مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – پيامي به مديريت جديد/بررسی اشکالات امروز مخابرات!

[box]مخابرات ما- آنچه مي خوانيد نظر تحليلي يكي از اعضاي سايت است در مورد شرايط امروز مخابرات.او توصيه هايي دارد براي مديران جديد مخابرات.[/box]

 

آنچه در ستون (شما نوشته ايد -… ) مي خوانيد، نظر خوانندگان و اعضاي سايت است و ارتباطي به نظر سايت ندارد هر چند كه ما بعنوان سايت مخابرات ما، هرگز نظر نداده ايم.

در طي ده سال گذشته ، همه خوانندگان و اعضاي سايت به اين موضوع اذعان دارند اما ذكر آن براي يادآوري است.

[box]

ساکی

بنام خدا
پیامی داشتم به مدیریت جدید و اینکه امروزه فناوری مخابرات بنحوی است که مدام در حال تغییر بوده و ادم های بسیار قوی باسواد و هوشمند می خواهد که اولا نوع سمت گیری پیاده سازی را و استقرار فناوری های جدید را نه احساساتی بلکه آگاهانه و کارشناسانه طوری ترید آف نماید که سرمایه شرکت به هدر نرود نمونه های زیر از تصمیمات مدیران گذشته بوده که سرمایه شرکت را آتش زدند.
۱- خرید کلان تجهیزات تلبس که بدون نصب الان در انبارها از رده خارج شده
۲- خرید نجهیزات هواوی ورژن ئی وی استان تهران که زمان گارانتی اش تمام نشده کل تجهیزات فیز آت شده و دارن از شبکه جمع آوری می کنند ۳۰۰۰۰۰ شماره ان جی ان استان تهران واقعا وحشتناک است

۳- ان جی ان آ ی ام اس کشوری وشرکت زد ت ئی و در استان ها که بصورت قارچ وار از شرکتهای داخلی و خارجی خرج های کلان نموده و کسی جوابگو نیست
من صحبتم این است که الان سیاست متمرکز در این نوع تصمیم گیری بسیار تعیین کننده است

سردار جنگل را از عتیقه ها نجات دهید

دسته بازی های مشهدی و غیر مشهدی را برچینید

افراد مجرب شامل افراد باسواد استان ها را مخصوصا تهران را به ایران منتقل نمایید

ادارات متمرکز شامل برنامه ریزی – طراحی شبکه – -پشتیبانی و – خرید و قراردادهای متمرکز مجرب که بتوانند برای کل کشور با کمک خود انها یعنی استان ها بر نامه ریزی طراحی و پشتیبانی نمایند بقیه قسمتها اضافه است اصل را بچسبید نه فرع در این صورت است که کار زیادی بوجود خواهد امد و همه مشغول کار خود خواهند شد نه اینکه مثل الان همه دنبال بازنشستگی و فرار از مخابرات باشند

امید است دوستان مدیریت جدید دست به تغییر مدیران … بزنند که مخابرات را نابود کرده و اگر برمصدر باشند بدتر از این خواهند کرد شما یک نظر سنجی سریع انجام دهید ۹۵ درصد مشکلات کنونی از مدیران نا کارآمد فعلی است که متاسفانه هرکسی هم می آید بدلیل ترس از موقعیت خود نمی تواند دست به ترکیب مدیران بزند لذا دور باطل چرخش دور خود را آغاز و خود در گرداب روابط این مدیران کنا ر زده شده و مخابرات را دچار مشکل مینمایند

اقایان ما چندین سال است با امید دنبال تغییرات سازنده مخصوصا مدیریت کارامد هستیم انشالله که خیر است و خدا خود به همه کمک نماید و مخابرات را از مشكلات نجات دهد

[/box]

605600cookie-checkشما نوشته اید – پيامي به مديريت جديد/بررسی اشکالات امروز مخابرات!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. رسمی- آ- غ می گوید

