مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

محض یادآوری- جناب مهندس صیدی! نتیجه کار شما چه بود؟

[box]مخابرات ما- چندی قبل مدیر عامل مخابرات ایران ماموریت ویژه ای به مهندس صیدی داد!![/box]

400-bamodiran-3

مخابرات ما- چندی قبل در خبرها داشتیم که از سوی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران, مهندس صیدی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران مامور بررسی تمام جوانب شکایت های شاکیان پرونده رفاهیات کارکنان شد!

فقط باید پرسید:

آقای مهندس نتیجه چه بود؟

seidi

622350cookie-checkمحض یادآوری- جناب مهندس صیدی! نتیجه کار شما چه بود؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. مشهدي می گوید

    مديريت محترم عامل مخابرات ايران جناب آقاي سرائيان
    سلام ، ببخشيد كه ما كاركنان برايمان اين امكان نيست كه بتوانيم با تماس تلفني انتصاب جديدتان را تبريك عرض كنيم ، علي اي حال با اينكه نمي دانيم اين دلنوشته به استحضار جنابعالي خواهد رسيد يا خير اما در همين جا هم اين انتصاب را به شما و ساير همكارانتان در هيئت مديره مخابرات ايران تبريك عرض مي كنيم و اميدواريم منشاء خير و منبع عزت براي كاركنان و شركت باشيد . جناب سرائيان ما در خراسان رضوي اين افتخار را داشته ايم كه در سالهاي گذشته مديرعاملي با كياست و مدبر همچون خود جنابعالي را داشته باشيم . اصلا قصد مدح و مجاز ندارم ، جنابعالي و ساير همكاران خوب بخاطر مي آورند كه در زمان مديريت جنابعالي بر اين استان از لحاظ فني ، اداري و مالي اگر مقام اول و دوم كشور را نداشتيم مقام سومي را حتما مي داشتيم . در همان زمان اگرخاطر حضرتعالي باشد ، بيشترين پيشنهادات در نظام پيشنهادات مخابرات مربوط به اين استان بود ، كمترين زمان رفع خرابي و بيشترين درآمدزايي رقم مي خورد ، بچه هاي مخابرات اين استان با عشق نيمي از ساعت بيداري خود را در اداره و نيمي را در منزل سپري ميكردند . گويي اداره هم نيمي از ارزشهاي زندگيشان را تشكيل مي داد . با همين عشق و تصور وارد بخش خصوصي شديم ، گفتيم شايد بهتر هم بشود ! اين داستان ديروزمان بود و امروز در مخابرات خراسان رضوي نه پيشكسوتان و نه شاغلين تصورديروز را ندارند ! اعتماد و اشياق رنگ باخته ! مدتهاست حتي حقوق همكاران به موقع پرداخت نمي شود ! آنچه در تهران پرداخت ميشود در اين جا نيست ! روند انجام كارها آنچنان كه بايد نيست ! مشاوران خوبي نداريم ! جناب سرائيان وقتي هيئت مديره تغيير كرد و وقتي وزير محترم بهبود معبشت كاركنان مخابرات را متذكر شد ، اميدوار شديم ! به مديريت جديد اميدوار شديم ! سه ماه مي گذرد ، لطفا اجازه ندهيد اميدها ، نااميد شوند ! يك حرفي ، يك دلگرمي كه در منابع انساني هم شما عزيزان برنامه بهبود داريد بگوئيد ! شما هم مثل ما كارمند قديم مخابرات بوده ايد و با پول و سهام مخابراتي نشده ايد ! مي شود در كنار حفظ منافع سهامداران به معيشت و مطالبات كاركنان هم نگاه موثر داشت ! منتظر اين نگاهيم ! آنچه از قوانين مانده داريم را منتظر انجاميم ! آنچه از دست داده ايم منتظر فرجاميم !
    مديرعامل محترم امروز جايگاهي در انتهاي مراتب در خراسان رضوي مانده است ! حتي معاون مالي شما در تهران كه عضو هيئت مديره مخابرات خراسان رضوي است ، نتوانسته كار خاصي را انجام دهد ، اين چيزي است كه ما مي بينيم ! قضاوت غلط يا درست آدمها بر اساس ديدهاشان است . مشكلات بازنشستگان ، قوانين مغفول همچون محاسبه ايثارگري نظام ، تغيير بيمه ها ، مطالبات را يكبار و شفاف با يك بخشنامه بگوئيد كه آري يا خير ! باوركنيد ثواب دارد كه تكليف اين جماعت اميدوار با مخابرات روشن شود . شفافيت خوب است جناب سرائيان ، لطفا دستونر شفافيت بدهيد . يا علي مدد

