مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اپراتور مالکیتی بر شماره ها نخواهد داشت, شماره های روند چه میشود؟

[box]مخابرات ما- طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه برای استفاده‌ی تمام کاربران اپراتورهای سراسری موبایل به صورت رسمی افتتاح شد. به گفته‌ی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اجرای این طرح مالکیت شماره‌ها به مشترک داده می‌شود و اپراتور دیگر مالکیتی بر شماره نخواهد داشت.  [/box]

khabar2

مخابرات ما (همراه ) – علی اصغر عمیدیان، رئیس رگولاتوری در این رابطه گفت:

  • با اجرای این طرح، فضای رقابتی میان اپراتورها افزایش می‌یابد و این اپراتورها باید برای خدمت‌رسانی به مشترکان ، فعالیت بیشتری داشته باشند. از طرفی این طرح باعث برگشت اختیارات و حقوق شهروندی به مشترکان می‌شود.»

 

  • اجرای طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه در کشور نشان داده که می‌توان در عین رقابت با هم همکاری کرد و اپراتورها برای اجرای این طرح ساعت‌ها در جلسات مشترک شرکت کردند.»

 

  •  اقدامات زیادی در اصلاح شبکه اپراتورها رخ داد تا طرح ترابردپذیری شماره تلفن همراه به راحتی اجرایی شود. در سه هفته اجرای آزمایشی و بدون تبلیغات، از حدود ١١ هزار درخواست حدود ٣هزار و ۵٠٠ عدد ترابرد موفق بوده است که مابقی نیز بیشتر دلایل فنی یا مالکیتی داشته که از امروز با اجرای رسمی طرح این مشکل برطرف خواهد شد.

 

  • با اجرای رسمی و تجاری این پروژه ضمن آزاد شدن تبلیغات، محدودیت‌های موجود در اجرای آزمایشی برداشته شده و سقفی برای تعداد ترابرد وجود نخواهد داشت.

***

639770cookie-checkاپراتور مالکیتی بر شماره ها نخواهد داشت, شماره های روند چه میشود؟
1 نظر
  1. مجید می گوید

    جای خالی مشترکان تالیا ، اسپادان (0931) و تله کامیونیکیشن کیش(0934) در این طرح ملی.

نظرات بسته شده است.