مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شاغلین مخابراتی هم به عنوان اعتراض تجمع کردند

مخابرات ما- شاغلین مخابرات کشور نیز ظاهرا به این نتیجه رسیده اند که اگر سکوت کنند از یاد خواهند رفت در حالی که حجم مطالبات آنان طبق گفته خودشان بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است.

کارکنان مخابرات در شهرهای تبریز و تهران، روز گذشته در اعتراض به پرداخت نامنظم حقوق و عدم پرداخت کامل آیتم های حقوقی و عدم توجه مخابرات به مطالبات گذشته آنان، تجمع ارام داشته اند.البته تبریزی ها روز سوم از تجمع خود را دارند.آنان می گویند تا پرداخت حقوق این تجمع ادامه دارد.

در بقیه استانها هم کارکنان مخابرات ضمن اعتراض به شرایط جاری، در پی شکایت دسته جمعی به مراجع مربوطه هستند. مخابرات ما شنیده است کارکنان در حال آماده کردن مستندات شکایت و تحویل آن به وکیل، در گروه های صد نفره هستند. این اطلاعات هر چند جزو این خبر نیست اما ممکن است به مدیران در تصمیم گیری هایشان کمک کند.

تصاویر زیر از شهرهای تهران و تبریز برای مخابرات ما ارسال شده است.

یک توضیح: گروه های مختلف تلگرامی در این زمینه فعال هستند و این تصاویر را به سرعت منتشر می کنند.مخابرات ما از آنان نیز سپاسگزار است.

1652060cookie-checkشاغلین مخابراتی هم به عنوان اعتراض تجمع کردند

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    دلیل و علت مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون در سراسر کشور چیست؟ و ۱۰۰ درصد فقط به خاطر بی قانونی وبی عدالتی است و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولتمردان، مسئولان، نمایندگان مجلس و… بوده است. متأسفانه در کشورما هیچ سازمانی و ارگانی وجود ندارد به مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را پیگیری، بررسی و رسیدگی کنند. امروز دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟

  2. ناشناس می گوید

    جناب آقای دکتر قالیباف
    رییس محترم مجلس شورای اسلامی
    سلام علیکم
    امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس! در مجلس شورای اسلامی بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر نماینده درخانه ملت حضور دارند و فقط متأسفانه ۱ و ۲ نفر از حق و حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات دفاع و حمایت می کنند سوال اینجاست که پس بقیه نمایندگان مجلس درخانه ملت چکار می کنند؟

  3. همکار می گوید

    اصفهان هم تجمع بود دیروز

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عکس میتونید بفرستید

  4. ازتهران می گوید

    سلام یعنی مسئولین برای اعتراض مردم یا کارگروکارمند گوش شنوایی چشم بینای دارند اگه داشتن وصعیت این نبود،

  5. ناشناس می گوید

    استانهای دیگه فقط بلدن قومپوز در کنن اینقدر شهامت ندارن تو محوطه اداره تجمع کنن
    آهای مشهدی ها ، شیرازی ها ، اصفهانی ها ، قمی ها ، اراکی ها ، خوزستانی ها ، ….. با شمام شهامت داشته باشین
    یاشاسین آذربایجان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here