مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- این حرکت فوق العاده سرائیان!

[box]مخابرات ما-  یکی از اعضای سایت حضور سرائیان را بعنوان رئیس هیئت مدیره مخابرات تهران یک حرکت حساب شده میداند. [/box]

shoma-neveshte-eed-Lمخابرات ما- چندی قبل خبری داشتیم با این عنوان:

به بهانه حضور مدیر عامل مخابرات ایران در مراسم تهران

یکی از اعضای سایت در همین رابطه کامنت زیر را ارسال کرده است:

[box]

رسمی متعصب

به نظر من این حرکت فوق العاده است.مطمئن باشید دکتر سرائیان کم حرف و پرکاره.با اینکار عملا سکان کل مخابرات را از تهران در دست میگیره

.دوستان عزیز خوش بین و منتظر باشید.

خیلیها باید میزها رو بسپارن و برن.

ایشان مثل یک فرمانده نیروی هوائی،بجای فرماندهی از روی زمین ، سوارقویترین و مقدم ترین هواپیما شده.

با شناختی که من دارم هیچ حرکتی ایشان بی حساب و کتاب نیست.

[/box]

اما یکی از اعضای دیگر سایت شاید نظر ش کمی با قبلی متفاوت باشد اما چندان هم از آن دور نیست:

[box]

مهدی

با سلام

در گوشی بگم شاید هم خبرهای دیگه ای هست!
احتمالا قرار کل ساختار مخابرات ایران تغییر کنه!!
چطور از اینکه مدیر عامل مخابرات ایران به استان تهران رفته خیلی چیزها رو نشون میده!!!

[/box]

اینها همه نشانه درخواست تغییر است.

 

625940cookie-checkشما نوشته اید- این حرکت فوق العاده سرائیان!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    درمخابرات استان فارس زنان جایی برای احراز پست بالاترندارند و کررا شنیده میشود که ما با مدیریت زنان مخالفیم !!!!!چرا؟؟؟؟آنهم تعدادی که کارنامه عملکردشان موجود است .آیا این تحقیر به جماعت زنان کارمند آنهم در سازمانی که پاسخگوی نیاز ارتباطی یک جامعه ست وخود میبایست بیانگر حقوق مساوی زنان و مردان دروجه تولیدوخدمات باشدنیست ؟؟؟؟؟ درحال حاضر 22سال است که غیر از سه زن به هیچکس دیگری بهایی داد ه نشده وفقط نگران از دست رفتن پست آنان میباشند . درمخابرات امروز چیزی که اهمیت ندارد وهمگان به آن معترفند سواد دانش خلاقیت و مدیریت است . و شما مخابرات ایران عزیز با اختلافی که ازنظر مالی در ردیفهای شغلی ایجاد کردید باعث عمیق تر کردن این فاصله و رکود و بی انگیزگی شده اید . متهم اصلی شما هستید برادر .

  2. رسمی.آ غ می گوید

    با سلام خدمت همکاران محترم و سردبیر عزیز.با این ساختار و با این اوصاع احوال موجود و نگرانی و استرسی که بین همکاران و در سلسله وجود مخابرات ریشه دوانده کاری از پیش نخواهد برد. اقای سرایان عزیز و تیم مدیریتی و خط مشی گذار شرکت لازم است دست به چندین فقره بهبود در ساختار دست بزنند.
    ۱_ وضعیت بازنشستگی روشن و تبیین شود.۲_ ساختار سازمانی از نو بررسی بطوریکه هیج همکاری از این بابت صدمه ای نبیند چرا که اکثرا در آستانه بازنشستگی هستند و از این بابت بیشترین سود را صندوقها بازنشستگی خواهند برد و ضرر آن به مخابرات خواهد رسید.۳_ بخش خصوصی موجود که بیشترین هزینه را به مخابرات تحمیل می کنند اکثرا فاقد کارایی لازم هستند چون بیشترشان از روی روابط و بدون ضابطه و بدون تخصص در ادارات پرسه می زنند. یه سامان دهی اساسی می خواهد.هر چند در بین این عزیزان نیروهایی توانمندی نیز وجود دارد.۴_ برون سپاری کارها یه خانه تکانی اساسی میخواهد باید جلوی خیلی از آنها گرفته شود. ۵- رانت خواری و ویژه سالاری باید جای خود را به شایسته سالاری بدهد. و چیز مشکلی هم نیست در هر اداره نیروی سرآمد مشخص و برای همکاران که دارایی مقبولیت می باشند نیز براحتی قابل تشخیص است نیازی به علوم برجسته شناسایی نیست.فقط یه کمی همت و ایستادگی در جهت منافع شرکت و همکاران لازم است اجرا شود.

