مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قراردادهای شش ماهه دوم کارکنان شسکام و طاها آماده امضا

مخابرات ما- قراردادهای شش ماهه دوم سال پرسنل  شرکتهای شسکام و طاها آماده و برای استانها ارسال شده است . پرسنل این دو شرکت باید نسخه ای از این قرارداد چاپ و یا از نماینده استانی دریافت کنند.سپس باید قرارداد را امضا شده به نمایندگی شرکت در استان خود تحویل دهند.

گفته شده کارکنان به دلیل نزدیکی به اول مهر و پایان قرارداد قبلی  باید سریع تر اقدام کنند تا برای تردد در محیط شرکت مخابرات و مراکز تلفن مشکلی  پیش نیاید.

ضمن اینکه طبق اعلام قبلی معاونت توسعه نیروی انسانی عدم امضای قرارداد توسط کارکنان، به معنای عدم تمایل به ادامه همکاری در قالب قرارداد جدید با مخابرات تلقی می شود و به  ذلیل عذم صدور مجوزهای لازم،، از تردد آنان به تمام واحدهای مخابراتی از اول مهر جلوگیری خواهد شد.

1637830cookie-checkقراردادهای شش ماهه دوم کارکنان شسکام و طاها آماده امضا

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. شرکتی خدمات اول می گوید

    سلام مدیران محترم شرکت طاها از قرارداد شش ماه اول سال جاری چه خبر کی این قرارداد به دست ما می رسد در حالی که از این شش ماه سه روز باقی مانده ولی هنوز یک برگ قرارداد به دست ما نرسیده

  2. ناشناس می گوید

    جسارتا این پرداخت حقوق ۲۶ م هر ماه دروغ بود، درسته؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here