مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برنامه تحول بی مرغ مهندس قنبری : مخابراتی پیشرو و تمام IP بعد از پنج سال

khabar2-150x80

[box]مخابرات ما- سر انجام هیئت مدیره جدید مخابرات ایران پس از کش و قوسهای فراوان در روز بیست و هفتم مرداد نود و پنج در همایش ره نگاشت از برنامه پنج ساله رو نمایی کرد در ره نگاشت پنج ساله ی مخابرات که برنامه تحول مدیران جدید هست از مرغها خبری نیست  یعنی برنامه تغییرات هاشمی که سیمرغ نام داشت این برنامه ی تغییرات سکانداران جدید حتی یک مرغ هم نداشت به هر حال شمارش معکوس را شروع می کنیم مردم خیلی خوشحال خواهند شد که این برنامه ی پنج ساله در عمل اجرا شود اگر عمری باقی باشد منتظر خواهیم شد و با یک ذره بین دقیق ره نگاشت را که قنبری در سه گام به آن خواهد رسید را دنبال خواهیم کرد.  [/box]

Slide3

  • در گام نخست ، یکپارچه سازی حوزه ارتباطات ثابت محقق می شود که شامل یکپارچه سازی حوزه حاکمیت شرکتی، ورود به شبکه تمام IP و درعین حال آغاز حرکت مخابرات به سمت یک شرکت تمام IT است.»
  • مهندس قنبری به ایجاد یک شبکه گسترده در کشوربا تقویت فرهنگ سازمانی در دومین گام اشاره کرد وگفت :« نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران سرمایه اصلی هستند و دراین گام به دنبال همگرایی ثابت وسیار بایک فرهنگ و یک برند محبوب هستیم.»
  • قنبری همچنین گام سوم تحول را تبدیل مخابرات به شرکتی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال در کلاس جهانی با افق 1400 اعلام کرد وگفت :« در این گام شرکت مخابرات ایران می بایست به اهدافی چون افزایش چسبندگی و کاهش ریزش مشتری، ایجاد شبکه یکپارچه با SLAو حفظ حریم خصوصی مشتری همراه با رهبری بازار برسد.»

khabar2-150x80

وی افزود: « انتظار داریم به موازات رهبری بازار، شرکت مخابرات ایران به برترین تجربه مشتری، دیجیتال سازی خدمات ، ورود به نسل 5G ، توانمند سازی نیروی متخصص در راستای تحول دیجیتال و پرورش مدیران متخصص برای راهبری برنامه تحول دست یابد.»

وی با بیان اینکه حدود 70 درصد از تحرک حوزه ICT به تحرک مخابرات وابسته است ؛ گفت « پس از ورود مدیران جدید به مجموعه ، مهمترین نکته این بود که مساله تفاهم سهامداران اجرایی شود و سهامداران عمده در آن مقطع ،  نامه خود را به هیئت مدیره ارایه کردند.

Slide4

***

638150cookie-checkبرنامه تحول بی مرغ مهندس قنبری : مخابراتی پیشرو و تمام IP بعد از پنج سال

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. مرتضي می گوید

    اين برنامه بدون برنامه ريزي و اجرا به مانند سيمرغ تحول ، كه اتفاقا چند مدير ارشد مثل اقايان پوررنجبر و تراكمه باني ان بودند به نتيجه اي نخواهد رسيد . تنها يك شعار و پروپوگاندا چند ماه ميشود . مهم عمليات است نه تئوري روي صفحه ، استفاده از مديران كه سابقه خوبي و اعتقادي در اجراي طرح هاي تحولي ندارند ، متاسفانه نويد بن بست اين راه را نشان ميدهد .
    اقاي سرائيان نشان داده بيشتر تئوري گرا هست تا عملگرا و اين نشان خوبي نيست

  2. همکار می گوید

    سلام

    سلام در این تحول فکری برای کارکنان و باز نشسبگی دیده نشده است اگر شده اعلام کنید ممنون

  3. گلابی می گوید

    بعد از دقمرگ شدن سیمرغ بد نبود اگه برای این ره نگاشت سنبل هم می تراشیدن ! پیشنهاد بنده همان چهار پای زحمت کش و همیشه ساکت است !
    اگر از 5 تقاضای وزیر یکییش بهبود معیشت کارکنان بوده است , لازم بود به اندازه 20% از مطالب این ره نگاشت هم به این مسئله اختصاص داده میشد , البته شاید منظور از همگرایی ثابت و سیار شراکت در درآمد و بهبود اوضاع مالی بوده باشد !!! البته من گفتم , شما باور نکنید !

  4. ناشناس می گوید

    اقای سردبیر سلام. این افرادی که مدیر گروه مخابرات رسمی هستند متاسفانه خیلی کبود مدیریتی دارند یک روز ما درگروه سلام دادیم به اعضای محترم گروه پیام من توسط رضا پایست حذف شد وبعد خودم را حذف کرد بعد ازچندروز که سوال کردم گفت که سلام را بایدمدیر اعلام کند دوستان تبلیغ فرش میکنند درگروه وایشون دایم مرا حذف میکند. ببخشید آقا وقت شما را گرفتم

  5. م می گوید

    سیمرغ آقای سید هاشمی رو که ندیدیم !!! خیالی بودو گذشت!
    ره نگاشت ، الان 2 روزه شروع شده.
    بهتره برای اظهار نظر تا دو ماه ، رصد کنیم.
    دیگه وقتِ چینش مدیرانِ برنامه س.

    1. محمد می گوید

      سلام بر ” م ” عزیز
      باشما موافقیم “برنامه تحول خواه نیاز به مدیران تحوال خواه دارد و امیدواریم بزرگان جدید مخابرات ؛حتما صحبت شما را مد نظر قرار دهند “

      1. م می گوید

        ممنون از حوصله ی شما.

نظرات بسته شده است.