مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گزارش همشهری وزیر ارتباطات: افزایش تعرفه‌ها جامع‌الاطراف نیست

مخابرات ما- گفته های وزیر ارتباطات در دیدار با مدیران مخابرات ایران از نظر رسانه ای بسیار مهم است.سایت همشهری نیز در این مورد گزارشی نوشته است.

 

مخابرات ما – سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ساده‌ترین راه‌حل برای افزایش درآمدها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازنگری و متناسب‌سازی تعرفه‌ها است، تاکید کرد که افزایش تعرفه‌ها از نگاه ما جامع الاطراف نیست و باید برای افزایش درآمدها، همه جوانب را مد نظر قرار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاون و مدیران استانی شرکت مخابرات ایران، با تاکید بر ضرورت آسیب‌شناسی به‌منظور افزایش روند افزایش درآمد و سرمایه‌گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: «در این ارتباط همواره نخستین نکته‌ای که به ذهن می‌رسد این است که وضعیت تعرفه ها را بازنگری و متناسب‌سازی کنیم که البته این ساده‌ترین راه‌حل محسوب می‌شود. آنچه پس از طرح این راه‌حل مطرح می‌شود این است که اگر تعرفه‌ها در سال‌های اخیر ثابت مانده و متناسب با تورم افزایش پیدا نکرده است، آیا مصرف هم به همان نسبت ثابت مانده است یا خیر؟ یعنی در صورت افزایش قابل‌توجه مصرف کماکان باید با همان مدل های سنتی بحث تعرفه ها را متناسب کنیم یا ساز و کارهای جدیدی را باید مورد توجه قرار دهیم.»

هاشمی با تاکید بر اینکه افزایش تعرفه‌ها از نگاه ما جامع‌الاطراف نیست و باید برای افزایش درآمدها همه جوانب را مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: «ضمن اینکه وضعیت معیشتی مردم هم از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت کما اینکه درحال حاضر این دغدغه جدی دولت و حاکمیت نیز محسوب می‌شود. بنابراین مدل‌های مورد نظر برای افزایش درآمدها باید به‌گونه‌ای باشد که همه ابعاد را مورد توجه قرار دهد.»

او با اشاره به مدل‌های مشارکت های عمومی و خصوصی به منظور کاهش هزینه ها گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان با مشارکت مردم می‌تواند هم هزینه‌ها را کاهش دهد و هم کیفیت خدمات را بهبود ببخشد.

  • فیلترینگ این شبکه اجتماعی در حال گسترش است

وزیر ارتباطات سپس با اشاره به سرمایه اجتماعی شرکت مخابرات ایران افزود: «شما یک حجم قابل‌توجه از مشتریان وفادار دارید، چقدر به نیازهای این مشتریان توجه شده است و چقدر توانسته‌اید پاسخگوی این نیازهای باشید و توجه به این موضوعات می‌تواند ارزش افزوده قابل توجه‌ای ایجاد کند.»

1613180cookie-checkگزارش همشهری وزیر ارتباطات: افزایش تعرفه‌ها جامع‌الاطراف نیست

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. میثم می گوید

    سلام. سردبیر عزیز امروز ۱۶ ام هست و ما هنوز حقوق نگرفته ایم. شکم گرسنه جامع الاطراف نمی فهمد. پبگیر حقوق رسمی ها باشید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شما حق دارید
      ولی این حرفها برای ما نبوده!
      اونایی هم که طرف حساب بودن، هم شنیدن هم حقوق گرفتن

  2. اهوازیا می گوید

    سلام .خوزستان رسمیها حقوق واریز نشده

  3. ناشناس می گوید

    چه آشی ! چه کشکی!
    مخابرات مرده و تمام
    فکری باید بحال خودمان بکنیم

  4. ناشناس می گوید

    امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here