مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقایان مدیران! آنچه دیروز اختیار بود امروز ضروری است! حاشیه ای بر تفاهم نامه

مخابرات ما- طی این چند روز به واکاوی تفاهم نامه مخابرات ایران با ارتباطات سیار پرداختیم.مهمترین بخش آن برای کارکنان (بویژه شرکتی) قید و الزام به پرداخت یک دوازدهم قرارداد در تاریخ انتهایی ماه بوده است برای پرداخت حقوق کارکنان شرکتی (طاها و شسکام)

تا پیش از انتشار این مصوبه در کدال، اختیار با مدیران بود که نقدینگی این تفاهم نامه را در هر جایی هزینه کنند. اما اینک که اجماع مدیریتی در هیئت مدیره مخابرات ایران و اعضایش بعلاوه هیئت مدیره سیار و اعضایش، مدیران عامل هر دو شرکت،معاونین مالی دو شرکت مخابراتی بر اختصاص این نقدینگی به حقوق کارکنان شرکتی قرار گرفته است، حالا این مورد یک مطالبه جدی است.

دیگر انتظار نداریم در انتهای ماه:

  • همراه اول به موقع پول ندهد
  • مخابرات آن را جای دیگری هزینه کند

امیدواریم این جمع مدیریتی که حالا تصمیم بر کاری درست و مناسب گرفته اند تا به پایان، بر همین مسیر بمانند!

..

1567370cookie-checkآقایان مدیران! آنچه دیروز اختیار بود امروز ضروری است! حاشیه ای بر تفاهم نامه

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. بهارک مینودشتی می گوید

    به فکرکارکنان باشند.الان نزدیک به ۱۹سال دارندازکارکنان بیگاری می کشند.هرکارمندبالای ۲۰۰طلب دارندوخوارباردرسال جاری ۳۹۰۰شده واین ها بانرخ ۳سال پیش دارندحساب می کنند.حق جذب ها نصفه ونیمه حساب می کنند برای کارکنان سی سال خدمت و….و. .. را نصفه ونیمه پرداخت می کنندوحقوق ها رابه موقع پرداخت نمی کنند.صدها داستان ازاین دست داریم.یه سروسامانی به وضع معیشتی کارکنان بدهند.ظلم تاکی؟حق خوری تاکی؟جناب سردبیرشما هم که قلم دستتان هست ازحق کارکنان حانبداری کنید.بالاخره ازت انتطارگفتن مشکلات راداریم .بازیه نقطه امیدی که داریم همین سایت شماست.باتشکر.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست گرامی
      باور کنید اگر بقدر سر سوزنی امید به تحول داشتم حتما این کار رو میکردم
      ضمن اینکه وقتی روز دهم ماه خبر حقوقی میذاریم، معنیش چیه؟
      در رسانه ها شکل کار کمی متفاوته
      ضمن اینکه واقعا خسته شدم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here