مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر- آقای دکترسرائیان ! شما به یک برنامه فشرده بسیار کوتاه (بدون هیچ مدتی) نیاز دارید.

[box]مخابرات ما (سردبیر) – اگر قرار باشد صبر کنیم, که در دوره گذشته کاسه بهتری داشتیم![/box]

sardabir-slide-yaddasht

مخابرات ما (سردبیر) – ما بارها از مدیران جدید خواسته ایم   از طریق این سایت جمع بندی حرفهای  اعضا  را (که بخش کوچکی از طبقه فعال و آگاه و متخصص شرکت هستند)بخوانند و پاسخی منطقی به آن بدهند .ولی تا امروز پاسخی نگرفته ایم.

****

از آنجا که شرایط گفتگو با مدیران جدید فراهم نشده است , قصد داشتم تمام حرفها را در حضور شما بنویسم شاید بدردشان بخورد.اما … راستش بخاطر عدم پرداخت حقوق بخشی از همکاران بسیار دلگیرم, لذا ممکن است از جاده اعتدال خارج شوم,بهمین دلیل  باز هم هفته ای صبر می کنیم تا انشاء الله برنامه های دکتر به بار بنشیند!

فقط دلم میخواهد دکتر سرائیان بعنوان مدیر اول و نماینده دولت دراین شرکت  بداند اگر قرار بود کارکنان برای رسیدن به برنامه میان مدت ایشان صبر کنند, یا اگر راهکار ایشان صبر است, که این شیوه در دوره قبل از ایشان بکار گرفته شد و دیگر برای کارکنان صبری نمانده, نه اینکه صبری نمانده, بلکه چاره کار نبود.

لذا تاکید میکنیم که آقای دکتر!

این شرکت پیش از اینکه برنامه های کوتاه مدت, میان مدت و دراز مدت بخواهد, یک برنامه فشرده بسیار کوتاه  (بدون هیچ مدتی) می خواهد تا الان مشکلاتش را حل کند.مخابرات الان در وضعیت اضطراری است نمی توانید داروی گیاهی برایش تجویز کنید.

باقی حرفها بماند برای هفته آینده!

 

 

604010cookie-checkسردبیر- آقای دکترسرائیان ! شما به یک برنامه فشرده بسیار کوتاه (بدون هیچ مدتی) نیاز دارید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.