مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- فقط افزودن هزینه تماس شهری کافی نیست.

[box]مخابرات ما – رسانه ها تبلیغ کرده اند که مخابرات 50 درصد گرانتر شده! اما واقعیت چیز دیگری است.[/box]

shoma-neveshte-eed-slide

[box]

علی بیغم:

درود بر عزیزان.البته باید اعلام نمود که پنجاه درصد تعرفه مکالمات داخل استان افزایش پیدا کرده است و نه کل تعرفه و درامد داخل استان که به حد رایگان در زمان همکدی کاهش پیدا کرده بود حال دقیقه ای ۱۵ ریال افزایش یافته و این در کل افزایش درامد انچنانی برای استان ها ضرر ده نخواهد داشت هفتاد درصد درامد داخله ازکارتخوان ها می باشد که در زمان همکدی از هر کارت ۸تومان به حدود پنج ریال کاهش یافت و با این تعرفه هم تغییری نخواهد کرد.و تیتر هر پالس ۵۰ درصد گرانتر شد کاملا اشتباه و گمراه کننده می باشد.

[/box]

612730cookie-checkشما نوشته اید- فقط افزودن هزینه تماس شهری کافی نیست.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. حسین می گوید

    حتما با این وضع مردم فهر کرده از تلفن ثابت دیگر با همان موبایل و اینترنت و… ارتباط برقرار خواهند کرد واین فقط استرسی بود هم به مردم و بدتر به مخا برات و دست اویزی برای رسانه ها تا مخا برات را محکوم کنند که حالا با این درامد چرا خدمات خوب نمی دهد

  2. ناشناس می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم- یه سوال داشتم اینکه با افزایش هزینه تماس واحتمالا آبونمان وحق سیم امکان پرداخت تفاوت رفاهیات گذشته(پرداخت نشده حدود 000/000/130 ریال)وجود دارد وچطوری پیگیری کنیم.ممنون میشم راهنمائی کنید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      برای مخابرات این قضیه تمام شده است.پرداختی وجود ندارد.چه پولی باشد چه نباشد

  3. ناشناس می گوید

    باسلام افزایش دهان پرکن پالس شاید صدقه ای بیش نباشد…. از صددرصد مکالمات فقط سی درصد مکالمه باتلفن ثابت است که از این سی درصد 9 درصد مکالمه شهری است و21 درصد مکالمه بین شهری است. حالا افزایش 50 درصد چه سودی دارد…..بهترین راهکار نپذیرفتن چنین شرایطی است.

نظرات بسته شده است.