مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدار مدیر عامل و مدیران مخابراتی با دکتر ستار هاشمی وزیر جدید ارتباطات

مخابرات ما- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مدیران مخابراتی کشور در اولین روزهای فعالیت وزیر جدید ارتباطات به دیدار ایشان رفتند.

 

مخابرات ما- به گزارش خبرنگار مخابرات ما روز پنج شنبه گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به همراه معاونین مدیرعامل و مدیران مناطق مخابراتی به دیدار وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات رفتند.

هدف از این دیدار، تبریک به دکتر ستاری وزیر ارتباطات بوده است که چند روزی است بر مسند وزارت با رای اعتماد نماینگان مجلس تکیه زده است اما در این دیدار از سوی مهندس سلطانی مدیرعامل و برخی مدیران مناطق  در باره مشکلات مخابرات ایران صحبت کردند.

از جمله مشکلاتی که در این دیدار با وزیر جدید  در وزارتخانه  مطرح شد، مشکلات زیرساختی شبکه ، تعدیل تعرفه، مشکلات نیروی انسانی و … بوده است.گفته می شود در این جلسه از سوی مهندس مطهری معاون توسعه نیروی انسانی به مشکلات مخابرات در رابطه با نیروی انسانی پرداخت.

شنیده ها حاکی است جلسه دیدار دکتر ستار هاشمی وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات با پیگیری و هماهنگی اداره کل امور مجلس شرکت مخابرات ایران برگزار شده است .

در این نشست، وزیر ارتباطات هم در رابطه با مشکلات امروز ارتباطات و شرکت مخابرات صحبت کرده اما با هوشمندی تفاوت دیدگاهش با روند فعلی ارتباطات کشور را خاطرنشان کرده است.

1613000cookie-checkدیدار مدیر عامل و مدیران مخابراتی با دکتر ستار هاشمی وزیر جدید ارتباطات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
33 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باسلام خدمت دوستان زحمتکش مخابرلت ما ،
    در تیتر خبر اعلام فرمودید دیدار با دکتر ستاری!! درحالیکه نام وزیر جدید ستار و نام خانوادگی ایشان هاشمی است نه ستاری.
    ممنون از زحمات

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حق با شماست
      ذهن وقتی خیلی مشغول باشه از این کارها میکنه
      مثل شما که در خط اول لت مخابرات رو باید ات کنید!

  2. ناشناس می گوید

    آقای مدیر کانال در عوض این خبرهای مدیران کجان چیکار میکنن یه خبر درست حسابی از حقوق بزارین که میدن یانمیخوان بدن بابا دیگه اعصابمون خورد شد

  3. ناشناس می گوید

    می‌ترسم دست آخر مخابرات نابود بشه و همگی ما به رحمت خدا بریم، اما نه تنها تغییر بزرگی در مخابرات به وجود نیاد، بلکه تا نابودی کامل مخابرات همچنان آقای سلطانی مدیرعامل باشه! الان چند ساله منتظر تغییراتیم و بعد از چند سال به جایی رسیدیم که مدیرعامل مخابرات حتی حقوق اولیه کارکنانش رو هم تا نیمه دوم ماه گروگان می‌گیره!

  4. مهندسی با عنوان کارگر ساده می گوید

    زارع پور:
    مخابرات که زیر مجموعه ما نیست
    خخخخخخخخخ

  5. آ می گوید

    ستار هاشمی صحیح است نه ستاری

  6. ناشناس می گوید

    خبر داری مازندران تا امروز ۱۶ شهریور حقوق مرداد را نداده چرا سکوت می کنی

  7. صیاد می گوید

    مدیران محترم مخابرات ایران بجای دید و بازدیدهای بی فایده و غیر ضروری به فکر کسب درآمد بیشتر و پرداخت حقوق کارکنان شرکت باشند.

  8. Sajad می گوید

    حقوق کارمندان واریز نشده .

  9. ناشناس می گوید

    کار کردن برای مخابرات حرام است
    روزی که کارمند مخابرات شدم روز نکبت
    ۱۵ ماه هنوز حقوق ندادید و سنوات و بیمه ۳ سال گذشته را طلبکاریم
    مدیران محترم راستی فردا جمعه است ،صف اول نماز یادتون نره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here