مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- سخنی کوتاه با نمایندگان پیشین کارکنان و بازنشستگان!

مخابرات ما- سردبیر عزیز! از شما خواهش می کنم این مطلب را از طرف ما برای نمایندگان شاغلین منتشر کنید تا باز اشتباه نکنند!

مخابرات ما- شرایط جاری شرکت مخابرات و مناطق مخابراتی، شاغلین  را مجاب کرده از مخابرات شکایت کنند.هدف آنان از شکایت این است که نفر سومی را به عنوان حکم انتخاب کنند.وقتی این همه جلسه و نشست و دیدار فایده ای نداشته و شاغلین حتی به یک ریال از حقوق از دست رفته خود نرسیده اند، شکایت تنها راه موجود است.

اما دوباره باز عده ای به عنوان نماینده شاغل و بازنشسته حرکاتی می کنند که مسیر ما منحرف شود. چهارپنج نفری دور هم جمع می شوند و با مدیر عامل یا معاون توسعه نیروی انسانی و یا اعضای هیئت مدیره جلسه می گذارند! بدون هیچ نتیجه ای! حتی گزارشی هم به ما نمی دهند!

اینک به عنوان شاغلی که با بسیاری از همکاران همراه هستم به این نتیجه رسیده ایم که تمام جلسات و نشست های انجمن های کارگری با مدیران مخابرات فقط وقت تلف کردن بوده است! حالا وزارت کار یا قوه قضائیه را به عنوان میانجی انتخاب می کنیم.هر چه گفت همان را می پذیریم.

اما عزیزانی که به عنوان نماینده ما، در جلسات جدیدی شرکت می کنید تا عکس یادگاری بگیرید، لطفا این نکات را مد نظر داشته باشید:

  • از این به بعد، هیچکس برای حضور در جلسات با مدیران، هیچ نمایندگی ندارد.اگر با کارکنان همراه هستند برای یافتن وکیل و تکمیل مدارک به ما کمک کنند!
  • از این به بعد هر کسی، حتی از طرف خودش در جلسه ای شرکت می کند باید نتایجش را به اطلاع افکار عمومی برساند.
  • هر کسی در جلسه ای شرکت می کند باید نتایج جلسه را تضمین کند.وقتی با رئیس هیئت مدیره مصوب می کنید که اتفاقی بیفتد، اگر نشد شما مسئول هستید!
  • تمامی اعضای انجمن های صنفی بدانند که حق مذاکره و جلسه ندارند، مگر با وکلا! طبق هماهنگی ها، شاغلین شاکی را در گروه های صد نفره ساماندهی کنید تا هر گروه یک سر گروه داشته باشد.سرگروه همه را با وکیل هماهنگ می کند.
  • ما خسته شده ایم! اگر یک جلسه بی نتیجه دیگر برگزار کنید، پیکان حمله شاغلین به سمت شما خواهد بود.چرا که این عمل صرفا و فقط برای وقت کشی است.

سردبیر عزیز!

بارها با شما مشورت کرده ایم. همیشه هم بهترین  و فکورانه ترین راه حل را نشان داده اید اما ما با تنبلی زمان را تلف کرده ایم. البته این بار امیدوارم انجمن ها هم همراهی کنند. من از افراد حاشیه نیز می خواهم دخالت نکنند.برای یک بار اجازه بدهند ما کار خودمان را بکنیم.

 

1659800cookie-checkشما نوشته اید- سخنی کوتاه با نمایندگان پیشین کارکنان و بازنشستگان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here