مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

این مزد رتبه چیست که چهار سال علي الحساب پرداخت شده؟!

[box]مخابرات ما – امروز یکی از دوستان به مورد جالبی اشاره کرد که موضوع بررسی ما شد.سالهاست  مزد رتبه در فیش حقوقی علی الحساب است.[/box]

 

مخابرات ما – به فیش حقوقی ماه گذشته نگاه کردم.دیدم مورد «مزد رنبه» بصورت علی الحساب محاسبه شده است.تمام فیش های حقوقی سال 1395 همین شکل را داشتند.در همه آنها مزد رتبه علی الحساب بود.

احتمال داشت که در سال جدید هنوز مزد رتبه تازه نشده باشد.

بنابراین به بررسی فیش های سال 1394 پرداختم.در همه 12 ماه , مزد رتبه علی الحساب محاسبه شده بود!

موضوع تازه داشت برایم جالب می شد.به بررسی بیشتری پرداختم.در بانک اطلاعاتی ما از اواسط سال 1392 فیش ها ثبت شده و قابل بازیابی است.جالب اینکه از سال 1392 تا امروز , همه ماهه وهر ساله مزد رتبه علی الحساب بوده است.

به عکس زیر نگاه کنید!

بر اساس اين مدارك، 4 سال است كه مزد رتبه بصورت علي الحساب پرداخت ميشود! قبل از آن هم حتما علی الحساب بوده است ولی ما مدرکی از آن نداریم!.

 

 

rotbe-alalhesab

 

این مزد رتبه چه مشکلی دارد که در طی حداقل 4 سال گذشته امکان محاسبه قطعی را از مدیران مالی گرفته است؟

حالا اجازه بدهید سوالی مهم تر مطرح کنیم!

براي بازنشسته ها این علی الحساب چگونه به قطعیت رسیده  و تكليف آنان  چيست؟ به بیان دیگر وقتی کسی بازنشسته می شود چگونه حسابش روشن می شود؟

از دو حال خارج نیست! یا برای آنان قطعی و کامل محاسبه شده است که در آن صورت باید پرسید چرا این محاسبه را برای همه انجام نمی دهند؟

شکل دوم آن این است که اصلا به روی مبارکشان  هم نیاورده اند و باز نشستگان بدون محاسبه حق واقعی خود دنبا ل کارشان رفته اند!

 

623500cookie-checkاین مزد رتبه چیست که چهار سال علي الحساب پرداخت شده؟!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
5 نظرات
  1. مجید می گوید

    اینکه مزد رتبه چیست هرچی جستجو کردم جوابی پیدا نکردم اما این مطلب شاید کمک کنه:

    6- به ازاء هر 4 سال و یا 3 سال (در صورت تائید مدیریت) تجریه کاری در یک شغل ، کارگر یک رتبه در شغل مورد نظر ارتقاء می یاید . در صورتیکه کارگر مشکل انظباطی داشته باشد نهایتا 1 سال می توان اعطاء رتبه را به تاخیر انداخت .

    اینطور میشه نتیجه گرفت که هر ۴ سال یک رتبه به همکاران تعلق میگیره. مثلا رتبه قبلی برای من شهریور ۹۳ اعمال شده پس باید شهریور ۹۷ رتبه بعدی داده بشه ولی حالا اینکه مبلغ ناشی از ارتقاء رتبه چه جور حساب میشه سوالهای!

  2. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام
    نوبخت افزود: بر اساس بررسی های سازمان بازرسی کل کشور تعداد معدودی از مدیران دولتی از این حقوق و مزایا استفاده کرده اند و بیشتر افرادی که این حقوقها را دریافت کرده اند مربوط به بخش خصولتی یعنی بنگاه های اقتصادی مرتبط و غیرمرتبط با دولت هستند.

  3. ناشناس می گوید

    در خوزستان هم بهروری را دادن ولی 5روز

  4. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام
    نماینده تهران در مجلس گفت: «آماری وجود دارد که حدود سه هزار فیش بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان وجود دارد که قانونی نیست، البته ۳۰۰ فیش هم بالای ۵۰ میلیون تومان داریم که پوشش قانونی ندارد».

  5. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام

    بر اساس بررسی انجام یافته تاکنون وضعیت حقوق پرداختی هیچ شرکتی به اندازه مخابرات نامشخص
    و مبهم نبوده است . مدیران عالی رتبه شرکت تاکنون هیچ قدمی در این مورد برنداشته اند . قابل توجه
    وزیر محترم کار! چرا به داد کارکنان مخابرات نمی رسید !

نظرات بسته شده است.