خبر حقوقي- حوزه ستادي خدمات اول هنوز حقوق نگرفته.
مخابرات ما – خبر داشتيم كه با وجود گذشت 15 روز از ماه جديد در حوزه ستادي خدمات اول ، هنوز حقوق خرداد ما پرداخت نشده است.
وقتي با مديران خدمات اول حرف ميزني همه اش جوش كاركنان خدمات اول در استانها را ميزنند.بهمين دليل گاهي خودشان را ، و كاركنان ستادي خودشان را فراموش مي كنند.
البته اشكال از ما هم هست كه گمان ميكرديم حوزه هاي ستادي هرگز مشكل ندارند.اما اين كامنت …:
[box] خدمات اولي…
با عرض سلام وخسته نباشی و قبولی طاعات وعبادات،وتبریک عید سعید فطر خدمت سردبیر محترم
میخواستم از سردبیر محترم بپرسم حقوق خرداد ماه پرسنل دفتری نمایندگان استان شرکت خدمات اول کی پرداخت میشه ، اخه امروز ۱۵ تیر ماه هنوز خبری از حقوق خرداد ماه نیست،میخواستم از شما دوست عزیز خواهش کنم پیگیری کنین ،ایشالله کی حقوق پرداخت میشه؟؟با تشکر[/box]
بله حقيقت دارد.
براي اينكه خدمات اول بتواند بخش بيشتري از كاركنان استاني را پوشش بدهد تمام موجودي خودش را هم به استانها اختصاص داده است.استانهايي كه پول كمتري داشته اند ولي مي خواسته اند به همه حقوق داده شود!
استانهايي كه از خدمات اول خواسته اند كسري پولشان را جور كنند تا يكي دو روزه به آنان برگردانند …. اما وقتي ماشين شان از پل گذشته دست خدمات اول را خالي گذاشته اند …. تعداد اينها كم نبوده است.
لذا حقوق كاركنان دفتري و حوزه ستادي خدمات اول تا امروز بخاطر بدقولي برخي استانها پرداخت نشده است.
پس از اين كامنت با خدمات اولي ها صحبت كردم.
قرار شد ، اسامي مديران و برخي پرداخت ها را از ليست خارج كنند تا بشود قبل از عيد حقوق حوزه ستادي را پرداخت كرد.
بدون تعارف در حوزه مالي خدمات اول، افراد را ، بسيار معتقد تر از مخابرات خودمان و شركتهاي وابسته به مخابرات ديدم.ميدانيد كه من بعنوان سردبير اين سايت با كسي تعارف ندرام
اميدوارم حقوق ستادي هاي خدمات اول نيز امروز پرداخت شود.
باز هم خبر خواهم گرفت تا اين امر انشاءالله شدني شود.
در پاسخ كامنت فوق از حوزه ستادي خدمات اول عذرخواهي كرده ام كه واقعا بقدر كاركنان استانها به كارشان اولويت نداده ام.اما جبران ميشود انشاءالله
با سلام خدمت سردبیر محترم
امروز 12 مرداد ماه 95 خبری از حقوق تیر ماه 95 پرسنل ستادی نمایندگان استان ها شرکت خدمات اول نیست ،آخه ما چقدر بدبختیم،دیگه خسته شدم از زندگی کردن ،،مگه ما دل نداریم حقوقمون سر وقت بگیرم از ساعت 7 صبح تا 4بعدازظهر میایم برای دنبال یه لقمه نون حلال،اما دریغ از ………….آقای سردبیر محترم خواهش میکنم پیگیری کنین ببینین کی حقوق تیر ماه 95 پرسنل ستادی استانهای شرکت خدمات اول پرداخت میشه،
با تشکر خسته از زندگی
سلام به سر دبیر سایت مخابرات ما
خوشحالم که بلاخره از اصفهان هم صدای ما به گوش شما رسید اگر چه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اصفهانی می باشد ولی به ظاهرا از اوضاع نیروی انسانی اصفهان بی خبر می باشند.
سردبیر محترم ای کاش می توانستی به اصفهان سفری کنی و نماینده ۲۰۰۰ نیروی شرکتی و قرار دادی باشی که ببینی چگونه در خوف و رجا و تهدید و اخراج و ارعاب با قرار دادهای یکماه یکماه و یا بدون قرارداد و به صورت حجمی و یا ساعت کاری در حال کار کردن هستند
بله در شرکت مخابرات ما جایی هست به نام اصفهان جایی که مدیریت ارشد به جای حمایت از نیروی انسانی حواله به اداره کار می دهد این نه مخصوص حال که چندین سال است به همین منوال گذشته است.