    درخصوص بررسی مشکلات مخابرات اینکه استانها فقط و فقط به فکر خود هستند چه از لحاظ سازمانی و پاداش و غیره فقط به استانها و درتهران رسیدگی شده ( بقول سردبیرعزیز پست سازمانیها عرض طویل هم شده).خوب شما یک مورد پیدا نمی کنید که در استانها کسی از اجرای سازمان جدید ضرر کرده باشد ولی این موارد در شهرستانها به وفور یافت می شود بنده پیشنهاد میدهم این مسئله را بررسی کنند که علت چیست این همه بی عدالتی در بین شرکت رواج پیدا کرد و حق کشی بوجود آمده در حالیکه اگر بخوای برای حل مشکل اداری به استان زنگ بزنی کسی را پیدا نمی کنی و کسی جوابگو نیست و کسی هم بازخواست نمی شود. همه کارها همینطوری ول و معطل مونده؟
    خوب حالا شما میگویید درآمد؟! سود و آرامش؟! بگردید تا پیدا کنید؟

  2. سهراب می گوید

    به طور قاطع ميشود گفت هيچكدام از معاونت هاي ستاد مخابرات ايران مناسب اين سمت نيستند و بايد با نيروهاي جوان و متخصص جايگزين شوند ، ضمن اينكه أدارت كل موازي و مازاد مثل چند اداره كل در أمور تجاري ، اداره كل ساختگي در منابع انساني ، اداره كل مجلس ، مديريت تاليا ، معاونت عريض و طويل. تنظيم مقررات بايد حذف و يا ادغام شوند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      تازه وسیع شده عزیز من.
      یه ذره پست و مقام ها دل باز شده وسیع شده . ویوو پیداکرده …

  3. همکار می گوید

    انتظار چند ماهه برای دریافت خط تلفن ثابت‎
    مدیران این مرکز می گویند : نبود زیر ساخت های سخت افزاری و فنی وکمبود بودجه باعث افزایش بیش از اندازه آمارتقاضاهای محقق نشده در ماهای اخیر شده است و به همین علت در شرایط کنونی امکان اعطای خط تلفن به مشترکین جدید وجود ندارد.
    در حالی که تقریبا بیش از دو سال است که از دعوای دولت و مخابرات میگذرد و تا کنون تصمیم های عملی نشده بسیاری در مورد وضعیت مخابرات گرفته شده است، شاهد آن هستیم که همچنان شرکت مخابرات با انواع و اقسام توجیه ها از ارائه اولیه ترین خدماتی که هم جزو وظایف آن نهاد است و هم جزو نیاز اولیه یک کشور توسعه یافته (!) سر باز میزند.

    به گزارش تابناک، این در حالی است که موضوع خط ثابت تلفن و واگذاری آن به مشترکان مخابرات با توجه به انحصاری که این شرکت اکنون در حوزه زیر ساخت تلفن در اختیار دارد، به یکی از چالشی ترین موارد طی یکسال گذشته تبدیل شده است. در حالی که مخابرات به هیچ شرکت دیگری اجازه ارائه زیر ساخت های ارتباطی خط ثابت تلفن را نمیدهد، در عین حل خود نیز با توجیه های متفاوت و اساسا به این دلیل که ارائه خط تلفن ثابت برای این شرکت – آنگونه که مسئولان آن ادعا میکنند – سود آوری ندارد، مشترکان متقاضی این خدمات را برای ماه ها سرگردان میکند.

    موارد و شواهد موید این مطلب بسیار زیاد است از جمله آنکه یکی از شهروندان تهرانی در تماس با تحریریه ضمن انتقاد از شرایط سخت واگذاری خط تلفن ثابت گفت: از اسفند ماه سال گذشته بارها و بارها به مرکز پیام نور (واقع در غرب تهران) مراجعه می کنم ولی این مرکز به بهانه های مختلف ، واگذاری خط تلفن را به ماه های آینده موکول می کند .

    وی اظهار داشت : مدیران این مرکز می گویند : نبود زیر ساخت های سخت افزاری و فنی وکمبود بودجه باعث افزایش بیش از اندازه آمارتقاضاهای محقق نشده در ماهای اخیر شده است و به همین علت در شرایط کنونی امکان اعطای خط تلفن به مشترکین جدید وجود ندارد.

