مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

زبون دراز- رفتار امروز, ریشه در دیروز!

مخابرات ما (زبون دراز) – روانشناسان بزرگ …. حالا نه اونقدر بزرگ …که شما فکر میکنید … یه ذره کوچکتر ….

خلاصه روانشناسان میانه می گویند رفتار امروزما ریشه در گذشته دارد! مثلا وقتی کسی کمی تا قسمتی بداخلاق است ممکن است ریشه در گذشته او داشته باشد.

ما امروز می خواهیم بدانیم چرا دکتر نازنین ما کمی تا قسمتی بداخلاق می شود! آیا در گذشته اتفاقی برای مدیر عامل ما افتاده است؟

بهمین دلیل دوربین خود را به گذشته بردیم.چند تا عکس گرفتیم تا در معرض نگاه ایشان و شما بگذاریم…. اصلا شما به ما بگویید کدامیک از اینها دکتر خودمان است:

ای آقا! چرا تا من مطلب می نویسم از همان اول نیش برخی به خنده  باز می شود؟ اصلا قصد نوشتن طنز ندارم! بلکه مطلب بنده کاملا روانشناختانه است!

می گویند دکتر سرائیان در طول روز گاهی اینطوری می شود! از آنجا که تمام آدم بزرگهای عصبانی بدقیافه می شوند , ما سعی کردیم از عکس های کودکان استفاده کنیم! شاید یکی از اینها عکس کودکی ایشان باشد.کسی چه میداند!

 

حالا شما به ما بگویید دلیل تندی های دکتر ما با همکارانش چیست:

از بس کار میکند , صبر و حوصله اش تمام می شود؟ (عکس 3)

در کودکی از کسی کتک خورده است لذا پیش دستی میکند تا از مدیرانش کتک نخورد؟ (عکس 2)

از کودکی تهاجمی زندگی کرده است و جالا که نا سلامتی برای خودش یک پا دکتر شده, نمی تواند تغییر شیوه بدهد؟ (عکس 1)

از کودکی کتک خورشان  …..؟ (عکس2)

برای جلوگیری از هجوم دیگران , جیغ و ویغ راه می انداخته اند, لذا با وجود دکتر شدن, نمی توانند این عادت را رها کنند؟ (عکس4)

چی؟ چی فرمودین آقای دکتر؟ …. شما برخورد تندی با دیگران ندارید؟ ….. حرفی نیست!

گذشته را رها کنید!

از امروز تندی های شما را رصد میکنیم!

638940cookie-checkزبون دراز- رفتار امروز, ریشه در دیروز!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. کارمند می گوید

    بنده از آقایان جدید دفاع نمیکنم. اما نباید یادمان برود که اول در ایران زندگی میکنیم و ثانیاً خیلی از مشکلات امروز , مربوط به دیروز و مدیران ارزشی ستاد اجرایی است. الان شما کسانی را متهم میکنید که چند ماه بیشتر نیست که زمام کار را به دست گرفته اند و برای سنجیدن عیار آنها بهتر از بیشتر تامل و تحمل نماییم. اگر هم وابستگی خاصی به گروهی که قبلا بوده دارید، بحثش دیگر جداست .

نظرات بسته شده است.