  2. ترشيز كهن می گوید

    باسلام: آقاي مهندس صيدي تاحالا درگير شهران بودندچون درحوزه مديريت اصليشان بوده فرصتي پيدا كنند انشاا… براي رفاهيات همكاران هم …؟اميدواريم پاسخي به همكاران خودشان بدهند تالبخند برلبانشان بنشيند%

  3. habibollah می گوید

    سلام
    دوستان ،منطق اقتصادی به ما می گوید حتما با واریز مبلغ حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت کنیم.چرا؟
    در نظرسنجی سایت مخابرات ایران دیدم نزدیک 70 درصد همکاران که سهام ترجیحی دارند در افزایش سرمایه شرکت می کنند در این نوشتار سعی می کنم با عدد و رقم و یک منطق اقتصادی اگر دوستانی حتی گواهی حق تقدم را جهت عدم شرکت در افزایش سرمایه امضا کرده و ارسال نموده اند قانع کنم با تماس با امور سهام و یا راههای مشابه ان را کان لم یکن کرده و حتما تا قبل از ظهر 15 مرداد 95 مبلغ حق تقدم را به همراه شناسه واریزی در فیش بانکی ثبت کرده و به امور سهام ارسال کنند .دقت داشته باشید قانون در این مورد هیچگونه تاخیری را قبول نمی کند مگر اینکه خود شرکت مخابرات در اگهی مهلت حق تقدم را تمدید کند.
    اگر چه همکاران تعداد متفاوت سهام ترجیحی دارند اما من برای 50 هزار سهم محاسبه می کنم دوستان با اختلاف جزیی اعداد محاسبه شده را برای تعداد سهام خودشان می توانند محاسبه کنند .
    همه می دانیم سهام واگذار شده به ما میانگین قیمت اسمی سهم و قیمت عرضه اولیه مخابرات می باشد یعنی قیمت اسمی 100 تومان و قیمت عرضه اولیه 150 که میانگین ان می شود 125 تومان و چون 10 ساله تقسیط شده از سود سهام 12.5 تومان سالانه کسر می گردد به عبارتی 8 سال قسط پرداخت کرده ایم و دو سال دیگر مانده برای هر سهم ما 25 تومان دیگر قسط داریم برای 50 هزار سهم می شود 1250000 تومان .
    چندین سال قبل سال 90 یا 91 قیمت سهام مخابرات به 400 تومان و حتی تا 428 تومان هم رفته بود بنده به هر دری زدم از مخابرات و سازمان خصوصی سازی نتوانستم با تهاتر اقساط سهامم را ازاد کنم این مطلب را نوشتم که آب پاکی را روی دست همه همکاران بریزم که تا زمانی که در روی همین پاشنه می چرخد سند سهام به دست ما نمی رسد البته حداقل دو سال دیگر اینگونه است از طرفی چون سهام اصلی ما در رهن خصوصی سازی هست اگر در افزایش سرمایه هم شرکت نکنیم پول حق تقدم های ما می رود به حساب بدهی اقساط . این مطلب در همان گواهی های حق تقدم هم امده است .
    حال می روم به سراغ افزایش سرمایه .
    در مورد افزایش سرمایه گفتنی ها بسیار است اما از این جای کار به بعد اینگونه هست که برای همین 50000 سهم که فرض بنده می باشد نزدیک 21 درصد از محل اورده نقدی لحاظ می شود که تعداد 10500 سهم می شود و مقدار یک میلیون و 50 هزار تومان تا قبل از 15 مرداد باید واریز شود در این صورت سال اینده این تعداد سهام به پرتفوی شما اضافه می شود . افزایش تعرفه به همراه افزایش قیمت خطوط و همچنین طرحهای احتمالی بازنشستگی باعث تعدیل مثبت سود مخابرات خواهد شد بنده با همین سود فعلی تقسیم سود مخابرات یرای دو سال اینده را حداقل 40 تومان هر سال پیش بینی می کنم یعنی اگر شما مبلغ فوق را واریز کنید مثلا در مجمع سال اینده 420 هزارتومان از سرمایه گذاری شما بر می گردد و تا دوسال اینده حداقل 840 هزار تومان بعلاوه شما 10500حق تقدم واریز شده دارید که به سهم تبدیل شده و اگر چه قیمت دو سال اینده بیشتر از قیمتهای فعلی هر سهم مخابرات 200 تومان می باشد با حساب همین سهم 200 تومان از محل قیمت سهم برای 10500 سهم دو میلیون و 100 هزار تومان بعلاوه 840 هزارتومان سود دست شما را می گیرد البته 1050000 تومان حق تقدم واریز کرده اید از ان کم کنیم می شود1890000 تومان خالص.
