مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

واعظي:هم چرخ سانتريفيوژها و هم چرخ زندگي مردم مي چرخد.

[box]مخابرات ما- دكتر واعظي پس از مدتها، اين بار بصورت علني با ديگران درد دل كرد.[/box]

مخابرات ما(نادر89) – ما سايتي سياسي نيستيم.اصولا سايتي غير مخابراتي نيستيم.لذا بخش هايي از صحبتهاي دكتر واعظي را در خبر قبلي حذف كرديم.

اما احساس كرديم بايد بعنوان يك سايت كوچك مخابراتي، درد دل هاي يك وزير را به گوش مخابراتي ها برسانيم. دليلش هم اين است كه تاكنون دكتر در هيچ جا به مسائل غير وظيفه اش گريزي نزده است اما اينجا چرا.

دكتر در باب نامهرباني هاي ديگران چنين گفت:

[box] تا وقتی که ما تحریم بودیم هیچ گروهی در مجلس و یا رسانه ها نمی‌گفتند که چه کسانی عامل تحریم هستند؛ و اینکه آیا ما نمی‌توانستیم حقوق و اصول خود را داشته باشیم و تحریم نشویم و حال که برجام به فرجام رسیده می‌گویند دو ماه شد و اتفاقی نیفتاده است.

ما در گذشته همه تلاش خود را صورت می‌دادیم و تنها موفق می‌شدیم فقط یک میلیون بشکه نفت به فروش رسانیم و حالا میزان فروش نفت ما به 2.2 میلیون بشکه رسیده،. در گذشته نمی‌توانستیم پول فروش نفت را وارد کشور کنیم و حالا همه پول نفت در جیبمان است.

 بازگشایی ال سی بانکهای مختلف، سفر مسؤولان عالی رتبه کشورهای مختلف ‌به ایران و امیدی که در ملت ایران به وجود آمده حاکی از این است که دولت به عهد خود که چرخیدن همزمان سانتریفیوژ و چرخ زندگی مردم بوده  وفا کرده است.[/box]

از حق نگذريم، دكتر در باب گشايش درهاي اقتصاد كشورهاي همسايه به سمت ايران فعاليت هاي زيادي كرده است، آنقدر كه گاهي ما از ايشان گله كرده ايم كه بيش از مخابرات به اقتصاد ميرسد.

اين فعاليت ها مفيد بوده است.بايد اين را باور كرد. اما اميدواريم اثراتش و منافعش به دنياي مخابراتي ما هم برسد.

 

 

598590cookie-checkواعظي:هم چرخ سانتريفيوژها و هم چرخ زندگي مردم مي چرخد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. کارمند کهنه کار مخابرات می گوید

    سلام
    کاشکی یک نفر از آقای وزیر ارتباطات می پرسید انصافا در این مدتی که وزیر بوده اید، چقدر از وقتتان را به مسایل ارتباطات و فناوری اطلاعات گذرانده اید؟
    آیا قبول دارید بیشتر وقت شما در هیات وزیران و بعنوان همراه در کنار وزرای اقتصاد، کشور و خارجه گذشته است؟
    شما چگونه می خواهید به مردم پاسخگو باشید؟
    آیا نگرانی هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص فضای مجازی دارند و به نحوی ارگانهای زیرمجموعه خود از جمله صدا و سیما را استنطاق می کنند به شما بر نمی گردد.
    آقای وزیر به عنوان یک مخابراتی قدیمی به شما عرض می کنم شما بیشتر از اینکه کار مخابراتی و ارتباطی و فناوری اطلاعات انجام دهید به کارهای سیاسی و فرابخشی می پردازید و این رویه نمی تواند شما و دولتتان را در این وزارتخانه موفق نمایش دهد.
    مسئول کمیسیون اقتصادی کشورهای آذربایجان، ترکیه و روسیه شدن شما چه دردی از ارتباطات این کشور دوا می کند؟
    یک روز کار مفید شما در وزارتخانه و راه اندازی یک شغل IT محور می تواند به اندازه چند سال تولید یک کارخانه سیمان اثربخش باشد و می تواند شغلهای زیادی را برای تحصیل کرده های کشور به ارمغان آورد و می تواند آلودگی ناشی از صنایع غیر IT را حذف کند.
    امروز روز جهانی ارتباطات است و شما می باید نتیجه ارزیابی های اپراتورهای برتر را انجام میدادید ولی بدلیل همین مشغله ها کار وزارتخانه را به تعویق انداخته اید و باعث رنجش اپراتورها شده اید.
    اینکه شما دو روز زودتر از 27 اردیبهشت به تبریز می روید و در آنجا مراسم افتتاحیه برگزار می کنید دلیلش چیست؟ آیا دلیلش حضور در اطاق بازرگانی تبریز و انجام امور فراسازمانی شما نیست؟
    آیا عملکرد آقای مهندس جهانگرد در دولتهای قبلی با عملکرد ایشان در دولت شما یکسان است؟ جرا در حال حاضر خبری از آن همه شور و کار و تلاش قبلی ایشان نیست؟آیا شما به اندازه کافی برای ایشان وقت گذاشته اید؟
    اینکه شما خواستید با هر ابزار درست و نادرستی و با گذاشتن یک فرد از جانب خودتان بعنوان رئیس هیات مدیره ایران کنترل این شرکت را بدست بگیرید مغایر با سیاستهای کلی نظام مبنی بر خصوصی کردن و انجام نشدن امور غیرحاکمیتی توسط دولتها نبود؟ آیا این عمل شما مبتنی بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی است؟
    آقای وزیر شما در این نظام مسئولیت یکی از مهمترین زیرساختهای توسعه کشور را دارید و لازم است هر چه سریعتر به خود آئید که شاید فردا دیر باشد.

نظرات بسته شده است.