می شود اما به نظر می رسد تیم انتخاب کننده، چکیده همان گروه های پیشنهاد دهنده است لذا بر پیشنهاد گروه خود تمایل بیشتری دارند.

نمی دانم از تشکل های مخابراتی هم سوالی شده یا نه، اما منسجم ترین تشکل ها بویژه کانون های بازنشستگان و شوراهای صنفی در مخابرات پا گرفته اند.خوشبختانه این گروهها اطلاعات کامل و جامعی هم دارند.امیدواریم با ین گروه ها هم مشورت شده باشد.

 

از اینها که بگذریم، یک سوال مطرح می کنم: “چرا در مهمترین نقطه وزارت ارتباطات، از شرکت مخابرات کسی انتخاب نمی شود؟ دیگرانی که انتخاب شده اند، چه مزیتی بر مخابراتی ها داشته اند؟

اصولا ما ایرانی ها، احساس می کنیم کسی که سمت بزرگی گرفته، احتمالا از آسمانها آمده است لذا افراد نزدیک به ما و مخابراتی نمی توانند وزیر شوند!یا حتی معاون وزیر باشند! این تفکر قدیمی هنوز هم بدنه را آزار می دهد! اگر فردا یکی از ما مخابراتی ها وزیر شود یا معاون وزیر باشد شما باورش خواهید کرد؟ آیا به تحقق برنامه هایش کمک خواهید کرد؟

 

در نهایت پیشنهاد می کنیم امر ارتباطات را به اهلش بسپارید، یعنی به مخابرات و شرکتهای ارتباطی! چند بار باید افراد کم اطلاع بیایند، آنان را آموزش بدهیم تا بر ما مدیریت کنند! چند سال بعد … با از اول!

اگثر اعضای هیئت مدیره، روسای هیئت مدیره، مدیران عامل و معاونین مدیر عامل  مخابرات می تواند در نقش وزیر و معاون وزیر فعالیت کند. می تواند ….

1547990cookie-checkدنبال وزیر ارتباطات در آسمانها نگردید، مخابرات هم زمین خداست!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
34 نظرات
  1. کارمند می گوید

    سلام برادران عزیزوگرامی بهترین گزینه آقای دکترکرم پور می باشد والسلام

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من در نشنیدم اسم ایشون در لیست باشه
      ما افراد رو معرفی نکردیم بلکه اونایی که در لیست بوده ذکر کردیم

  2. ناشناس می گوید

    سلام بنظرم مهندس صدری بهترین گزینه باشه چون در دوران ایشان حقوق وهمه چیزی سروقت بود

  3. کارمند می گوید

    به نظرم به آقای مهندس غرضی بگن که وزیر رو معرفی کنه. خودشم کنارش باشه و بهش بگه چکار کنه‌. دیگه نیازی نیست مدیریت آدم های جدید رو تجربه کنیم. من ترجیح میدم برم به همون ۳۰-۴۰ سال پیش که متاسفانه تجربه اش نکردم. تمایل دارم مدیرهای قدیمی رو تجربه کنم. هر چی قدیمی تر بهتر…

  4. محمد می گوید

    مخابرات هم یک شرکت خصوصی است مثل بقیه اپراتورها. آن هم ورشکسته. چه گُلی بر سر خودش زده که حالا بخواهد بر سر وزارت خانه بزند.

  5. محمد22 می گوید

    فقط راه چاره این است که مخابرات باید برگردد به زمان دولتی وگرنه با این وضع که بخش خصوصی گرفته و در طول این چند سال خصوصی شدن، با فروش ملک و املاک فراوان که هنوزم ادامه داره انگار قرار نیست جیب ها به این زودی پر بشود، کمر مخابرات رو خم کرده و جز پر کردن جیبش از پول ، به هر قیمت …….! هیچ چیز دیگه براش ارزش نداره و عنقریب به زمین میخورد و مصیبتهای بیشتر در راه است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here