مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

امروز سوم مرداد, رسمی های همدان در انتظار حقوق!

[box]مخابرات ما- هنوز همکاران همدانی حقوق نگرفته اند. [/box]

 

مخابرات ما (خبر خوانندگان)- انتشار این خبر را مدتی تاخیر انداختیم در حالی که دو سه روزی  است این کامنتها برای ما میرسد:

[box]سردبیرجان لطفا یه کاری بکنین امروز هم تموم شد ولی هنوز به رسمی ها حقوق ندادن، همدان انگار هیچی نیست، اخه وقتی حقوق نیست چرا به قسمت مالی اونقدر پاداش های کلان می دهید، دیگه پولی برامون نمونده  [/box]

این حق طبیعی کارکنان است که بتوانند روی حقوق خود در ابتدای ماه حساب کنند اما راستش را بخواهید باور آن برای همدان کمی سخت بود.احتمالا مشکلی ناخواسته پیش آمده است که اگر به کارکنان اطلاعات کافی داده شود روزهای دشوار هم ساده تر خواهد شد.

و البته در چنین روزهایی همه بخش ها بطور یکسان شاهد برخورداری یا عدم برخورداری باشند.منتظر خبر همدانی ها هستیم.

[box]

همدانی عصبانی

سردبیر جان هنوز حقوق بهمون ندادن !

(یکی نیست بگه) شما که پاداش بستن حساب ها را دادین ، پس الان بگین چه جساب هایی را بستین ، شرکتی که حسابش را جمع و جور بکنه، در دادن حقوق ماه کارمندانش می مونه؟

[/box]

دیگری نوشته:

[box]

همدانی

در استان همدان ماه خرداد، برای رئیس های قسمت مالی پاداش بستن حساب واریز شد، پاداش های میلیونی به این اقایان دادند، حالا سوال من این هست شرکتی که به مدیرانش پاداش های ان چنانی می دهد، چطور هست که نمی تواند حقوق کارمندانش را بدهد؟
سردبیر عزیز شما می تونید به این سوال جواب بدهید؟؟؟ یه عالمه پاداش از بالا تا پایین مدیریت مالی تقسیم کردند آبا این بود پاداش بستن حساب ها؟؟؟

[/box]

 

 

 

 

625650cookie-checkامروز سوم مرداد, رسمی های همدان در انتظار حقوق!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
28 نظرات
  1. همکار می گوید

    حقوق اعضاء هیئت مدیره ومدیر عامل استان ها از مرکز واریز می شه!معاونین ومدیران کل هم که انقدر پاداش وحقوق دارن که یکماه که چه عرض کنم ده ماه هم حقوق ندهند اخر ماه می توانند بروند اروپا!دزد حاضر! بز حاضر! اما از اون هم بدتر پاداشهائی است که مخفیانه ومحرمانه به حسابها واریز می شه!به بهونه ! یه وام! چندین ده نفر پاداش پنهانی می گیرن.!خاک بر سر ما با این انسانیت مان!

  2. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز گیلان امروز5 است حقوق نداده البته نیروی های شرکتی وراننده ها استیجاری دریافت نموده اند ولی رسمیها نگرفته اند فقط فیش دادند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      بر اساس خبرها فیش انشا الله مقدمه پرداخت است.
      فردا کارکنان حقوق خواهند گرفت و پس فردا مدیران و روسای ادارات.همونطوری که شما نوشتید در استان شما رسم خوب و جالبی هست که ابتدا کارگزاران , شرکتی ها, شسکامی ها, نیروهای خدمات خودرویی و… حقوق میگیرن
      بعدش کارکنان
      بعدش مدیران
      بعدش مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره
      حالا نوبت شماست

نظرات بسته شده است.