  3. ناشناس می گوید

    تامدیران
    نالایق مخابرات را تغییر ندهید اوضاع از این نابسامانتر خواهد شد . خواهش میکنم
    این مسئله را جدی بگیرید وحتی وجود روسای جوان که با سابقه کمتر و صرفا بلحاظ لابی
    شدید رئیس اداره شده اند، شدیدا کارکنان باسابقه چه مرد چه زن را بی انگیزه نموده
    است . جناب دکتر اگر برای خدا کار میکنید حتما به این مهم توجه کنید . چرا همه
    درتعارفند برکنار کنید ومطئمن باشید آنقدرخورده اند که دیگر …….

  4. کارمند دلسوز می گوید

    با سلام بنده کاملا با نظر این دو دوست مخالفم .با شناختی که از مخابرات استان تهران و خروجی هایی که هم اکنون دیده می شود استان تهران در انجام کارهای جاری خود نیز دچار مشکل می باشد و با کمبود نفرات فنی مواجه می باشد چگونه ممکن است که کار های مربوط به استانهای دیگر را نیز هدایت و راهبری کند از جمله کار های مربوط به طراحی شبکه ، مدیریت شبکه ، …. .و در ثانی دیدگاه همه کارشناسان استان تهران در محدوده همان استان بوده و و در حد کلان و کشوری فعالیتی نداشته اند همانگونه که در تمامی پروژه ها در تمامی استانها دیده می شود همه انها نسبت به شبکه و تکنولوژی موجود در استان خود طرح ارایه می دهند و شناختی نسبت به روشها و پروژه های دیگر استانها ندارتد. به همین خاطر حتما باید واحد هایی متشکل از افراد قوی در زمینه فنی و یا حتی نفرات شناخته شده بیرون از مخابرات در مخابرات ایران تشکیل و پس از طراحی با دید کشوری و بررسی شبکه ها و تکنولوژیهای موجود با همکاری کارشناسان زبده استانها ، طرحی کشوری داده شود.هم اکنون خیلی از پروژه هایی که مثلا در استان تهران قابل ارایه می باشد در استان اصفهان قابل پیاده سازی نیست و بر عکس.برای درک بهتر مسیله در حدود 12 سال پیش شرکتی در مخابرات به نام DCI وجود داشت که به صورت متمرکز عملیات طراحی و خرید در زمینه دیتا انجام می داد و توسط کارشناسان همین شرکت در استان تجهیزات نصب و تحویل استان می شد و به صورت متمرکز از طریق تیم مدیریت شیکه همین شرکت عملیات مونیتورینگ و رفع خرابی با کمک استانها انجام می پذیرفت و کارشناسان استانها نیز تمام انرژی خود را صرف نگهداری و بهینه سازی و اراه خدمات به مشترکین استان می نمودند و بهترین دوران شبکه دیتا نیز به نظر بنده همین دوران بود که مشترکین دولتی و خصوصی با کمترین تنش و مشکل سرویسهای خود را دریافت و استفاده می نمودند. ولی اکنون در هر استان سیاستهای مختلف تجاری و فنی پیاده و اجرا می شود و مشترکین سر در گم با روشهای مختلف سرویس خود را دریافت می کنند. در صورت تشکیل شرکتی مشابه (DCI (Data Dommunication Of Iran و با باز گذاشتن دست این شرکت در اجرای خدمات و برداشتن قوانیین همچنان دولتی مانده خرید و مناقصات که بتوانند هر چه سریع تر پس از تصمیم گیری خرید و اجرا را انجام دهند مشکلات زیادی از سر راه برداشته و مخابرات ایران سریعتر بازگشت مالی و سود خواهد داشت. و استان تهران نیز می تواند از انرژی و دانش کارشناسان خود برای ارایه بهتر سرویس های موجود و یا جدیدبه مشتریان خود بهره ببرد و گرنه با در گیر شدن انها با مشکلات و کارهای مربوط به استانها همین کیفیت نصفه و نیمه سرویسهای قابل ارایه دچار اسیب جدی خواهد شد. امیدوارم مدیران ارشد مخابرات با تفکر بیشتری دراین مورد تصمیم گیری نمایند.