    شما با اوقات تلخی از وضع زمانه و بی مهری ها در افزایش سرمایه شرکت نمی کنید.چه اتفاقی می افتد ؟
    قیمت حق تقدم در این روزها حدود 100 تومان هست و شما 10500 حق تقدم دارید اما مخابرات باید انها را بفروشد . پروسه فروش به این شکل است که پس از 15 مردادبه مدت چند ماه شرکت حساب می کند ببیند چه تعداد سهم بابت حق تقدم مبلغ واریز نکرده اند 45 میلیار سهم بوده که نزدیک 10 میلیارد حق تقدم می شود البته اعتماد مبین و دولت و سهام عدالت همان پارسال سود خود را نگرفته اند و مشکلی ندارند شما هستید و دیگر سهامداران خرد که نزدیک یک میلیارد حق تقدم می شود .چند ماه طول می کشد تا قبل از مجمع سال اینده فرصت هست لیکن فرض می کنیم ابا ن یا اذر امسال باشد .
    شرکت اگهی می کند که مدت یک هفته تعدادی حق تقدم به فروش می رسد اگر در بازار فروش نرفت در دقایق پایانی روز هفتم سهامدار عمده متعهد هست طبق قانون تمام حق تقدمهای فروش نرفته را بخرد.
    فرض من همین آبان ماه می باشد انتخابات ریاست جمهوری امریکا و خوش رقصی کاندیداها برای اسراییل و پاره کردن برجام و داستانهای از این قبیل اگر چه تمام از نظر سیاسی بلوف می باشد اما سرمایه ترسوست و حق تقدم شما کجاست در بازار سرمایه .حتی با فاصله دیر تر نیز در اردیبهشت سال اینده هم خودمان انتخابات داریم و دوباره چالشهای از نوع بازار . بهرحال در ان یک هفته چه اتفاقی می افتد قیمت حق تقدم کاهش می یابد و اگر خریدار پاپس کشید سهامدار عمده که ممکن است مجبور شود میلیونها حق تقدم را بخرد هر یک ریال قیمت کمتر باشد منتفع می شود ممکن است حق تقدمی که الان تا 105 تومان هست تا نزدیک 90 و شاید کمتر افت کند . در اینجا من صرفا چالشها را لحاظ کردم ولی برای شما همان 100 تومان را در نظر می گیرم.
    شرکت مبلغ یک میلیون و 50 هزارتومان برای شما حق تقدم فروخته البته کمی بیش ازیک درصد هم کارمزد فروش و مالیات از ان کسر می کند .
    گفته اند می بریم به حساب اقساط شما در خصوصی سازی .ایا بدهی شما تسویه می شود که سند بدهند نه چون بالا حساب کردیم بدهی قسط برای دو سال شد 1250000 تومان . اگر یک ریال هم بدهی داشته باشی سند ازاد نمی شود مثل مثلا بدهی وام مسکن که در رهن باشد.سوال جالب تر ایا مخابرات اصولا بلافاصله مبلغ را به خصوصی سازی می دهد بنده هم مدیر باشم این کار را نمی کردم قسط را جلو جلو پرداخت کنم زهی خیال باطل .
    پس پول حق تقدم کجا رفت انشا اله سال اینده که سود 50000 سهم را می دهند دیگر بابت اقساط 12.5تومان کم نمی کنند برای 50000سهم می شود 625000 تومان و سال بعد ان نیز 425000 تومان به شما می دهند .
    حالا یا 1050000 تومان واریز کنید و دو سال دیگر محاسبات قسمت اول را داشته باشید و یا 1050000 هزارتومان حق تقدم را طی دو سال قسطی دریافت کنید حق تقدم داستان جالبی هست و در مخابرات جالبتر.شرمنده دوستان فعلا در این موضوع حق تقدم این اطلاع رسانی البته بر اساس تحلیل وضع موجود و پیش بینی اینده تنهاکمکی بود که می توانستم انجام دهم گفتنی ها زیاد هست متاسفانه چون می خواستم برای همه قابل فهم باشد طولانی شد در پایان از اقای سردبیرهم بابت مطالعه متن تشکر می کنم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم که وقت گذاشتید
      توی سایت میذارم تا دوستان با دقت بیشتری بخوانند.

