مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در جلسه رای اعتماد به وزیر ارتباطات چه گذشت

مخابرات ما-  شنبه ۲۷ مرداد مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به کابینه دکتر پزشکیان کارش را اغاز کرد. تاکنون به این منظور،  طی دو روز (چهار جلسه) برگزار شده است.

به دلیل اهمیت وضعیت ارتباطات و مشخص شدن وزیر آن، گزارشی را در باره جلسه بررسی دکتر ستار هاشمی  بخوانید. ما سعی می کنیم از امروز محتوای گفتگوها را به تفصیل برای شما آماده کنیم.

در جلسه دوم که عصر شنبه برگزار شد نمایندگان به بررسی صلاحیت ستار هاشمی، گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات پرداختند.ابتدا سخنگوی  کمیسیون صنایع و معادن نظر این کمیسیون را مبنی بر تایید صلاحیت دکتر هاشمی قرائت کرد.اما دومین نفر که  سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بود اعلام کرد که این کمیسیون صلاحیت دکتر هاشمی را تایید نکرده است.

سپس نمایندگان، یک موافق و یک مخالف صحبت کردند تا صلاحیت کاندیدای وزارت ارتباطات بررسی گردد. مشکلاتی که نمایندگان مخالف اعلام می کردند اصولا به فعالیت وزیر فبلی مربوط بوده است.به دلیل فعالیت وزیر فعلی نمی توان کاندیدای وزارت را زیر سوال برد.مواردی مانند «عدم آنتن‌دهی» و «عدم وجود برنامه برای مقابله با کاسبان فیلترشکن‌» به عنوان دلایل عدم صلاحیت هاشمی اعلام شد.

هاشمی به مدت نیم ساعت به ابهامات نمایندگان پاسخ داد.ما در مطالب بعدی به دقت این گفته ها را بررسی خواهیم کرد تا خط و ربط وزیر احتمالی آینده را بشناسیم.

با توجه به فضای سخنان نمایندگان مخالف می توان به این نتیجه رسید که دکتر ستار هاشمی برای رسیدن به کرسی وزارت مانعی جدی ندارد.

1584800cookie-checkدر جلسه رای اعتماد به وزیر ارتباطات چه گذشت

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام آقای سردبیر شما قرار بود پول حق وسیله قسمت کابل وشبکه شسکام را پیگیری کنید الان ۲ ساله معوقات حق وسیله ما رو شسکام نداده بلاخره تا کی این ماراتون ادامه داره والا شسکامم داره از آب گل‌آلود ماهی میگیره این وسط حق وسیله چه ربطی به مخابرات داره شسکام بدهکاره باید پرداختش کنه این با سنوات فرق داره خواهشا پیگیری کنید

  2. ناشناس می گوید

    امروز۳۰ مردادهست ازحقوق چه خبر

  3. سلام فرمانده می گوید

    سلام و عرض ادب,فک نکنم انتخاب چه کسی بعنوان وزیر ارتباطات زیاد برای کارکنان مخابرات فرقی داشته باشه.سردبیر عزیز از حقوق بگو کی واریز میشه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      یادتون باشه، من به هر نقطه ای اشاره می کنم یعنی مهمتر از نون شبه!
      مگه فردای بهتر نمی خواهید؟ حقوق بموقع؟! …. خب تا وزیر کمک نکنه مخابرات بلند نمیشه از جاش
      حقوق هم فعلا طبق برنامه قبلی است. قرار شده خبر حقوقی نذاریم مگر اینکه دیر بشه

      1. ناشناس می گوید

        سلام سردبیر عزیز
        از خواربار مرداد بازنشستگان بگو
        دیر شده
        این ماه دو روز دیگ تمومه گرامی

      2. سلام فرمانده می گوید

        ان شاء الله که هر چی خیره بیاد به زندگی کارکنان شرکت مخابرات مخصوصا بخش خصوصی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here