    1. ص.ب می گوید

      مهندس خلیلی معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران با حکم دکتر سرائیان و با حفظ سمت سازمانی فعلی به سمت مدیر امور شبکه مرکز عملیات فنی و تجاری شرکت مخابرات ایران منصوب شد.
      به گزارش پیام تهران آنلاین دکتر سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این حکم خطاب به مهندس خلیلی آورده است:”امید است با استعانت از پروردگار متعال و با بهره گیری از تفکر راهبردی، برنامه ریزی هدفمند، سازماندهی هوشمندانه منابع و همفکری سایر همکاران، نسبت به انجام وظیفه و مسئولیت های محوله کوشش نموده و در مسیر تحقق چشم انداز، ماموریت و استراتژی های شرکت موفق و موید باشید

  5. رسمی متعصب می گوید

    با سلام خدمت خوانندگان ودست اندرکاران مخابرات ما.
    علت اینکه این اقدام به نظر بنده فوق العاده بود.ابن است که،اتفاقات چند ماه گذشته با هم مرتبط هستند
    1-سردبیر عزیز، اگر بخاطر داشته باشید زمانی که برای پست مدیر عاملی گمانه زنی میشد بنده عرض کردم آقای سرائیان شانس اول است چرا؟چونکه اواخر سال 94 ایشان همسفر وزیر به فرانسه و ایتالیا بودند.
    2-اتفاق عجیب در انتخاب رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس هیئت مدیره.معاون وزیر نماینده اعتماد مبین میشود.و مدیر عامل سابق که با فشارهای وزارتخانه و وزیر عزل شده بود،حالا از شخص وزیر ابلاغ میگیرد و نماینده دولت میشود.
    3-سابقه نداشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران رئیس هیئت مدیره یکی از استانها بشود.آنهم استان ویژه(تهران).معمولا اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران یا خود استان برای این پست انتخاب میشوند.
    4-جلسات و آمد ورفتهای خرداد و تیر ماه با تهرانیها خبر از شروع اتفاقاتی را میداد.
    5-ابلاغ ماموریت ویژه دکتر سرائیان به مهندس صیدی در رابطه با پیگیری علت شکایات و مشکلات کارکنان (رفاهیات و مرخصیها و ….) در جهت کاهش تنش و بازگرداندن آرامش به کارکنان مطابق نظر وزیر محترم در ابلاغ اعضای جدید”بهبود معیشت کارکنان”
    6-حمایت وزارتخانه از افزایش بعضی از تعرفه ها در جهت بالابردن توان مالی شرکت.
    و چند نکته ریز و درشت دیگر که وقتی همه کنار هم قرار میگیرند،نشان از شروع اتفاقات قابل توجه و مهمی دارند.
    اینها نظرات و یا شاید توهمات بنده باشد.اما نگاه این حقیر به دکتر سرائیان کاملا مثبت است.و امیدوار کننده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ممنونم از نظرات شما
      برام جالب بود
      اینها نظرات شماست.
      من از نظر طرح ایده با شما موافقم.یعنی این آقایان قصد چنین کاری رو دارن
      ولی اطمینان دارم به چنین نتایجی نخواهند رسید.
      این مسیر بسیار کند است.کارکنان اینقدر صبر ندارند بویژه اینکه در دوره قبلی تمام انرژی و توانشون تموم شده بود.

نظرات بسته شده است.