برای من جای شگفتی و تعجب بود که شاید تا کنون کسی از اصفهان برای این قضیه صحبت و یا حرکتی نمی کند و شاید صلاح به انتشار آن در سایت شما نبود که الحمدالله با چشم باز دیدم که ظاهرا آنقدرمشکلات نیروهای انسانی و شرکتی زیاد شده که تنها به مرجع و منبعی که صدایشان را منعکس می کنند دست یاری دراز نموده اند و احسنت به شما که الحق و الانصاف به خوبی عمل نمودید و رسالت خود راایفا کردید
حال باید دید مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران چه تصمیمی در این خصوص می گیرند؟؟
آقای دکتر سراییان نیروی انسانی مهمترین سرمایه شرکت مخابرات است اگر به روز مره گی و استرس دچار شد شاهد افت و تنزل خدمات شرکت و در نتیجه از نارضایتی مشتریان می گردیم به سلامتی در این ۲ ماه هر آنچه که از آنالیز و تحلیل قرار بوده به دست آورده اید انصافا تکلیف نیروی انسانی رسمی و قراردادی و شرکتی و حجمی و ساعت کاری و اداره کاری و دور کار و …. که در اصفهان مد شده است را روشن فرمایید
کجای دنیا شما سراغ دارید که به کارمند بگویند از ۱۰ تا ۲ بیا بعد از ۶ تا ۱۰ شب هم مجدد بیا با قرار داد ۳۰ روزه ( ۹۹۹۰ اصفهان) و حال اینکه نه قرار داد داشته باشند و نه بیمه حرف و اعتراض هم مساوی با اخراج
کجای دنیا پاسخگویی به مشتری تابع یک زمان خاص هست کمترش جریمه بیشترش جریمه ( امور مشترکین مراکز) و حقوق پرداختی بر اساس مشتری حضوری باشد.
کجای دنیا تعداد پاسخ به مشتری مبنای جریمه و پاداش می باشد.
مشتری در همه جای دنیا حرف اول و آخر است یک مشتری ممکن است ۱۰ دقیقه و یک مشتری ممکن است ۵ دقیقه زمان پاسخگویی نیاز داشته باشد و متاسفانه در قرارداد جوری عمل می شود که در دو حالت جریمه شامل حال پاسخگو می گردد.
سر دبیر عزیز خواهشمند است یک سفر به اصفهان تشریف بیاورید و با چشم خود در مراکز مشتریان نحوه خدمات رسانی کارکنان و افسردگی آنها و نارضایتی مشتریان را مشاهده فرمایید.
تا اگر احیانا آقای دکتر سراییان نمی توانند به علت مشغله زیاد حضوری در شهر خودشان این مسایل را مشاهده فرمایند شما تصویر گریی باشید که واقعیت را آنطور که هست منعکس فرمایید.
آقای دکتر سراییان لطفا سایت مخابرات ما را از خودتان بدانید تا کارکنان بتوانند به راحتی به شما از طریق این سایت دسترسی داشته باشند و اخبار را آنطور که هست به نظر شما برسانند.
با تشکر و قدر دانی از سر دبیر و همه همکارانی که در این سایت زحمت فراوان می کشند
اجرتان با خدا
دوست خوب من
ما بارها عرض كرده ايم
نمايانگر تصويري هستيم كه خو د شما تصوير مي كنيد و مي نويسيد.
ما از خودمان نه حرفي داريم و نه صحبتي.
ما در جايي خبرنگار نداريم كه در احوال همه جستجو كنيم.
لذا اگر مايل به نقل مشكلات خود هستيد بايد براي مخابرات ما بنويسيد.وگرنه ما ا زچه خبر داريم.
چند سالي هيچ خبري از اصفهان نرسيد.ما هم وقتي ديديم هيچ مشكلي نداريد ، خب … مگر مي توانيم مشكل بسازيم؟
بخاطر بسپاريد : ما فضايي فراهم كرده ايم كه صادقانه همه حرفهاي شما را منتشر ميكنم در حد توان خودمان.
سلام و عرض ادب
ظاهرا وضعیت حقوقی در شرکت و ستاد خوب است که ۱۵ روز تاخیر را اعتراض می کنند اگر یک سری تشریف بیاوریداصفهان متوجه خواهید شد که کارکنان شرکت ….. هنوز عیدی وسنوات و تسویه سال ۹۴ را طلبکار هستند و آنقدر شرکت ….. بد حسابی کرده که الان اداره کار شکایت نموده ایم ولی جالبه که این شرکت آدرس دقیقی ندارد این شرکت به مدیریت خانم ” ر” می باشد و هر آنچه که به مدیریت ارشد شرکت شکایت نمودیم فرمودند ما با مسایل نیروهای شرکتی کاری نداریم شما می دانید و پیمانکار
سر دبیر عزیز به راستی ما کجا صدایمان را به گوش آقای سراییان برسانیم و بگویم دست مریزاد دکتر!!!!!
از دولتی سر شما فعلا کسی به داد ما نمی رسد و شما هم که ظاهرا با مسایل و مشکلات ما کاری ندارید
کاش برنامه هایتان برای مسایل نیروی انسانی و شرکتی شفاف می نمودید تا حداقل متوجه می شدیم که باید چه کنیم
۲ ماه است که شما سکان هدایت مخابرات را به عهده گرفتید یعنی ۶۰ روز اما دریغ از یک تغییر در وضعیت بهبود نیروهای شرکتی
سر دبیر عزیز لطفا شما صدای ما باشید و درد و رنج ما را به گوش مدیر عامل برسانید باشد که بعدا نگوید کسی به من نگفت یا من بی خبر بودم
متشکر و سپاسگزار
دوست خوبم
اینها جزو شرکت خدمات اول هستن و اینجا 15 روز تاخیر مسئله کوچکی نیست
و این , همه , از تلاش کارکنان این شرکت در استانهاست که کوچکترین موضوع رو خبر میدن و مدیران شرکت خدمات اول که واقعا نسبت به خیزهای ما واکنش نشون میدن
پیمانکاران محلی هر چه خواسته اند کرده اند
و متاسفانه کارکنان استانی هم به ما خبر ندادن تا رسانه ای بشه