مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دکتر محمودزاده امروز در شیراز است

مخابرات ما- خبرنگار مخابرات ما از شیراز گزارش می دهد که روز جاری برخی اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران به همراه دکتر محمودزاده رئیس این هیئت در شیراز حاضر بوده اند. از آنجا که این سفر با حضور حسابرسان و مهدی طاهری معاون ملی مخابرات ایران همراه بوده است به نظر می رسد هدف این سفر حسابرسی شش ماهه و بستن حسابهای استان بوده است. با این حال در جلسات، در خصوص پروژه های جاری نیز توضیحاتی برای حاضرین داده شده اما مسائل مالی و حسابرسی در اولویت قرار دارد.

 

در جمع مخابراتی های استان فارس گفته می شود حضور این گروه از قبل اطلاع رسانی نشده است دلیل آن نیز احتمالا شرایط فعلی مخابرات و اعتراض همکاران به این شرایط ، اعتراضات بازنشستگان برای مطالباتشان،اعتراض قراردادی ها -بویژه قراردادی های ۹۲- برای تبدیل وضعیت آنان  بوده است.

گزارشگر مخابرات ما می نویسد در زمانی که UNSP و شرایط وزارتخانه برای مخابرات، ابهامات زیادی نسبت به آینده مخابرات ایجاد کرده است، شایسته است دکتر محمودزاده به عنوان بالاترین مرجع مدیریتی مخابرات، برای دستیابی به راه حل های مناسب و همچنین کاهش نگرانی های شاغلین دیداری هم با مخابراتی ها داشته باشد.

 

1669220cookie-checkدکتر محمودزاده امروز در شیراز است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
12 نظرات
  1. ناشناسث می گوید

    … رفته مخابرات شیراز تا از کارهایی که در این مدت کرده و شرکت با ان عظمت و سرمایه را ویران و حق الناس هایی که از پرسنل و بازنشسته را کرده تعریف و افتخار کند وقتی حق و عدالت و قانون نباشد اینها قد علم می کنند و در پستهاییکه ارزش و لیاقت ان را ندارند می نشینند و هیچکس انهارامجازات و مواخذه نمی کند

  2. ناشناس می گوید

    حق کارگر را همینا میخورن

  3. azadi403 می گوید

    رفتن چه کنن …. مسئولین مخابرات زندگی مارو سیاه کردن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      رفتن حسابرسی ۶ ماهه

  4. ناشناس می گوید

    … رفته شیراز. … با اینهمه ضربه که به مخابرات زد و حق و حقوق کارمند و بازنشسته را خورد و مدیریت از جیبش می ریزد

  5. ناشناس می گوید

    دکتر محمودزاده چ دانشی ازمخابرات نداره بصورت رابطه ی آوردنش مخابرات

  6. ن.و می گوید

    سلام سردبیر محترم
    لطفاً جواب بدهید آیا رانندگان استیجاری مشمول طرح ایثارگری میشه یا نه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      تا اونجا که من میدونم نه.نمیشن.
      ولی فرصت بدین تا بپرسم

  7. انسانم آرزوست می گوید

    به نقل پورتال رسمی شرکت مخابرات در آبان سالی که دیگه یادم نمیاد چه سالی بود ! محمودزاده گفت تمهیدات لازم برای پرداخت مطالبات همکاران تا پایان سال اندیشیده شده است.

    اون آخر ساله که هنوز نیومده،نهایتش میخواد وعده نسیه بده ،این حرف ها که مرد هست وقولش هم مربوط به قدیماست ،حالا دیگه بعضی ها بروز شدند!

  8. کارگر مخابرات پر از پول می گوید

    الان رسما تو جنگیم بره. جنگ ایشالا پیروزیم

  9. ناشناس می گوید

    اعتصاب و تجمع باید تا پرداخت مطالبات باشه نه حقوق

  10. ناشناس می گوید

    ….،مطالبات رو باید پرداخت کنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here