  4. م می گوید

    شکایت ها باید از محدوده حل اختلاف بیرون کشیده بشه و به دیوان عدالت برسه راه طولانیه ولی نتیجه میده.

  5. همکار می گوید

    سلام

    سالی که نیکو است از تابستانش پیداست بها رکه تمام شد راستی هیئت مدیره قبلی هر 4شنبه یک

    جلسه میگذاشت یعنی آن جلسات علکی بود بعضا خبرهای هم میشد

  6. یک نفر می گوید

    چهار ماه از سال 95 داره تمام میشه. یاد حرف مدیرعامل آقای دکتر سرائیان می افتم. سال طلائی مخابرات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  7. امید می گوید

    با سلام
    احتمالا ایشان مامور شده اند راه های فرار را شناسایی کرده و از صدور احکام احتمالی بر له کارکنان جلوگیری نمایند و الا مامور شدن به کاری که اصولا خودشان مایل به ان کار یعنی پرداخت تفاوت رفاهیات نیستند محلی از اعراب ندارد اصلا مامور شده که چه بشود؟
    اگر میخواستند بدهند که محمل قانونی ان فراهم بود و براحتی می توانستند پرداخت کنند و مشکل قانونی در پرداخت نداشتند و اتفاقا مشکل قانونی در عدم پرداخت ان دارند که این همه احکام متناقض در مورد ان صادر میشود معلومه که فکری پشت سر این قضیه است و مشکوک بنظر می رسد
    و الا مطمئن باشید اینها خیلی به فکر کارکنان و رضایت انها نیستند که بخواهند حق زمین مانده ای را به حق دار برسانند

    1. یک نفر می گوید

      پس چی فکر کردین؟ اگر میخواستن بدهند که نیاز به انتصاب ایشان نبود که

  8. ناشناس می گوید

    سلام
    والا بر اساس حکمی که دیدم تعدادی از کارکنان شاغل شکایت کردن و مبلغ بالای 8 میلیون تومان تفاوت. رفاهیات از سال 91 تا 94برایشان حکم صادر شده
    درصورتی که من و امثال من که شکایت نکردیم خیلی خیلی کمتر از این مبلغ را گرفتیم اونم بصورت قسطی و خرد خرد

نظرات بسته شده است.