مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پرچم نيمه افراشته روابط عمومي مخابرات ايران، در 27 ارديبهشت؟!

مخابرات ما – امروز به ديدن سايت شركت مخابرات ايران-روابط عمومي رفتيم.

tci-ir-27ord-webامروز 27 ارديبهشت روز جهاني ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومي است.

اما دريغ از يك متن ساده در اين سايت!

آقايان! حرمت امامزاده را بايد متولي آن حفظ كند!

 

599120cookie-checkپرچم نيمه افراشته روابط عمومي مخابرات ايران، در 27 ارديبهشت؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. گرمیلی می گوید

    با سلام روز ارتباطات به همه زحمتکشان مخابرات مبارک باد.

  2. م می گوید

    بیداراش به هم سلام وتبریک بگن، تا شاید خوابیده ها، پاشن ، عکس العمل شاد سر دبیر ، تا آخر وقت ، خواب ظهر گاهیِ ، روابط عمومی رو تموم می کنه.

  3. قراردادی از محل طرح می گوید

    سلام
    خدا وکیلی چی توی این مخابرات ایران درست است که روابط عمومی اش درست باشد؟ وقتی سمتهای مدیریتی به افراد نا کار بلد واگذار می شود همین است. تحصیل کرده رشته کشاورزی می شود مدیر یک واحد فنی! مهندس کامپیوتر می شود مدیرکل در واحد تجاری و … !! جالب تر از همه اینکه کارمندان متخصص را منزوی می کنند تا کسی آنها را عوض نکند. این هم یک استراتژی برای حفظ سمت است.

  4. سردار می گوید

    سلام بر سردبیر گل و گلاب
    بجز این پرچمی که شما نیمه برافراشته خوانده ای که البته به نظر من باید گفت روابط عمومی منفعل و خاموش!
    پرچم وزارتخانه و وزیر هم نیمه برافراشته است. جالب است پس از چندین سال که در این ایام جشنواره ای برگزار می شد و اپراتورهای برتر معرفی می شدند مثل اینکه امسال آقایان آماده نبوده اند و شرکتهای برتر را به سبک سنوات قبل معرفی نکرده اند. و شنیده ها حاکی از این است که نمایندگان اپراتورهای سیار که در جلسه بوده اند به اعتراض جلسه را ترک کرده اند!
    هر چند که اگر درست به خاطرم باشد همکارانمان در استانهای مختلف از شیوه ارزیابی نیز بسیار شاکی بودند و ارزیابان را بسیار غیر حرفه ای و بی ادب خوانده بودند و همین بهتر که وزارتخانه با چنین ارزیابهایی و با چنین جشنواره هایی، ارزیابی اپراتورها را به اشخاص شایسته بجز خودشان واگذارند.
    در هر صورت با وجودیکه عملکرد روابط عمومی شرکت مخابرات ایران راضی کننده نیست ولی با این وجود ادب حکم می کند که به این قشر عزیز نیز این روز را تبریک بگویم. راستی داشت فراموشم می شد این روز را به شما سردبیر محترم و اعضا و نویسندگان سایت مخابرات ما نیز تبریک می گویم.

  5. ناشناس می گوید

    باسلام روز جهانی ارتباطات را به تمامی همکاران شاغل وبازنشسته تبریک گفته آرزوی سربلندی وعاقبت خیری برای تمامی دوستان وخانواده هایشان از درگاه خداوندمنان داشته ازجمله به خانواده سردبیر محترم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنون و سپاسگزارم عزيزم

نظرات بسته شده است.