    به اعتقاد این بیننده سازمان مخابرات با این رویه از قافله رشد تکنولوژی عقب مانده است چرا که واگذاری خط تلفن از بدیهی ترین خدمات مخابرات است که این شرکت از ارایه آن حتی در شهری مثل تهران نیز عاجز است .

    وی می گوید : در قرن فناوری اطلاعات ، به هیچ وجه زیبنده شرکت مخابرات نیست که شهروندان را در صف های طولانی دریافت خط تلفن ثابت منتظر نگه دارد.

    مشکل انتظار طولانی برای دریافت خط تلفن از مواردی است که همواره مورد انتقاد بسیاری از مسئولین قرار گرفته به طوریکه حتی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز از وضع موجود گلایه کرده و ارایه خدمات بهتر مخابرات به مردم را خواستارشدند.

    این همه اما تا کنون منجر به آن نشده است که شرکت مخابرات به این درخواستها پاسخ مناسبی بدهد و گویا با توجه به شرایط فعلی بعید به نظر میرسد که به زودی دولت با مخابرات بر سر این مشکل به یک راه حل نهایی برسد.

    منبع : عصر ایران

  4. یک نفر می گوید

    واقعا حرف دل ما را زدین. تو رو خدا ما را از دست این مدیران عتیقه نجات دهید.
    شماببینید ما یک معاونت در مخابرات ایران داریم به نام معاونت تجاری با کلی پرسنل و در استان تهران یک معاونت تجاری که آقای کاظمی مدیرش هستن با دو تا اداره کل و کلی پرسنل. واقعا واقعا اینها خروجی کارشون چی هستش؟ چه بازاریابی برای شرکت انجام دادن جز این که پاداش های کلان میگیرن.
    شما ببیند شرکت ایرانسل با پرسنل کم و مدیران کاربلد و لایق و مشاوران خوبی که داره و این همه به لحاظ پرسنل و چارت سازمانی عریض و طویل نیست چه طرح های قشنگی برای افزایش درآمد گذاشته.
    یک نمونه بگم الان اینترنت 4g گذاشته شما 60 گیگ شش ماهه میگیرین و فقط 60 هزارتومن پرداخت میکنید تازه با چه سرعتی با سرعت 12 مگ یعنی به راحتی میتونید با اینترنت فیلم آن لاین ببینید.
    حالا شرکت مخابرات با این چارت عریض و طویلی که گفتم در معاونت تجاری داره چه طرح هایی برای افزایش درآمد مثل این شرکت ها داره. بگید که ما هم بدونیم

    1. ضیا می گوید

      واقعا مدیران جدید ارشد مخابرات کمی توجه به این کامنت های همکاران کنند این همه همکاران از معاونت تجاری در سرار استانها گلایه مند هستند چرا مدیران دست رودست گذاشتن وهیچ فکری نمیکنند بخدا قسم معاونت تجاری و زیر مجموعه آن در 80 ای 90 درصد استانها پوچ والکی هستن چرا دارید با دست خودتون شرکت وخودتون رو هلاک میکنید خدا شاهده هیچ خروجی که ندارند بماند حتی در بعضی مواقع کارشکنی هایی هم علیه مخابرات دارند آقای دکتر سرائیان و هیئت مدیره محترم شمارو به خدا شمارو به مقدساتتون قسم یه فکری بحال این مجموعه بکنید ما که در استانها هستیم میدانیم ومیبینیم که اینها فقط یک صنف حول اطراف خود میگردن وبه قول دوستمون هیچچچچچچچچچچچچ خروجی ندارند . لااقل یه نظر خواهی کلی از سرتاسر استانه بگیرید

  5. قراردادی از محل طرح می گوید

    باسلام

    خیلی خوب بود. کاش این مطالب خوب را به هیئت مدیره محترم منعکس می نمودید.

نظرات بسته شده است.