مخابرات ما (سردبیر) – سلام دوستان! در روز تودیع و معارفه مدیران، حرف های بی سابقه ای زده شد.جالب بود!بطور مثال وقتی گفته های دکتر پیری مدیرعامل توسعه اعتماد مبین و دلایل ایشان برای این تغییر و تحول را خواندم، از این صراحت تعجب کردم. ضمن اینکه بارها و بارها این متن را خواندم و هر بار بیشتر تعجب کردم.
ایشان گفت: اهمّ اهداف در تغییر مدیرعامل تعامل گستردهتر با وزارت ارتباطات، مجموعه همراه اول و سرمایه انسانی مخابرات است!
خواهش می کنم یک بار دیگر بخوانید! ایشان سه مورد را به عنوان دلیل تغییر ذکر کرده که هر سه به یک نخ آویزان شده اند: تعامل گسترده!
لازم است توضیح بدهم یا نه؟! یعنی نقطه ضعف بزرگ تیم گذشته، در برقراری تعامل بوده است؛ حتی با کارکنان!
محمد پیری در مراسم اظهار داشت: خدمات صادقانه ، همکاری ستاد و مناطق مخابراتی با دیگرنهادها و دفاع از حق مخابرات از ویژگی های مهم مهندس سلطانی بوده است.
واقعا هنوز هم معتقدم مهندس سلطانی، سالم ترین و صادق ترین مدیر عامل مخابرات بوده است. ایشان استانها را وادار به تعامل به نمایندگان و نهادها می کرد …. اما … حیف … که این نسخه را برای خودش و در ارتباطات با وزارتخانه و کارکنان نپیچید!
وی گفت: مولدسازی داراییها و مدونسازی این مولدسازی، از برنامههای جدی مهندس جعفرپور در راستای رساندن مخابرات به جایگاه شایسته خود است.
مولدسازی مفهومی شکننده است! ما فقط از مولدسازی فروش ملک و پرداخت هزینه جاری را دریافته ایم! ضمن اینکه حالا فقط بخشی از سیم های مسی در زیر خاک مانده که باید مولدسازی(!) شود!
دکتر پیری اظهار داشت: این تغییر رویکرد باید در راستای همکاری با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سه سطح حاکمیت، مالکیت و مدیریت انجام شود تا همدلی و همافزایی تمام عیاری در این تعامل شکل بگیرد.
همکاری با وزارت ارتباطات بسیار مهم است اما خارج از بحث ماست.
مدیرعامل توسعه اعتماد مبین با بهرهگیری از مفهوم “تودیع” به معنای “به امانتگذاشتن” گفت: داشتههای شرکت مخابرات و سهامداران گرانقدر را به امانت در اختیار مدیرعامل محترم و اعضای هیئت مدیره قرار میدهیم تا …. به نتایج مدنظر سهامدار عمده و وزارت ارتباطات (برسد) ، …. که در این مسیر، تعامل صددرصدی مخابرات با وزارت ارتباطات مهمترین نکته در طول اجرای برنامه است.
مهندس سلطانی باید خاطرشان باشد آن روزی که در سمیناری دو سه دقیقه با هم صحبت کردیم! شاید دو سال قبل بود! گفتم این رابطه قابل اصلاح است هم با مجلس و هم با وزارتخانه ….. گذشته را رها می کنیم و رو به آینده می رویم!
آینده ای که بازنشستگی، آرامش بیشتری به همراه خواهد آورد!!!
19923700cookie-checkسردبیر سلام می کند- گفته های دکتر پیری، کلماتی کلیدی که قفل های آینده را باز می کندno
آقا بس کنید هی تعامل تعامل کدوم تعامل ای بابا اینها همه شام سر یک میزن
سلام
مشکل پرداخت نکردن هزینه های درمانی بیمه معلم بعد از گذشت ۵ سال– مشکل پرداخت نکردن هزینه های درمانی بیمه دانا بعد از ۴ ماه هیچکدام از اینها مشکل بیمه هانیست مشکل از شرکت مخابرات ایران است که به بیمه ها پول نمیدهد.
پس شاغلین رسمی مخابرات گرفتن حق وحقوق قانونی تنها در شرکت درتجمعات دوشنبه های اعتراضی بازنشستگان ممکن است پس دوشنبه ها حضور فعال در تجمعات داشته باشیم.
تاکی بازنشستگان مخابرات ایران بایستی تجمع کنندوحق وحقوق قانونی خود را در کف خیابان بیابند.
آیا وقت آن نرسیده که حق وحقوق این موسفیدان را بدهیم تا کی ظلم ادامه دارد .
مهندس جعفر پورلطفا به داد بازنشستگان مخابرات ایران برسید.
سلام وعرض ادب
تنها راه گرفتن حق وحقوق قانونی وگرفتن رفاهیات بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ وگرفتن رفاهیات بر اساس حداقل دستمزد قانون کار شرکت کارکنان رسمی وبازنشسته شرکت مخابرات در تجمع اعتراضی دوشنبه هاست غیر از این راهی وجود ندارد.
در سال ۱۴۰۳ بن خواربار کارکنان رسمی وبازنشسته شرکت مخابرات ایران بایستی ماهیانه مبلغ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد نه ۱۴۰۰۰۰۰ تومان.
اقای پیری متاسفانه از دریچه خودشان به موضوع نگاه می کنند!! اقای سلطانی و تیم ایشان کاری با مخابرات کردند که به شما قول میدهم امکان بازسازی ان به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. اگر خراب کردن مخابرات نشانه سلامت این فرد است می توان نتیجه گرفت که کلیه بیماران مراکز درمانی هم سالم هستند!!! چون در داخل بیمارستان تعامل خوبی با کادر درمان دارند !!!
زمانی که غرضی از وزارت نفت به وزارت پست و تلگراف و تلفن آمد، وزارت و زیرمجموعه ها را متحول کرد چون با دید باز اومده بود. کسی که از نیروی انتظامی اومده به همه مشکوکه همه را متهم می دونه به همه از بالا نگاه میکنه نیروها یا تحت امر هستند که باید تبعیت بی چون و چرا داشته باشن یا زندانیانی تحت مراقبت زندانبان هستند به لحاظ اقتصادی هم وزارت کشور و نیروی انتظامی جزو ضعیفترین سازمانها هستند و یک فرمانده انتظامی اصلا درک و تصوری از اعداد و رقمهای واقعی نداره در واقع ۳۰-۴۰ سال نظامی گری ذهن این افراد را به شدت ضعیف و فقیر کرده و طبعا قدرت تعامل و گفتگو را از اونها گرفته چون به ارتباط یک طرفه و دستوردهی عادت کردن و البته این را همون سهامدار عمده و هیات مدیره از اول میدونستن قصدشون تخریب و تحقیر نیروهای مخابرات بود که بتونن راحتتر به اهدافشون برسن. حالا چی شده؟ آیا با اوضاع وخیم مخابرات به اشتباهشون پی بردن یا نیات دیگری دارن والله اعلم.
مخابرات اگر با ساختمانهایش به صنعت توریسم و هتل داری وارد شود بهترین مولدسازی را انجام داده است